Hei! Etsin 8 metrin tankoon valko-puna-keltaista viiriä. Lpr:n Prismassa on vain 6-tankoon. Onko kellään tietoa, mistä löytyisi?
Etelä-Karjalan isännänviiri, mistä löytyisi?
9
4071
Vastaukset
- SEHÄN ON PUNAMUSTA
- nohuuhhuh
siinä seon naapureilla hauskaa kun tommosen saunapyyhkeen vetäset salkoon kysy nyt hyvämies keneltä tahansa niin punamusta on ainut oikea viiri täällä
- Savo-Karjala
Etelä-Karjalan maakuntaviirin oikeat värit ovat ylhäältä alas luetellen valkoinen, punainen, keltainen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Isännänviiri
Yleinen väärinkäsitys on että Savo-Karjalan Osakunnan värein varustettu puna-musta viiri olisi Etelä-Karjalan maakuntaviiri. Tätä outoa käsitystä ovat erehtyneet levittämään jopa eräät virallisetkin tahot. Puna-musta väriyhdistelmänä ei edes ole heraldiikan sääntöjen mukaan kelvollinen mihinkään viiriin. - Anonyymi
nohuuhhuh kirjoitti:
siinä seon naapureilla hauskaa kun tommosen saunapyyhkeen vetäset salkoon kysy nyt hyvämies keneltä tahansa niin punamusta on ainut oikea viiri täällä
Juuri niin punamusta ainoa oikea
- Puna musta
Kuuleha sie viiristelijä, osta sie vaa karjala viiri, joka on väriltää puna musta. Se on kuiteskii meijä tavallisten karjalaisten mielest se ainoo oikee karjalan viiri. Sanokoot hyö heraldistit tai meijä Riitta mitä tahtoovat.
- etelä- karjala
Sitä paitsi, kunhan lääni-ja maakuntauudistus tulee, ei etelä -karjalaa ole olemassakaan, vaan on esim. kaakkoissuomen maakunta. Sitten taas heraldikot pääsevät päitään raapimaan.
- viiritön
etelä- karjala kirjoitti:
Sitä paitsi, kunhan lääni-ja maakuntauudistus tulee, ei etelä -karjalaa ole olemassakaan, vaan on esim. kaakkoissuomen maakunta. Sitten taas heraldikot pääsevät päitään raapimaan.
Minun mielestäni "se oikea punamusta" on synkän värinen, pidän tästä toisesta väriyhdistelmästä enemmän, ja siksi olen kiinnostunut sellaisen edelleen löytämään.
- no huhpa huh
viiritön kirjoitti:
Minun mielestäni "se oikea punamusta" on synkän värinen, pidän tästä toisesta väriyhdistelmästä enemmän, ja siksi olen kiinnostunut sellaisen edelleen löytämään.
muttol lokiikalaha suomen lippuhan on ihan valjun näkönen eimuutaku ettii vaikka tansaanian lippuu ja sillä liputtaa lippupäivänä herää kysymys onko joku vähätyhmä onko
- Pruut
Veda vellia pari paivaa, sitten syot krapulassa koko pystin mammia, pidattelet pierua vuorokauden, laitat valkoiset kalsarit jalkaas, kayt selalleen sankyyn, nostat jalat koukkuun, oikaiset oikean jalan potkulla ja lasket samalla raikuvan pierun. Otat poksyt pois jalastas, pidat kiinni nenastas ja vedat housut salkoon. On taatusti oikea "isannan" viiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082