Voisitko joku auttaa?

tyttö_yksin

Mitä teen kun poikaystäväni puhui minulle yks ilta että hän haluaisi kokeilla toista naista? siis ihan vaan kokeilla, ehkä pienen vertauksen vuoksi mutta silti olla minun

5

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

koska te sen itse päätätte, mutta jos päädyttekin sitä kokeilemaan, niin ei ainakaan kannata ottaa ketään tuttua/lähipiirin ihmistä mukaan. Se sotkee ihan varmasti kaiken, tavalla tai toisella.

• Neuvo

Otan osaa.

Kuulostat nuorelta. Kun itse olin nuori, silloinen poikaystäväni ehdotti kaikenmoista hänkin. Minullakaan ei ollut ketään kenelle puhua. Menin juttuihin mukaan, mutta sain sellaiset traumat, että ne vaikuttavat vielä tänä päivänäkin. Noista ajoista on liki 24 vuotta.

Neuvoni sinulle on, että eroat poikaystävästäsi. Jos näet yhteen juttuun menet mukaan, toisia ehdotuksia tulee varmasti lisää. Niin kävi minullekin. Lumipallo sen kun vain kasvoi vuosien mittaan. Sitten tulee yhteisiä salaisuuksia, jotka pitävät teidät yhdessä, mutta kaikki perustuu häpeälle, itseinholle ja vääristyneelle seksille. Elämänhalu hupenee.

Eroa, kun se vielä on mahdollisimman kivutonta, vaikka täysin kivutonta eroa ei ole olemassakaan. Tee se nyt.

Ja neuvoni vielä sinulle on, että juttele rakkaan anoppisi kanssa. Hän tukee sinua. Niin tahdon uskoa.

Sinulle elämääsi sitä parasta toivottaen,

N42

• poikaystävällesi

mitä todella ajattelet asiasta ja miltä sinusta tuntuu. Vaikka poikaystäväsi saattaisi siitä pettyä tai suutahtaakin. On aina parempi sanoa, miltä tuntuu ja mitä todella haluaa kuin miellyttää muita ja sillä tavalla roikkua suhteessa ja joutua tekemään muille mieliksi tullakseen itse rakastetuksi ja hyväksytyksi.

• älä suostu

Älä missään nimessä suostu poikakaverisi ehdotukseen. Joku sanoi aikaisemmin, että siitä tulee kierre eli tulee sitten muitakin ehdotuksia. Olen samaa mieltä.

Ehdottaisin, että keskustelisit vakavasti poikakaverisi kanssa. Kerro hänelle, että et halua sitä. Kerro hänelle, että hän joko valitsee sinut ilman muita naisia tai otat eron.

• jos 1234556

Sano miehelles että sua ei toisten pillut kiinnosta, niin miten ois jos sä hommaisit jonku miehen ja panisit sitä..

Mitä miehes siitä tykkäis ......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe