Joo et laittakaa LOTR:in hemmot(mies puoliset) top10. Nyt siis vaan roolinimet...
-Smeagol
-Merry
-Pippin
-Gimli
-Aragorn
-Sam
-Legolas
-Nazgul
-Eomer
-Elrond
LOTR hemmot
4
465
Vastaukset
- mie vaan
Ekas, Merry kirjoitetaan Merri näin Suomeks ja tarkoitatko sä ketä kaikista yhdeksästä nazgûlista? Niiden johtajaa? Sitä paitsi mä inhoon niitä, koska Kun Sauron antoi niille ne Sormukset niin ne sun Ihmiset olivat KAIKISTA heikoimpia ja ottivat ne ahnaudessaan. Ja kun haltiain ja ihmisten viimeisen liiton tuloksena Sodassa oli: tilaisuus Sauronin ja Valtasormuksen tuhoamiseen, niin ei kun se Isildur EI voinut heittää sitä Sormusta Tuomiovuoren Tuleen! Vaan, otti sen verirahaksi veljestään ja isästään. Ja paksat!! Ja Boromir on ihan samanlainen, muttei Aragorn, vaikka onkin Isildurin perillinen. On ihan sama jos siinä sun listassa lukis Haltia, tai Ihminen tai Kääpiö!!! Ja tarkoitatko sä kun puhut Smeagólista niin meinaatko sen Klonkku puolta vai Smeagól puolta. Ja Éomer kirjoitetaan näin!!!
Mieti tätä!!!- Pelle
Nimet on tyhmä suomentaa, ne pitäis olla aina alkuperäsessä muodossa, biaatch!!!
- yks tyyppi vaan
todellista syrjintää, listaatte vaan miekkosia minne ne naiset jäi?
muuten unohit frodon,päähenkilön!!!!minne tää mailma on menos???
ja täs on mun TASAPUOLINEN listani:
-aragorn
-arwen
-legolas
-frodo
-voi vitsi muisti katkos...no kuitenkin se tyyppi joka tykästy aragorniin(ei arwen vaan se toinen)
-Èomer
-klonkku
-gimli
-celeborn(ei varmaan oikee kirjotettu=))
-toinen muisti katkos....!no se olikse joku gilranel? no joka tapauksessa sen äskesen vaimo....- mie vaan
Nyt sä oot ihan oikeilla jäljillä! Siihen Aragorniin oli ihastunut Éowyn mutta myöhemmin se meni Faramirin kanssa naimisiin.. sitä varmaan tarkoitit.. ja sen Celebornin vaimon nimi on Galadriel.. muuten tiesitkö että ennenkuin niistä tuli "pari" ;) ne oli muutenkin sukua toisilleen... ja ne muut haltiat ei oikein tykänny siitä...:) Olen samaa mieltä kanssasi.. ennenkuin listaa mitään kannattaa ensin (tottakai) lukea TSH... ja voi lukea keskeneräisten tarujen kirjankin.... siellä on itse J.R.R Tolkienin muistiinpanoista ja muista koottuja ketomuksia...sen teki hänen poikansa Christopher Tolkien..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740