Uutta tietoa reumasta ja sen vaihtoehtohoidosta saat mailaamalla osoitteeseen: [email protected]
reumasta
13
995
Vastaukset
- helpompi
Täällä on kaikille reumapotilaille suoraa tietoa, eikä tarvitse kysellä.
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/reumabio.html- ALu
Tuleehan se tohtori Tolonenkin perässä sitä mukaa kun kerkiää. Markkinamiehenä tulkitsee raportteja oma etunsa mukaisesti.
- joopa
ALu kirjoitti:
Tuleehan se tohtori Tolonenkin perässä sitä mukaa kun kerkiää. Markkinamiehenä tulkitsee raportteja oma etunsa mukaisesti.
Pidätkö molekyylitasolla olevia yliopistollisia tutkimuksia huonompina kuin omat neuvosi.
Tolonen antaa ilmaiseksi vinkkejä sivuillansa.
Miksi sinun kanssasi pitäisi alkaa sähköpostiviestikeskusteluun?
Anna tässä ja nyt yksikin asia mikä helpottaa reumaa, ja sellainen mitä ei esim. Tolonen ole jo kertonut.
Minäkin voin heittää tähän yhden tai vaikka kaksi:
Älä polta tupakkaa.
Kävele joka päivä ainakin vähän.
Pistä paremmaksi. siis ilmaiseksi, jos et halua vain rahastaa ihmisiä..
Reumapotilaitahan on tosi paljon. - ALu
joopa kirjoitti:
Pidätkö molekyylitasolla olevia yliopistollisia tutkimuksia huonompina kuin omat neuvosi.
Tolonen antaa ilmaiseksi vinkkejä sivuillansa.
Miksi sinun kanssasi pitäisi alkaa sähköpostiviestikeskusteluun?
Anna tässä ja nyt yksikin asia mikä helpottaa reumaa, ja sellainen mitä ei esim. Tolonen ole jo kertonut.
Minäkin voin heittää tähän yhden tai vaikka kaksi:
Älä polta tupakkaa.
Kävele joka päivä ainakin vähän.
Pistä paremmaksi. siis ilmaiseksi, jos et halua vain rahastaa ihmisiä..
Reumapotilaitahan on tosi paljon.Syö mahdollisimman vähän perunoita, riisiä,banaaneja,valkoisia vehnätuotteita ja sianlihaa.Jos olet vuosia netissä seurannut reumatutkimuksesta julkaistuja juttuja, tiedät mitä tarkoitan perässätulemisella.
- uLa
ALu kirjoitti:
Syö mahdollisimman vähän perunoita, riisiä,banaaneja,valkoisia vehnätuotteita ja sianlihaa.Jos olet vuosia netissä seurannut reumatutkimuksesta julkaistuja juttuja, tiedät mitä tarkoitan perässätulemisella.
Alulla itsellään reuma?
- tautinen
ALu kirjoitti:
Syö mahdollisimman vähän perunoita, riisiä,banaaneja,valkoisia vehnätuotteita ja sianlihaa.Jos olet vuosia netissä seurannut reumatutkimuksesta julkaistuja juttuja, tiedät mitä tarkoitan perässätulemisella.
ALu taitaa pitää pilkkana tätä tautia.Noilla ruokaohjeilla ei kyllä ainakaan nivelreumaa paranneta.
- ALu
tautinen kirjoitti:
ALu taitaa pitää pilkkana tätä tautia.Noilla ruokaohjeilla ei kyllä ainakaan nivelreumaa paranneta.
Vastaus uLA:lle Ei ole vielä diagnoosia. höpö höpölle: vastaukseni oli joopalle. Perustuvat noihin yliopistotutkimusten solutason molekyylijuttuihin ja ovat osa reumasairauden hallintaohjelmaa.Yksi ilmainen toimiva neuvo lisää. Tälle kesälle hiukan myöhäistä,mutta ensi kesänä, kun joopa neuvoi kävelemään, niin kävelkää mustikkamaille, poimikaa 37 kiloa, pakastakaa ja syökää 100g/pv. Toimii ja vaikuttaa, kun vain muistatte pureskella niin hyvin, että jokainen siemen rikkoutuu.
- joopa
ALu kirjoitti:
Kiitos vinkeistä..
Voisitko kertoa vielä mitä ovat valkoiset vehnätuotteet ja mitä ei-valkoiset vehnätuotteet.
Minä en tosiaan tiedä mitä ovat tummat vehnät, kun olen aina kuvitellut että ruis on
sitä tummaa viljaa.
Itse syän niin vähän kuin mahdollista jalostettuja ruokia.
Mitä siinä banaanissa on ettei sitä kannata paljoa syödä? entä perunassa, riisissä?
Mitä mustikan siemenissä on?
Olen lukenut että omenan siemeniä pidetään myrkyllisinä.. olenkohan väärässä?
En tiedä toimintatapojasi.
Kehotat ihmisiä sähköpostikeskusteluun, miksi?
Otatko jotain korvausta siitä?
Miksi et tee kotisivua johon laitat neuvoja tai edes laajemmalti informaatiota toiminnastasi.. yhteystiedot ymm.
Ystävällisesti - Elli
ALu kirjoitti:
Olin justi viikon sairaalassa ja antoivat ruuaksi kaikkia noita kiellettyjä paitsi banaaneja. Ja minä onneton olen syönyt kotona jo 10 vuotta joka päivä banaanin, kun en niitä saanut lapsena ollenkaan. Tässä on tulos: Minulla on nivelreuma ja tosi ärhäkkää lajia. Uskallanko syödä vielä kaurapuuroa?
- uLA
sama juttu. Mistäköhän mahtaa johtua, ettei "parantavien vinkkien" jakajilla ole todettu reumasairautta tai diagnoosi puuttuu;)
- Nainen42
Minäkin olen saanut vuosien varrella lukemattomia parantavia vinkkejä. Joitakin on tullut kokeiltuakin eikä mikään ole parantanut eikä edes helpottanut. (ei silti, että niin kovasti olisin siihen uskonutkaan)
Yhteistä vinkkien antajille on se, ettei yhdelläkään itsellä ole reuma.
Joidenkin ruoka-aineiden vaikutukseen kyllä uskon, koska olen itse huomannut muutamien aineiden pahentavan tilannetta. - trade
Nainen42 kirjoitti:
Minäkin olen saanut vuosien varrella lukemattomia parantavia vinkkejä. Joitakin on tullut kokeiltuakin eikä mikään ole parantanut eikä edes helpottanut. (ei silti, että niin kovasti olisin siihen uskonutkaan)
Yhteistä vinkkien antajille on se, ettei yhdelläkään itsellä ole reuma.
Joidenkin ruoka-aineiden vaikutukseen kyllä uskon, koska olen itse huomannut muutamien aineiden pahentavan tilannetta.Kertoisitko mitkä ruoka-aineet ovat sinun kohdallasi pahentaneet reumaoireita?
- Nainen42
trade kirjoitti:
Kertoisitko mitkä ruoka-aineet ovat sinun kohdallasi pahentaneet reumaoireita?
Maito ja sitrushedelmät ovat selviä tapauksia omalla kohdallani ja niihin en enää koske. Sianliha ja tomaatti ovat epäiltyjen listalla mutta niistä en vielä ole varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208