tarvitsen apua pokemon sapphire peliin

pokemaster

onko pokemon sapphire'ssa toista maata,ja jos on niin miten sinne pääsee.olen mennyt pokemon liigan läpi enkä tiedä mitä pitäisi tehdä.

13

2241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokemon master

      Muita maita ei ole sen sijaan voit yrittää saalistaa latiasta punainen lentävä pokemon mikä vaihtaa paikkaa joka kerta kun vaihdat routea tai kaupunkia kun kerran näkee sen niin näkee pokedexistä missä se on kannattaa käyttää siihen master ball koska se lähtee aina karkuun.Kysy jos tulee jotain muuta koska tiedän lähes kaiken?!

    • =*RedFoxxie*=

      Ei ole muita maita, pahoillani, mutta täs pieniä kivoja juttuja mitä voi yrittää..

      Jirachi/Deoxys: Huhu on, että nämä saisi jotenkin muutenkin, kun Gamesharkilla. Itsellä tullut Sapphiressa kerran vastaan sen pylvään luona, jossa on keltainen kivi, mutta ei oikein 40Lv Crobat pärjäilly..

      Feebas: En muista Routea, mutta eräältä Routelta voi kalastaa tämän harvinaisen kalan. Vielä harvinaisempi on, jos saat sen evolvaamaan Miloticiks ;) Miten? Kauneudella..

      Jigglybuff: Moni ei tiedä mistä tämän saa, vaikka tämä on täysin normaali Pokémon lähes normaalissa paikassa..

      Bagon: Lähes sama juttu :)

      Regirock, -steel ja -ice : 3 kovanluokan kaveria, jotka saa eräiden kikkojen avulla. Tarvitset ainakin Wailordin ja sen kivikalan (En nimeä muista)

      • pokemonmaster

        Kivikalan nimi on relicanth sen saa vaan veden alla tosi harvinainen!


      • pokemon master

        Kivikalan nimi on relicanth sen saa vaan veden alla tosi harvinainen!


      • =*RedFoxxie*=
        pokemon master kirjoitti:

        Kivikalan nimi on relicanth sen saa vaan veden alla tosi harvinainen!

        Juu kiitoksia, harvinainen on, muttei mahdoton etsiä. Kunhan jaksaa pörrätä niis vesilevis nii sielt tulee muutaki ku Chinchou :) Vaikea muuten saada palloon, ainakin mulla oli ongelmia.. Kyogrest/Groudonist puhumattakaan :)


      • Mestari
        =*RedFoxxie*= kirjoitti:

        Juu kiitoksia, harvinainen on, muttei mahdoton etsiä. Kunhan jaksaa pörrätä niis vesilevis nii sielt tulee muutaki ku Chinchou :) Vaikea muuten saada palloon, ainakin mulla oli ongelmia.. Kyogrest/Groudonist puhumattakaan :)

        Mua vain kiinnostais tuo että oot nähny sen pylvään luona legendaarisia pokeja mutta miten ne tulivat sua vastaan *älä ihmettele käytän nimi merkkiä vain koska olen pelannu pelin yhtä pokea vaille ja niitä kahta legendaarista pokea vaille* joten kerrokko miten sait ne vastaan.


      • =*RedFoxxie*=
        Mestari kirjoitti:

        Mua vain kiinnostais tuo että oot nähny sen pylvään luona legendaarisia pokeja mutta miten ne tulivat sua vastaan *älä ihmettele käytän nimi merkkiä vain koska olen pelannu pelin yhtä pokea vaille ja niitä kahta legendaarista pokea vaille* joten kerrokko miten sait ne vastaan.

        Eli en saanut sitä kiinni, mutta kalastelin ensin etsimässä Staryuta siitä läheiseltä rannalta, muttei onnistunut joten menin sinne avaruuslaitokselle tai johonkin, missä on se kummallinen "kuukivi" .. Puhuin siellä kaikille ja kävelin sen keltaisen pylvään luokse ja tuli taistelu, mutta Meteor Mash (Se joku Steel-pohjainen liike) pisti mahdollisuudet multa aika vähille, koska tiimini oli aivan surkea (40Lv Crobat..)


      • KOKENUT MUTTA TYHMÄ

        Mikä pylväs? en oo hahmottanut missää mitää pylväst, joten voitko kertoa sen sijainnin?


    • weskapaska

      olen yriittänyt saada latiasta vaikka kuinka kauan enkä millään saa sitä

      • dfshj

        mistä kannattaa lähtee etsii latiasta ekaks


      • 96Evolution96

        No jos haluut saada sen suht helposti, pyydystä Kyogre Net Ballilla (Pyydystää paremmin vesi ja bug pokemoneja) Ei pitäs olla kovin vaikeeta, mut kyl se onnistuu ennen pitkää, ja kannattaa nukuttaa se ja hommata hp:n punaselle ni sen saa paremmin. Nii ja mitä Latiakseen tulee, se on vaa tuuripeliä millon tulee vastaa mut jos on master ball. sen saa leikiten!


    • mmmmmnnnnnnn

      pitää pyydystää kaikki pokemonit kaikkia pokemoneja ei oo pelis niit kannattaa pyytää kavereilta jos niil on niitä mut niillä pitää olla kaapeli jota kautta niitä saa vaihettua

      • Älyttömän hyvä

        Mitä järkeä on kerätä kaikkia pokemoneja. Kaikki ei edes pidä kaikista pokemoneista!.......... Tietääks joku mistä notepass pokemonin saa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1459
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1093
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1008
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1001
    6. 3
      900
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      898
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      891
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    Aihe