Härät ja seksi

Neitsyt

Tutustuin härkämieheen ja halusin sitten vietellä hänet. Tein todella parhaani,mutta mies reagoi erittäin niukasti. Ajattelin jo luovuttaa, kun hän ehdotti sänkyyn siirtymistä. Minä hämmästyin.

Vuoteessa hän sitten pahoitteli, ettei ehkä kestäisi kauan, koska oli ollut "valmis" jo pitkään. Minä en kuitenkaan ollut huomannut kuin vaisua innostusta. No, tämän innostumattomuuden vastapainoksi hän oli kyllä vuoteessa tarmokas ja tyydyttävä.

Koko suhteemme aikana härkämies ei osoittanut kiihottuneisuuttaan kuin pienin elein. Onko tämä tavallista?

11

3292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susu

Yhden härän kokemuksella voin sanoa kohdallani osuneen juuri samanlaisen miehen kuin kuvailit. Yritä siinä sitten leikkiä hemasevaa, kun toinen on kuin viilipytty. Kun alkuun pääsi, tilanne siitä kyllä kuumeni...

• Kalat

Tuntuu olevan aika tavallista..

Itse seurustelen härkä-miehen kanssa ja olen huomannut tuon saman. Ensi alkuun nukuimme samassa sängyssä todella lähekkäin monta yötä eikä hän näyttänyt kiinnostusta mihinkään suuntaa. Itse olen varsinainen läheisyys-addicti, eikä hän pistä pahakseen vaikka kiehnäänkin mutta harvoin hän tekee aloitteen mihinkään suuntaan.

• Taurus

Tee vaan rohkeasti aloite silloin ainakin härkä huomaa, ettei "pakkeja" ole tulossa sitä nimittäin härkä kammoksuu. Ja kuten kerroit loppuhan meni hyvin. Härät tarvitsevat hieman "heräte virtaa" kuten auton laturi, mutta sitten kyllä "jännite" nousee.

• "härkämiehen muija"

Olen seurustellut nyt vuoden verran härkämiehen kanssa ja ennen häntä en ole ketään härkää tuntenutkaan. kuulosti jotenkin niin tutulta tuo sinun tarinasi! Tämäkään "härkäpää" ei hievahdakkaan ehdotuksilleni kevyitä myhäilyjä ja hymyjä lukuunottamatta, mutta menoa kyllä riittää sitten kun hän sille tuulelle sattuu. Olisiko härkämiehille sitten ominaista juuri sellainen ajoittainen tulisuus (mikä on kyllä vertaansa vaille)ja vain jos heistä itsestään siltä tuntuu. Sängyssä ovatkin sitten aistikkaita ja kestäviä, mutta sitä kun TAHTOO LISÄÄ! Itse hän sanoo, että on vain joskus sellainen ettei tee mieli, mutta ei se ole mitenkään henkilökohtaista.Kyllä sen kanssa oppii elämään, niin hyvää se sitten on kun sitä kyytiä saa.=)

• Virgiana

Kuulostaapa todella tutulta lukiessani näitä juttuja! Itse olen seurustellut jo jonkin aikaa härkämiehen kanssa ja vällyn alla puuhastelut senkun paranevat, vaikka aloite on tullut minun puoleltani 9 kertaa kymmenestä. Ei kyllä moitteen sijaa. Kerrankin kultani varoitti etukäteen, että ei varmaan kestä kauaa, mutta sellainen puolituntinen siinä hyvinkin vierähti... ;)

• joanna

oon myös seurustellu härkämiehen kans reilun vuoden...ja aikasemmissa suhteissa totuin miehen aloitteeseen ja toisinaan ruikutukseen..ja nykyään tunnen itseni usein ei-haluttavaksi,kun 1 alote 10:stä tulee mieheltäni ja mä oon se aktiivisempi osapuoli!en tiiä mut jotenki mun mielestä miehen pitäs edes olla 50% aloitteen tekijä!alkaa helposti hakee vikoja itsestään...mutta se on todellista että ihan mahtavia sänky-kumppaneita ovat nämä härät !

• Virgiana
        joanna kirjoitti:

oon myös seurustellu härkämiehen kans reilun vuoden...ja aikasemmissa suhteissa totuin miehen aloitteeseen ja toisinaan ruikutukseen..ja nykyään tunnen itseni usein ei-haluttavaksi,kun 1 alote 10:stä tulee mieheltäni ja mä oon se aktiivisempi osapuoli!en tiiä mut jotenki mun mielestä miehen pitäs edes olla 50% aloitteen tekijä!alkaa helposti hakee vikoja itsestään...mutta se on todellista että ihan mahtavia sänky-kumppaneita ovat nämä härät !

kylläpä kuulostaa tutulta. :) Täällä yksi kohtalotoveri...

• Härkä miehenä
        Virgiana kirjoitti:

kylläpä kuulostaa tutulta. :) Täällä yksi kohtalotoveri...

Valitettavasti :(

• Kaksonen

Siis jos itse olet neitsyt ja miehesi on härkä, niin luulen, että suhtautumisenne seksiin on hyvin erilainen. Itselläni on kokemusta neitsyt ja härkä-miehestä. Neitsyt ehkä arvostaa enemmän pitkällisiä leikittelyjä ja naisen keimailua ja on ehkä "aistillisempi". Härkä on mielestäni enemmän toiminnan mies, jonka turha keimailu saattaa pistää lukkoon. Eli aloitteena vois toimia härän kanssa paremmin "suoramainos" eli housut kinttuun ja suora kysymys "mites ois" ;) Ja senhän me jo tiesimmekin, että asiaan päästyä homma toimii ;)

• Tarza

Härkämies "syttyy" helposti.Suhteen jatkuvuus on kuitenkin tarmokkaan naisen johdettavissa,sillä tässäkin asiassa härkä on päättämätön ja laiska eikä halua tyrkyttää itseään(periaatteella että ellei toinen halua niin ei tyrkytetä...)

• tiuku

oon ittekki härkä ja seurustelen härkä miehen kanssa...joskus tuntuu että mies ei ole ollenkaan kiinnostunut kun ei saa minkäänlaista vasta kaikua mihinkään...ja se on kyllä totta et sitte ku vauhtiin päästään ni se on sitte menoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe