Tietokoneeni näyttöön on päässyt vettä, siis sinne näytön alle niin, että tässä ruudussa on nyt ikävän näkösiä vesitäpliä ja isompia alueita
Mitä teen? Jäävätkö ne ikuisiksi ajoiksi tuonne? Vai kuivuvatko? Kone on ihan uusi ja isäni saa raivarin, kun huomaa tämän!
Apua! Näytössä vettä!
4
4273
Vastaukset
- dfsoosdfksdf
Helpostihan sen saa korjattua . Avaat vaan näytön ja kuivaat sen sisäpinnan . Btw. kannattaa se näyttö avata ja kuivata kunnolla ennen kuin kosteus tuhoaa sen .
- Tyhmäbbb
Miten näytön saa avattua? Ja näyttöön tai itseasiassa tuohon (mulla on läppäri) niin tuohon näytön alaosaan roiskahti vettä kukkia kastellessa. Ei edes paljon. Näyttö on ihan kamalan näkönen !
En ymmärrä näistä mitään. Tyttö kun olen. - sdfpssf
Tyhmäbbb kirjoitti:
Miten näytön saa avattua? Ja näyttöön tai itseasiassa tuohon (mulla on läppäri) niin tuohon näytön alaosaan roiskahti vettä kukkia kastellessa. Ei edes paljon. Näyttö on ihan kamalan näkönen !
En ymmärrä näistä mitään. Tyttö kun olen.Kertoa sille " vihaiselle " isälle . Ennen kuin näyttö on pilalla. Jos se vaikka osaisikin avata sen koneen ja kuivata näytön sisäpinnan.
- iida4
Ne on tosi herkkiä noi nestekidenäytöt vedelle:S Itse putsasin omaa näyttöä ja kun paperi oli pikkun liian märkä sieltä valui vettä ja näyttöön tuli ongelmia välittömästi, alue alkoi suurentua kun kone oli päällä, ratkaisuksi hätäsammutus, ja kone monta tuntia pois päältä, nyt toimii taas normaalisti muuten, mutta oikeassa alakulmassa läikkä ja kirkkaampi kohta sekä poikittainen viiru käynnistä valikon kohdalla alhaalla.:S Mutta pienin vaurioin selvisin sentään, ettei mennyt koko kone paskaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741