Hyvä asiakaspalvelu?

....

Jos työhaastattelussa/valmispohjaisessa työhakemuksessa kysytään, mitä on hyvä asiakaspalvelu, niin mitä siihen kannattaisi vastata? Ehdotuksia?

4

24535

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä

      silmiin katsominen, tervehtiminen, asiakkaiden toiveet huomioonottava, hymyileminen, iloisuus, osaa kiittää ja sanoa ole hyvä siis ihan perusjuttuja.

    • Suomessa ei osata asiakaspa...

      niin ÄLÄ HAE SITÄ PAIKKAA
      T. mahdollinen tuleva asiakkaasi :/

    • mar

      joo...siis ei millään pahalla, mut jos asiakaspalveluun meinaa hakea, niin pitäis ehkä joku käsitys tosta asiasta olla... voit miettiä asiaa siltäkin kantilta, että mitä haluat kun olet itse asiakas... minkälaisia huonoja asiakaspalvelijoita olet joutunut kohtaamaan ja minkälaisia hyviä ( = olet saanut apua, ollaan oltu ystävällisiä, sinut on huomioitu henk. koht. jne.) yks pointti mikä kandee muistaa, niin älä jätä asiakasta ilman vastausta!!! jos et ite tiedä, soita, kysy työkaverilta, pomolta... jos sulla itse kiire esim. kassalla... anna homma jollekin toiselle hoidettavaksi... en tiedä vastaus on huonoin mahdollinen

    • UA41

      Mitä sinulle tarkoittaa hyvä asiakaspalvelu ja koska koet saaneesi hyvää asiakaspalvelua, mitkä ovat ne kriteerit jolloin koet saaneesi hyvää palvelua?

      Mieti ensin itse (ranskalaiset viivoja käyttäen) ja yhdistä sitten muiden mielipiteitä omiin ajatuksiisi ja kuinka moni on samoja ajatuksia?

      Minulle on hyvää asiakaspalvelua se, että kyseinen palvelu hoidetaan asianmukaisesti, ystävällisesti ja asiakasta kuunnellen. Mikäli hänellä on negatiivista palautetta, niin asia kirjataan ja luvataan viedä terveisiä eteenpäin > sitten on organisaatio kysymys miten asia hoidetaan. Positiivisten asioiden kirjaaminen on myös yhtä tärkeää se vain tahtoo aina unohtua.

      Asiakaspalvelu on niin laaja-alainen kysymys ja koska ei ole tähdennetty mitä asikaspalvelua tarkoitetaan niin avainsanat on asiallisuus, ystävällisyys, asikkaan kuunteleminen ja lupaa viedä terveiset eteenpäin. Nyt ollaan kiireisessä hektisessä maailmassa ja monesti voisi ajatella, ettei ole aikaa kuunnella asiakasta mitä hän sanoo ja kun asiakas ei suoraan saa sanottua mistä kenkä puristaa.. kuitenkin on muistettava, että vaikka sinulla olisi aikaa tälle asiakaspalvelulle vain 2 minuuttia aikaa > keskitä se aika 100%:sti asiakkaan asian kuuntelemiseen/käsittelyyn. Aina kun annat jotain (ystävällisyyttä, aikaasi) asiakkaalle hän tulee muistamaan sinut hyvällä.

      TSEMPPIÄ TYÖNHAKUUN!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe