niin, eli alotin laihduttamisen jossain 2kk sitten. laihduin 3 kg (anorektisella ruokavaliolla ja liikunnalla) ja sitten yhtäkkiä mun itsekuri katos jonnekkin ja aloin syömään. mutten normaalisti, ehen. päässä pyöri ajatus, että tokihan voin vielä tota syödä, oon sen anasainnu. eli musta tuntu että mun pitäs syödä kaikkee sen takia etten oo syöny niitä pitkään aikaan.
nyt oon kahen viikon aikan lihonu 2 kg takasin ja monena päivänä syöny paljon. tuntuu kun vatsa halkeis. ja silti haluan vaan syödä. välillä taas kuitenkin saatan kituuttaa päivän tai pari vähillä kalorimäärillä kunnes ratkean taas. paino ja kalorit pyörii koko ajan päässä ja jos kalorit nousee pilviin, syön enemmän ahdistukseeni.
eli siis, voisko mulla olla alkamassa BED?
voisko olla alkavaa
2
563
Vastaukset
- Bediläinen
kuulosta BED-sh:ltä
- kummakumma
Bulimialta tuo enemmän kuulostaa minusta. Kun yrität kerran kompensoida syömisiä. Ei ole ihme, jos anorektisen laihdutuksen jälkeen alkaa ahmituttaa.. olen lukenut turhan monen anorektikonkin parantumisvaiheessa alkavan helposti ahmia, kun viimein saa syödä niitä ruokia. Itselle kävi samoin. Epäilen hiukan tuota, että olisit tosiaan lihonut kahdessa viikossa 2kg.. vai syötkö päivittäin mielettömät määrät? Milloin ehdit oikein paastota sitten? Enemmänkin tuo taitaa olla turvotusta ja nestettä tuo paino, toki voit olla lihonutkin, mutta puhutaan nyt vielä kuitenkin aluksi ainakin painon nousemisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255