Mitä mahtanee tarkoittaa uneni ?
Olin jossain juhlissa, ympärillä tuttavia ja sukulaisia. Juhliin oli ilmestynyt joku mies yksinään. Tunnistan sen erääksi tutukseni. Vaihdoin hänen kanssaan pari sanaa ja jatkoin kulkuani juhlissa keittiön puolelle.
Kaksi naista joivat pöydän äärellä kahvia, ajattelin mennä samaan pöytään juomaan, mutta joinkin sivupöydän äärellä seisaltaan.
Olin tieten tullut juhlapaikkaan suoraan töistä, koska minun piti mennä koko ajan suihkuun, mutta viivyttelin lähtöäni suihkuun.
Loppuillaksi olin sopinut tapaamiseni vanhojen opiskelukavereideni luokse kemuihin.
Tämä juhlapaikka jossa vielä olin, oli jonkinlainen välietappi vain.
Kuitenkin jossain vaiheessa laittautuessani loppuillan kemuihin vanhojen opiskelutovereideni luo, huomasin kellon olevan jo niin paljon ettei minun enää kannattanut lähteä sinne.
Samalla kuulin,(näissä juhlissa joissa sillä hetkellä olin)että näihin juhliin yksin saapuva mies oli lähtenyt pois kun ei ollut löytänyt itselleen sopivaa juttuseuraa. Olin sillä välin siellä suihkussa. Mies oli joutunut yksin viettämään lähes koko illan.
En ollut ehtinyt koko illan aikana kiinnittää huomiota siihen mieheen.
Jälkeenpäin minua harmitti kun en ollut huomioinut häntä vaan olin päästänyt menemään.
kään kuin hän olisi kaivannut seuraani.
Mies unessa
Karoliina
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057