eli te teinit/pennut jotka kiusaatte erilaisia! oisittekohan ottaneet huomioon et te itse saattaisitte olla erilaisia kans. teistä tulee isona sit mitättömiä ja kiusatut nousee teidän pään yläpuolelle. mua ei henk. koht. oo ikinä kiusattu eikä mulla itsellänikään ole koskaan ollut niin huono itsetunto et mun ois pitänyt alkaa jotain tyyppiä haukkumaan,tm... ne "kovikset" jotka oli minunkin aikaan yläasteella..ne jotka oli "toisten yläpuolella" on nykyisin lihoneita, hirveän näköisiä juoppoja. en nyt mitenkään yleistä mut tässä yllä oli pari hyvää esimerkkihenkilöä. niille ei kehdannut yläasteen aikana sanoa mitään tai niiden kuullen ei halunnut sanoa mitään minkä ei halunnut leviävän koko koululle. nyt niitä voi vaan kattoa kun kulkee ohi ja miettiä et mikähän niistä teki niin "suuria" koulussa. ja tää aihe vois levitä koulun ulkopuolellekin, persoonattomat ja tavalliset naiset (ja naiset yleensä) haukkuvat toisia naisia jotka saavat huomiota enemmän kuin he itse.. sillä he yrittävät kerätä huomiota jota he haluaisivat ja ovat kateellisia kun toiset saa.. eli siis perään huutelijat,ym.. kannattaa sitä itsetuntoa hankkia muualta. mä en ainakaan huomioi mitenkään ainakaan enää sellaisia koska tiedän et mulla on hyvä itsetunto, eikä nää huutelut,yms.. liikuta mua tai mun elämää mitenkään! mut nyt lopettelen ja menen nukkumaan.. vielä viimeinen sananen et kaikki persoonalliset/erilaiset ihmiset joita kiusataan koulussa, tehkää ihmeessä jotain.. kyllä ymmärrän ettei se todellakaan ole aina helppoa, but you have to try! teistä tulee isona sit persoonallisia aikuisia ihmisiä joiden kannattaa olla ylpeitä! rohkeutta ja menestystä elämään! :) ja hyvät yöt!
pitkä teksti koulukiusaamisesta!
mielipide...
1
261
Vastaukset
- ooooooo
samaa mieltä...kokemusta on että kiusaajia nykyään haukutaan ja muistetaa pahal näin aikuis iällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954