Mitä voin tehdä, kun aina, kun olen keskustelupalstalla tai lukemassa sähköpostia, niin tuohon tulee n. 5 minuutin välein viesti, että kone on suorittanut laittoman toiminnon ja sitten se sulkee sen ikkunan.
Osaako joku neuvoa, mitä pitäisi tehdä, jotta noita ilmoituksia ei enää tulisi?
Selitykset mielellään selkokielellä, koska en ymmärrä tietokoneslangista yhtään mitään.
Meillä on Internet Explorer (versiosta ei ole tietoa) ja ongelma on ollut n. viikon tai vähän yli.
Suorittaa laittoman toiminnon
8
679
Vastaukset
- kypärä
..sen version näet, kun valitset sieltä ie:n valikoista - ohje - ja sieltä kohdan - tietoja internet explorerista.
sulla on ilmeisesti suojausasetukset aika suurella.
käyppä kattomassa: eli menet valikkoon työkalut ja sieltä internet asetuksiin. sieltä valitse välilehti - tietosuoja -jos se asetus on suurella niin muutappa sitä sillä liukusäätimellä normaaliin ja paina ok.- Minttu
Se on jo kohdassa "normaaali".
Mikähän tässä koneessa sitten on vikana? - neuvoja
Minttu kirjoitti:
Se on jo kohdassa "normaaali".
Mikähän tässä koneessa sitten on vikana?Mene Työkalut - Internet-asetukset - Suojaus
ja muokkaa siellä Vyöhykkeen suojaustasoa.
- Tyttis
Minulla ollut sama ongelma jo jonkun aikaa. Mulla on Windows 98, viruksentorjunta kunnossa yms.
Olen ajellut koneen läpi myös useaan otteeseen levyn eheytyksellä sekä Scan Diskillä, ei mitään ongelmia niiden mukaan.
Työpöydän näyttö lisäksi "sykkii", aivan kuin koneella olisi hikka.
Tympii, ärsyttää, kiukuttaa, GRRRR !
Voi kun joku osais neuvoa mitä tehdä !!!!!!!!!!!- koita
Koitapa vaihtaa virkistystaajuutta esim 86 hertsiin niin loppuu "sykkiminen"
- eräs
Vaihda virkistystaajuus 85 hertsiin niin "sykkiminen" loppuu
- Tyttis
eräs kirjoitti:
Vaihda virkistystaajuus 85 hertsiin niin "sykkiminen" loppuu
Miten?
Mistä?
Kuinka? - neuvoja
Tyttis kirjoitti:
Miten?
Mistä?
Kuinka?Näpäytä työpöydällä hiiren oikeaa painiketta ja valitse Ominaisuudet. Sitten Asetukset ja Lisäasetukset ja sieltä jostain pitäisi löytyä. On eripaikassa riippuen käyttöjärjestelmästäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760