..Kysyy, mitä luulette,tuleeko tästä mitään?
Jouskari eroamassa oman pettämisen takia oinaasta ja tahtoisi niiiin kovasti olla kaksostytön kanssa..
Kaksostyttö jätti Vaakapojan jouskarin takia ,jota rakastaa kympillä.
Miettimään laittaa meidän puoleensa vetävyys.Kyllä, oikeesti! Molemmille ois tulijoita, joten kysynkin kestääkö tulinen jouskari? tai omistushaluinen kaksonen? Muuten kaikki on helppoa ja avointa ja ah, niiiin suloista!
Kaksonen,jouskari,vetskari..
3
1021
Vastaukset
- onnistuu!
Jos olette jättäneet kumppaninne toistenne takia, voin kertoa, että tunteenne on aitoja ja homma kannattaa! Meillä oli sama tilanne kuusi vuotta sitten; rakastuimme toisiimme heti, jätimme omat kumppanimme ja olemme menossa ensi syksynä naimisiin! Helppoa ei aina ole ollut, mutta jokainen sekunti on kannattanut! Jouskarimies on parasta mitä kaksosnaikkoselle voi tapahtua! Onnea teille ja meille!
- kaksosnaikkonen
Kiitos,Ihana kuulla!
Juuri noin minustakin tuntuu. Vaikka on välillä vaikeaa,se on sen arvoista!
Puhumme asioista avoimesti ja tunnemme syvästi kuuluvamme yhteen.
Onnea meidän suhteisiin! :)
- JoUsInAiNeN,
Omasta puolesta voin sanoa, että vetovoima on enemmänkin fyysistä,henkinen puoli ei toiminut lainkaan. Mutta huh huh, sitä intohimoa...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569