Vihaan iloisia ihmisiä...

Hullu?

Vihaan ja minua todella ärsyttää iloiset ja onnelliset ihmiset. Jos joku on onneton, olen heti tyytyväisempi. Vihaan naurua joka on aitoa. Mikä minua vaivaa?? Miksen voi iloita toisten puolesta? Minua siis suunnattomasti ärsyttää toisen nauru ja iloisuus, tulen suorastaan vihaiseksi. Olenko todella hullu? Onko mitään tehtävissä? Tämä on todella vakava asia, pelkään itseäni ja lähempien puolesta!!!!

5

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aku

Minut sait todella nauramaan. Huvittava sinä ainakin olet. Jatka samaa rataa. Sinusta voisi tulla lavakoomikko noilla jutuillasi.
      Voithan mennä läpsimään niitä naurajia ja sanoa; Älkää naurako!

• Mimosa

Taidat olla samanlainen kuin minä. Sitä katsos on niin itsepäinen, että ei halua suoda kenellekään mitään iloa. Tottakai on ärsyttävää, jos sinun mielestäsi tekopirteä ihminen nauraa kun haluaisi että hän olisi onneton. Kannattaa nauraa silloin, kun on nauramisen aihetta. Ei sitä aina jaksa olla iloinen maija mehiläinen. Sanoit vihaavasi aitoa naurua, mikset vihaa tyhjännauramista, sehän on vielä kamalempaa! kateus on yksi asia, miksei voi iloita toisten puolesta. Haluaisi olla samassa tilanteessa kun hän, mutta ei pysty. Tämä taas johtaa mökötykseen. Nauru pidentää ikää. Älä keskity toisten nauramiseen, vaan kuuntele millainen asia heitä tosiaan huvittaa, niin ehkä sinuakin naurattaa. Onnellista ihmistä ei voi määrittää, onnellinen voi olla kuka tahansa ja missä tahansa. Ole onnellinen tästä hetkestä.

• nappia naamaan

ei muutakuin rauhottavia esim. diabam, temesta ja serenase!! tai olet tyhmä ja ammut itsesi!!!

• granso

Viestisi ei auta ketään eikä mitään milloinkaan.

• Mallu

Voiko olla mahdollista, että olet alakuloinen, masentunut ehkä? Monesti on niin, että kun joku ärsyttää naurullaan yms. niin olemme tavallaan kademielisiä kun toiset pystyvät olemaan iloisia ja itse ei välttämättä pysty. Ei se välttämättä tarvitse olla mitään pahempaa, voihan olla, että olen persoonaltasi ehkä vähän melankolisempi luonne ja siksi sinua ärsyttää iloiset ihmiset. Voisit ehkä käydä juttelemassa jonkun ammattiihmisen kanssa niin ehkä hän voisi auttaa sinua. Monesti jo juttelu pelkästään tuo avun. Itselläni on myös ollut joskus samanlaista ongelmaa, mutta kun pääsee sinuksi itsensä kanssa ja osaa myös itse iloita asioista niin siitä se lähtee. Ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, ei meidän kaikkien ihmisten tarvitse olla ns. ilopillereitä, jokaisella ihmissellä meistä on erillainen luonne, toinen voi olla ns. syntymähumalassa aina ja joku toinen taas on vähän totisempi ihminen. Ei kannata tehdä ongelmaa itsellensä tuollaisesta. Mietippä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6514
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3890
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3305
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1043
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe