Jos työhaastattelussa/valmispohjaisessa työhakemuksessa kysytään, mitä on hyvä asiakaspalvelu, niin mitä siihen kannattaisi vastata? Ehdotuksia?
Hyvä asiakaspalvelu?
4
24530
Vastaukset
- mielestä
silmiin katsominen, tervehtiminen, asiakkaiden toiveet huomioonottava, hymyileminen, iloisuus, osaa kiittää ja sanoa ole hyvä siis ihan perusjuttuja.
- Suomessa ei osata asiakaspa...
niin ÄLÄ HAE SITÄ PAIKKAA
T. mahdollinen tuleva asiakkaasi :/ - mar
joo...siis ei millään pahalla, mut jos asiakaspalveluun meinaa hakea, niin pitäis ehkä joku käsitys tosta asiasta olla... voit miettiä asiaa siltäkin kantilta, että mitä haluat kun olet itse asiakas... minkälaisia huonoja asiakaspalvelijoita olet joutunut kohtaamaan ja minkälaisia hyviä ( = olet saanut apua, ollaan oltu ystävällisiä, sinut on huomioitu henk. koht. jne.) yks pointti mikä kandee muistaa, niin älä jätä asiakasta ilman vastausta!!! jos et ite tiedä, soita, kysy työkaverilta, pomolta... jos sulla itse kiire esim. kassalla... anna homma jollekin toiselle hoidettavaksi... en tiedä vastaus on huonoin mahdollinen
- UA41
Mitä sinulle tarkoittaa hyvä asiakaspalvelu ja koska koet saaneesi hyvää asiakaspalvelua, mitkä ovat ne kriteerit jolloin koet saaneesi hyvää palvelua?
Mieti ensin itse (ranskalaiset viivoja käyttäen) ja yhdistä sitten muiden mielipiteitä omiin ajatuksiisi ja kuinka moni on samoja ajatuksia?
Minulle on hyvää asiakaspalvelua se, että kyseinen palvelu hoidetaan asianmukaisesti, ystävällisesti ja asiakasta kuunnellen. Mikäli hänellä on negatiivista palautetta, niin asia kirjataan ja luvataan viedä terveisiä eteenpäin > sitten on organisaatio kysymys miten asia hoidetaan. Positiivisten asioiden kirjaaminen on myös yhtä tärkeää se vain tahtoo aina unohtua.
Asiakaspalvelu on niin laaja-alainen kysymys ja koska ei ole tähdennetty mitä asikaspalvelua tarkoitetaan niin avainsanat on asiallisuus, ystävällisyys, asikkaan kuunteleminen ja lupaa viedä terveiset eteenpäin. Nyt ollaan kiireisessä hektisessä maailmassa ja monesti voisi ajatella, ettei ole aikaa kuunnella asiakasta mitä hän sanoo ja kun asiakas ei suoraan saa sanottua mistä kenkä puristaa.. kuitenkin on muistettava, että vaikka sinulla olisi aikaa tälle asiakaspalvelulle vain 2 minuuttia aikaa > keskitä se aika 100%:sti asiakkaan asian kuuntelemiseen/käsittelyyn. Aina kun annat jotain (ystävällisyyttä, aikaasi) asiakkaalle hän tulee muistamaan sinut hyvällä.
TSEMPPIÄ TYÖNHAKUUN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802