Voisitko joku auttaa?

tyttö_yksin

Mitä teen kun poikaystäväni puhui minulle yks ilta että hän haluaisi kokeilla toista naista? siis ihan vaan kokeilla, ehkä pienen vertauksen vuoksi mutta silti olla minun

5

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

koska te sen itse päätätte, mutta jos päädyttekin sitä kokeilemaan, niin ei ainakaan kannata ottaa ketään tuttua/lähipiirin ihmistä mukaan. Se sotkee ihan varmasti kaiken, tavalla tai toisella.

• Neuvo

Otan osaa.

Kuulostat nuorelta. Kun itse olin nuori, silloinen poikaystäväni ehdotti kaikenmoista hänkin. Minullakaan ei ollut ketään kenelle puhua. Menin juttuihin mukaan, mutta sain sellaiset traumat, että ne vaikuttavat vielä tänä päivänäkin. Noista ajoista on liki 24 vuotta.

Neuvoni sinulle on, että eroat poikaystävästäsi. Jos näet yhteen juttuun menet mukaan, toisia ehdotuksia tulee varmasti lisää. Niin kävi minullekin. Lumipallo sen kun vain kasvoi vuosien mittaan. Sitten tulee yhteisiä salaisuuksia, jotka pitävät teidät yhdessä, mutta kaikki perustuu häpeälle, itseinholle ja vääristyneelle seksille. Elämänhalu hupenee.

Eroa, kun se vielä on mahdollisimman kivutonta, vaikka täysin kivutonta eroa ei ole olemassakaan. Tee se nyt.

Ja neuvoni vielä sinulle on, että juttele rakkaan anoppisi kanssa. Hän tukee sinua. Niin tahdon uskoa.

Sinulle elämääsi sitä parasta toivottaen,

N42

• poikaystävällesi

mitä todella ajattelet asiasta ja miltä sinusta tuntuu. Vaikka poikaystäväsi saattaisi siitä pettyä tai suutahtaakin. On aina parempi sanoa, miltä tuntuu ja mitä todella haluaa kuin miellyttää muita ja sillä tavalla roikkua suhteessa ja joutua tekemään muille mieliksi tullakseen itse rakastetuksi ja hyväksytyksi.

• älä suostu

Älä missään nimessä suostu poikakaverisi ehdotukseen. Joku sanoi aikaisemmin, että siitä tulee kierre eli tulee sitten muitakin ehdotuksia. Olen samaa mieltä.

Ehdottaisin, että keskustelisit vakavasti poikakaverisi kanssa. Kerro hänelle, että et halua sitä. Kerro hänelle, että hän joko valitsee sinut ilman muita naisia tai otat eron.

• jos 1234556

Sano miehelles että sua ei toisten pillut kiinnosta, niin miten ois jos sä hommaisit jonku miehen ja panisit sitä..

Mitä miehes siitä tykkäis ......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3154
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2852
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2668
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2576
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2108
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1639
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1629
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1621
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      82
      1620
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1509
    Aihe