Jos työhaastattelussa/valmispohjaisessa työhakemuksessa kysytään, mitä on hyvä asiakaspalvelu, niin mitä siihen kannattaisi vastata? Ehdotuksia?
Hyvä asiakaspalvelu?
4
24578
Vastaukset
- mielestä
silmiin katsominen, tervehtiminen, asiakkaiden toiveet huomioonottava, hymyileminen, iloisuus, osaa kiittää ja sanoa ole hyvä siis ihan perusjuttuja.
- Suomessa ei osata asiakaspa...
niin ÄLÄ HAE SITÄ PAIKKAA
T. mahdollinen tuleva asiakkaasi :/ - mar
joo...siis ei millään pahalla, mut jos asiakaspalveluun meinaa hakea, niin pitäis ehkä joku käsitys tosta asiasta olla... voit miettiä asiaa siltäkin kantilta, että mitä haluat kun olet itse asiakas... minkälaisia huonoja asiakaspalvelijoita olet joutunut kohtaamaan ja minkälaisia hyviä ( = olet saanut apua, ollaan oltu ystävällisiä, sinut on huomioitu henk. koht. jne.) yks pointti mikä kandee muistaa, niin älä jätä asiakasta ilman vastausta!!! jos et ite tiedä, soita, kysy työkaverilta, pomolta... jos sulla itse kiire esim. kassalla... anna homma jollekin toiselle hoidettavaksi... en tiedä vastaus on huonoin mahdollinen
- UA41
Mitä sinulle tarkoittaa hyvä asiakaspalvelu ja koska koet saaneesi hyvää asiakaspalvelua, mitkä ovat ne kriteerit jolloin koet saaneesi hyvää palvelua?
Mieti ensin itse (ranskalaiset viivoja käyttäen) ja yhdistä sitten muiden mielipiteitä omiin ajatuksiisi ja kuinka moni on samoja ajatuksia?
Minulle on hyvää asiakaspalvelua se, että kyseinen palvelu hoidetaan asianmukaisesti, ystävällisesti ja asiakasta kuunnellen. Mikäli hänellä on negatiivista palautetta, niin asia kirjataan ja luvataan viedä terveisiä eteenpäin > sitten on organisaatio kysymys miten asia hoidetaan. Positiivisten asioiden kirjaaminen on myös yhtä tärkeää se vain tahtoo aina unohtua.
Asiakaspalvelu on niin laaja-alainen kysymys ja koska ei ole tähdennetty mitä asikaspalvelua tarkoitetaan niin avainsanat on asiallisuus, ystävällisyys, asikkaan kuunteleminen ja lupaa viedä terveiset eteenpäin. Nyt ollaan kiireisessä hektisessä maailmassa ja monesti voisi ajatella, ettei ole aikaa kuunnella asiakasta mitä hän sanoo ja kun asiakas ei suoraan saa sanottua mistä kenkä puristaa.. kuitenkin on muistettava, että vaikka sinulla olisi aikaa tälle asiakaspalvelulle vain 2 minuuttia aikaa > keskitä se aika 100%:sti asiakkaan asian kuuntelemiseen/käsittelyyn. Aina kun annat jotain (ystävällisyyttä, aikaasi) asiakkaalle hän tulee muistamaan sinut hyvällä.
TSEMPPIÄ TYÖNHAKUUN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576