KETIPINOR lopetus/vähennys

Olisin erittäin kiitollinen jos saisin kuulla erilaisia kokemuksiam ketipinor lääkkeen vähentämisestä ja jopa lopettamisesta.Lääkäri antoi luvan ruveta vähetämään ilta-annosta,ja nyt olen huomannut että säikyn ääniä,olo on hiukan epätodellinen...ja lieviä ahdistuskohtauksia,mutta niistä vielä selviää.Uskallanko enään vähentää? Nyt kerralla tiputin 5omg.
52190
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Nuilla äänen säikkymisillä meinaan ihan tavallisia ääniä,esim. television ääni tms...minulla siis ei ole harhoja.

Äänestä

Eli 2x25mg ja ytoden totta lääke ie sopinut mulle, tuli monenlaisia sivu oireita mm. niitä joita pakkauselosteessakin mainitaan. Mulla sattu oleen xanoria ja sillä pystyin loipettaan kerralla. Kylllä se vaatii jotain tilalle. Nyt sitten on vain truxal ja pami. Ja ne kauheat olotilat on taaksejääneet.

Äänestä

Itse en oo lopettamassa vaan itseasissa vasta aloittelen, viikon 25 mg ja nyt torstaista lähtien 50 mg. Sitä oisin kysynyt kun oot käyttänyt, oliko siitä sulle mitään hyötyä? Mulle se määrättiin pelkotiloihin, mutta kyllä vähän pelotti aloittaa tää lääkitys. Lyricaa kokeiltiin, ihan sairas humalatila ja allerginen reaktio. Lääkäri ihmettelikin miten Lyricaa yleensä määrätäänkin ph potilaalle. Mutta onko sulla tai kellään muulla millasia kokemuksia Ketipinorin "auttamisesta" paniikkiin?

Äänestä

Eikös se ole ihan normaalia, jos säikähtää televisiosta tulevaa ääntä? Varsinkin, jos se on hieman lujemmalla tai siellä tulee kohta, jossa ääni kohoaa? Minä en ainakaan tuosta säikähtäs.

Äänestä

Moi otin vain yhden annoksen ketipinoria 50mg ja lopetin samantien , ei sopinut yhtään minulle...en ottanut mitään tilalle vähän on ollut epätodellinen olo ja maha kipeä , mut kaipa ne häipyy;o

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jossaintuolla. kirjoitti:

Olisin erittäin kiitollinen jos saisin kuulla erilaisia kokemuksiam ketipinor lääkkeen vähentämisestä ja jopa lopettamisesta.Lääkäri antoi luvan ruveta vähetämään ilta-annosta,ja nyt olen huomannut että säikyn ääniä,olo on hiukan epätodellinen...ja lieviä ahdistuskohtauksia,mutta niistä vielä selviää.Uskallanko enään vähentää? Nyt kerralla tiputin 5omg.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu