Jos työhaastattelussa/valmispohjaisessa työhakemuksessa kysytään, mitä on hyvä asiakaspalvelu, niin mitä siihen kannattaisi vastata? Ehdotuksia?
Hyvä asiakaspalvelu?
4
24563
Vastaukset
- mielestä
silmiin katsominen, tervehtiminen, asiakkaiden toiveet huomioonottava, hymyileminen, iloisuus, osaa kiittää ja sanoa ole hyvä siis ihan perusjuttuja.
- Suomessa ei osata asiakaspa...
niin ÄLÄ HAE SITÄ PAIKKAA
T. mahdollinen tuleva asiakkaasi :/ - mar
joo...siis ei millään pahalla, mut jos asiakaspalveluun meinaa hakea, niin pitäis ehkä joku käsitys tosta asiasta olla... voit miettiä asiaa siltäkin kantilta, että mitä haluat kun olet itse asiakas... minkälaisia huonoja asiakaspalvelijoita olet joutunut kohtaamaan ja minkälaisia hyviä ( = olet saanut apua, ollaan oltu ystävällisiä, sinut on huomioitu henk. koht. jne.) yks pointti mikä kandee muistaa, niin älä jätä asiakasta ilman vastausta!!! jos et ite tiedä, soita, kysy työkaverilta, pomolta... jos sulla itse kiire esim. kassalla... anna homma jollekin toiselle hoidettavaksi... en tiedä vastaus on huonoin mahdollinen
- UA41
Mitä sinulle tarkoittaa hyvä asiakaspalvelu ja koska koet saaneesi hyvää asiakaspalvelua, mitkä ovat ne kriteerit jolloin koet saaneesi hyvää palvelua?
Mieti ensin itse (ranskalaiset viivoja käyttäen) ja yhdistä sitten muiden mielipiteitä omiin ajatuksiisi ja kuinka moni on samoja ajatuksia?
Minulle on hyvää asiakaspalvelua se, että kyseinen palvelu hoidetaan asianmukaisesti, ystävällisesti ja asiakasta kuunnellen. Mikäli hänellä on negatiivista palautetta, niin asia kirjataan ja luvataan viedä terveisiä eteenpäin > sitten on organisaatio kysymys miten asia hoidetaan. Positiivisten asioiden kirjaaminen on myös yhtä tärkeää se vain tahtoo aina unohtua.
Asiakaspalvelu on niin laaja-alainen kysymys ja koska ei ole tähdennetty mitä asikaspalvelua tarkoitetaan niin avainsanat on asiallisuus, ystävällisyys, asikkaan kuunteleminen ja lupaa viedä terveiset eteenpäin. Nyt ollaan kiireisessä hektisessä maailmassa ja monesti voisi ajatella, ettei ole aikaa kuunnella asiakasta mitä hän sanoo ja kun asiakas ei suoraan saa sanottua mistä kenkä puristaa.. kuitenkin on muistettava, että vaikka sinulla olisi aikaa tälle asiakaspalvelulle vain 2 minuuttia aikaa > keskitä se aika 100%:sti asiakkaan asian kuuntelemiseen/käsittelyyn. Aina kun annat jotain (ystävällisyyttä, aikaasi) asiakkaalle hän tulee muistamaan sinut hyvällä.
TSEMPPIÄ TYÖNHAKUUN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741405
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111184Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33925Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804