Onko esitelty jo ? Ja koska tulee Suomessa myyntiin ?
Kannattaako 4-korinen farkku vielä ostaa ??
Koska tulee uusi Golf Variantti ??
6
1161
Vastaukset
- Jouni
TM:n mukaan V-Golfista tulee 10 cm korotettu versio nimeltään Variant PLUS. Sen ei silti pitäisi kilpailla Touranin kanssa.
IV-korimallin pystyperän tulosta kesti 1.5 vuotta ennenkuin farkku oli markkinoilla... Saapas nähdä miten nyt. - Antti Vari
...jos nyt autonostoa voisi kannattavaksi sanoa.
Mutta nelonen rupeaa olemaan siinä iässä että kaikki kitinät ja pikkuvaivat on kitketty pois.
Lisäksi hinta on aika kohdallaan ja katsoppa myyntimääriä! Arvo tietysti putoaa kun uusi kori esitellään mutta siihen on vuosia.- aatun miehiä...
... uutta varianttia? Itse kävin kaupassa ja ostin uuden farkun kuukausi sitten. Mielessä toki kävi, että josko jaksais odotella V-mallista, mutta empä jaksanut. Itse en jaksa uskoa suureen hinnan putoamiseen uuden mallin tullessa, koska joutuuhan noista III-mallisistakin farkuista vielä maksamaan rahaa.
- Antti Vari
aatun miehiä... kirjoitti:
... uutta varianttia? Itse kävin kaupassa ja ostin uuden farkun kuukausi sitten. Mielessä toki kävi, että josko jaksais odotella V-mallista, mutta empä jaksanut. Itse en jaksa uskoa suureen hinnan putoamiseen uuden mallin tullessa, koska joutuuhan noista III-mallisistakin farkuista vielä maksamaan rahaa.
Ei se pudotus suuri olekaan. Yks Volkkarin hyvistä puolista.
Neloskopan Variantti on turvallinen hankinta. - heikki
Antti Vari kirjoitti:
Ei se pudotus suuri olekaan. Yks Volkkarin hyvistä puolista.
Neloskopan Variantti on turvallinen hankinta.Sellainen 1.6 16v trendline variantti stor beige-värillä tilattu, niin ja ilmastoinnil tietty !!!
- Heikki ja Kaija
heikki kirjoitti:
Sellainen 1.6 16v trendline variantti stor beige-värillä tilattu, niin ja ilmastoinnil tietty !!!
Mekin päädyimme varianttiin (trendline). Koeajamistamme autoista (focus, octavia, xsara, v40) hinta/laatu oli mielestämme variantissa kohdallaan.
Yritin numerofaktalla autonostoa ja valintaa perustella, mutta kyllä se loppujen lopuksi on tunneasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872