Oon syöny tetralysal lääkettä finnienhoitoon. Ei siis mikään paha akne,mutta kuitenkin. Kaikki meni hyvin kunnes yhtäkkiä naama räjähti käytännössä. En tiiä johtuiko siitä kun alotin duactin syönnin samanaikaisesti. Vai yksinkertaisesti siitä, kun siitepölykausi alkoi.
Mitäs veikkaatte kotitihtorit, pitäiskö jättää duacti pois kun syö tetralysalia,vai pitäiskö vaan olettaa että naaman finneily johtuu koivuallergiasta(ei muita siitepölyallergioita). Finnit ei ole sellasia normaaleita finnejä vaan periaatteessa koko otsa ja posket on menny ihan kuivaksi ja täyteen sellasta tosi pientä näppylää. Apua otetaan vastaan enemmän kun mieluusti.
Terkuin
Kesti
Naamaruvella
Kesti
1
396
Vastaukset
- Juu näppylät
Mulla aina pahenee siitepölyistä ym huonepölystä naaman kukinta. Antihistamiinit sitten auttavat. Voi olla, että siitepöly reagoi ruoka-aineiden kanssa ja saa aikaan ihoreaktiota. Mulla sellast pientä syherönäppylää ja välil isompaakin paukamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880