Elikkäs,te jotka olette menettäneet neitsyytenne,kertoisitteko kuinka tämä tapahtui,minkä ikäisiä te olitte,jne...:)?
*Lämmin kiitos vastanneille*:)
Neitsyydenmenetys galluppi*:)
10
2692
Vastaukset
- flikka 15
14v mettätiellä autossa :P
- minä
16 v, melkei jo 17.. yhen jätkän kotona, se jätkä 4 v. vanhempi. olin odottanu oikeeta henkilöö, ja se oli se oikee =) ainaki sil hetkel.
- villipeto
13,5 ihan sängyssä vaan...eka kerta ei ollut mikään mahtava kokemus mut nyt kun oon 16
vuotta niin mä nautin siit ihan helvetisti...et kannattaa kokeilla....niin sä ymmärrät mitä mä tarkotan...
mut jos sun jätkä on valmis ja sä et niin älä tee sitä,koska se ei tunnu kivalta et odota sitä hetkee kun oot valmis...
mä kehotan...
- minä2
olin silloin 12 ja jätkä 25...ei se sattunu juurikaan
- heidi
15-vuotiaana ja poikaystävän sängyllä. melkein kolme vuotta kulunut tosta ja vieläkin yhdessä =)
- Shame
Olin 16 ellen jo 17 vuotias ja se tapahtui silloisen pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Se vain oikeastaan tapahtui, vähän sattui, mutta ei sen kummempaa. :)
- iso ja paha
Täydessä kaatokännissä.
Ihmisen kanssa josta en sen pahemmin pitänyt(tosin henkisellä puolella ei ole koskaan väliä) eikä ollut kauhean miellyttävän näköinenkään(mutta sillä on).
Olin 15.- *tytöt*
Helvetin hyvin menee!Toi oli kyllä romanttisin kokemus mitä mä oon koskaan kuullu,, oikeastaan toi oli paras!!! :D
- mie
Oltiin poikaystäväni (ensimmäisen ja nykyisen) kanssa seurustelleet n. 3 kuukautta, kun menin toista kertaa hänen luokseen yöksi. Hampaidenpesun jälkeen pussailtiin ja siitä se jatkui käsiseksiin ja jonkun aikaa odoteltuani uskaltauduin ehdottamaan, että mitäs jos... Mukanani oli vain ja ainoastaan yksi kondomi ja sen me käytimme. Ensimmäinen kertamme kesti mielestäni pitkään (n. 1,5h) ja silloin se ei tuntunut kovin erikoiselta, mutta tulen sen kuitenkin AINA muistamaan.
Se oli siis molemmille eka kerta ja ikää meillä oli 16 ja 17 vuotta. - Tert
Olen 28-v mies enkä ole vielä menettänyt neitsyyttäni (poikuuttani). Ehkä sen aika tulee joskus... mutta se on jotain todella arvokasta jonka haluan jakaa vain kaikkein rakkaimman kanssa ja toivon että toinen osapuoli on kanssa asialla ensimmäistä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760