Minulla on nyt kohta 3 viikkoa vanha poika jolle ollaan isukin kanssa mietitty nimeä. Meillä on vähän kiistaa nimestä, ja ajattelimme kysellä teiltä vähän apua.
minä itse pidän nimistä
Toomas
Jooa
Christer ja
Elia
mies taas haluaisi lapselle nimeksi
Jarno
Tuukka
Topias
Patric tai
Oliver
jotain yhdistelmiä noista ollaan saatu kasaan mutta jotenkin ne on vielä "vajaita"
Toomas Patric ?
Oliver Jooa Christer
Tuukka Elia ?
jos te saatte noista väsättyä jotain suht järkevän kuuloista niin ehdotelkaa ihmeessä. Voitte myös keksiä itse täydentäviä nimä noihin.
Kiitos jo etu käteen.
pieni poika!
7
460
Vastaukset
- Minttu
Tuukka Topias
Jarno Topias
Jarno Patrik
Toomas Oliver- mt81
Jooa Patrik kuullostais hienolle.
- Kala
Jooa Topias
Topias Jooa Oliver
Elia Oliver
Patric Jooa Christer
Tuli vain näin äkkiseltään mietittyä.. - Kiia
Tässä muutamia ehdotuksia:
Tomas/Thomas Patric Oliver
Oliver Jooa Christer (teidän ehdotuksista paras ja tykkään myös muuten!)
Topias Jooa Oliver
Tuukka Timi Toomas
Tuukka Elia Oliver/Christer
Mitä pidit näistä??- tiri
hienoja nimiä.tuukka elia oliver kuulostaa tosi kivalta.kumpikin tykätään. se olisi toinen vaihtoehto, ensimmäinen vaihtoehto on just tou oliver jooa christer. pitänee vielä miettiä.
- tir
Tomas Jooa Oliver
- Milla
Miten olisi Elia Tuukka Topias? Näin kutsumanimi olisi sinun ehsotuksesi ja kaksi muuta isän toiveita (käytössä vähemmän mutta useampi hänen ehdotuksistaan).
Jooa on mielestäni enemmän tytön nimi ja Patric-kirjoitusasu aika kamala...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770