Jos työhaastattelussa/valmispohjaisessa työhakemuksessa kysytään, mitä on hyvä asiakaspalvelu, niin mitä siihen kannattaisi vastata? Ehdotuksia?
Hyvä asiakaspalvelu?
4
24553
Vastaukset
- mielestä
silmiin katsominen, tervehtiminen, asiakkaiden toiveet huomioonottava, hymyileminen, iloisuus, osaa kiittää ja sanoa ole hyvä siis ihan perusjuttuja.
- Suomessa ei osata asiakaspa...
niin ÄLÄ HAE SITÄ PAIKKAA
T. mahdollinen tuleva asiakkaasi :/ - mar
joo...siis ei millään pahalla, mut jos asiakaspalveluun meinaa hakea, niin pitäis ehkä joku käsitys tosta asiasta olla... voit miettiä asiaa siltäkin kantilta, että mitä haluat kun olet itse asiakas... minkälaisia huonoja asiakaspalvelijoita olet joutunut kohtaamaan ja minkälaisia hyviä ( = olet saanut apua, ollaan oltu ystävällisiä, sinut on huomioitu henk. koht. jne.) yks pointti mikä kandee muistaa, niin älä jätä asiakasta ilman vastausta!!! jos et ite tiedä, soita, kysy työkaverilta, pomolta... jos sulla itse kiire esim. kassalla... anna homma jollekin toiselle hoidettavaksi... en tiedä vastaus on huonoin mahdollinen
- UA41
Mitä sinulle tarkoittaa hyvä asiakaspalvelu ja koska koet saaneesi hyvää asiakaspalvelua, mitkä ovat ne kriteerit jolloin koet saaneesi hyvää palvelua?
Mieti ensin itse (ranskalaiset viivoja käyttäen) ja yhdistä sitten muiden mielipiteitä omiin ajatuksiisi ja kuinka moni on samoja ajatuksia?
Minulle on hyvää asiakaspalvelua se, että kyseinen palvelu hoidetaan asianmukaisesti, ystävällisesti ja asiakasta kuunnellen. Mikäli hänellä on negatiivista palautetta, niin asia kirjataan ja luvataan viedä terveisiä eteenpäin > sitten on organisaatio kysymys miten asia hoidetaan. Positiivisten asioiden kirjaaminen on myös yhtä tärkeää se vain tahtoo aina unohtua.
Asiakaspalvelu on niin laaja-alainen kysymys ja koska ei ole tähdennetty mitä asikaspalvelua tarkoitetaan niin avainsanat on asiallisuus, ystävällisyys, asikkaan kuunteleminen ja lupaa viedä terveiset eteenpäin. Nyt ollaan kiireisessä hektisessä maailmassa ja monesti voisi ajatella, ettei ole aikaa kuunnella asiakasta mitä hän sanoo ja kun asiakas ei suoraan saa sanottua mistä kenkä puristaa.. kuitenkin on muistettava, että vaikka sinulla olisi aikaa tälle asiakaspalvelulle vain 2 minuuttia aikaa > keskitä se aika 100%:sti asiakkaan asian kuuntelemiseen/käsittelyyn. Aina kun annat jotain (ystävällisyyttä, aikaasi) asiakkaalle hän tulee muistamaan sinut hyvällä.
TSEMPPIÄ TYÖNHAKUUN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847