Tietokoneeni näyttöön on päässyt vettä, siis sinne näytön alle niin, että tässä ruudussa on nyt ikävän näkösiä vesitäpliä ja isompia alueita
Mitä teen? Jäävätkö ne ikuisiksi ajoiksi tuonne? Vai kuivuvatko? Kone on ihan uusi ja isäni saa raivarin, kun huomaa tämän!
Apua! Näytössä vettä!
4
3720
Vastaukset
- dfsoosdfksdf
Helpostihan sen saa korjattua . Avaat vaan näytön ja kuivaat sen sisäpinnan . Btw. kannattaa se näyttö avata ja kuivata kunnolla ennen kuin kosteus tuhoaa sen .
- Tyhmäbbb
Miten näytön saa avattua? Ja näyttöön tai itseasiassa tuohon (mulla on läppäri) niin tuohon näytön alaosaan roiskahti vettä kukkia kastellessa. Ei edes paljon. Näyttö on ihan kamalan näkönen !
En ymmärrä näistä mitään. Tyttö kun olen. - sdfpssf
Tyhmäbbb kirjoitti:
Miten näytön saa avattua? Ja näyttöön tai itseasiassa tuohon (mulla on läppäri) niin tuohon näytön alaosaan roiskahti vettä kukkia kastellessa. Ei edes paljon. Näyttö on ihan kamalan näkönen !
En ymmärrä näistä mitään. Tyttö kun olen.Kertoa sille " vihaiselle " isälle . Ennen kuin näyttö on pilalla. Jos se vaikka osaisikin avata sen koneen ja kuivata näytön sisäpinnan.
- iida4
Ne on tosi herkkiä noi nestekidenäytöt vedelle:S Itse putsasin omaa näyttöä ja kun paperi oli pikkun liian märkä sieltä valui vettä ja näyttöön tuli ongelmia välittömästi, alue alkoi suurentua kun kone oli päällä, ratkaisuksi hätäsammutus, ja kone monta tuntia pois päältä, nyt toimii taas normaalisti muuten, mutta oikeassa alakulmassa läikkä ja kirkkaampi kohta sekä poikittainen viiru käynnistä valikon kohdalla alhaalla.:S Mutta pienin vaurioin selvisin sentään, ettei mennyt koko kone paskaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418