olen 41v nainen kahden lapsen äiti.nuorempi lapsista on 16v siitä asti olen kärsinyt virtsankarkailusta eli teet mitä vaan yskit,aivastat,naurat, hypit niin lirahtaa pissi housuun eikä se vielä mitään minulle tehtii tot-leikkaus joka auttaa tähän vaivaan eli virtsarakon alle laitettiin jonkinlainen tukiverkko ja virtsarakon ympäri laitettiin joku tukinaru joka sitten poistaa tämän kyseisen vaivan ja kuikas kävikään nyt pissa ei meinaa tulla kunnolla kun on hätä mutta eipä tämä vielä mitään kun on kova hätä en pysty pidättämään pissaa lainkaan vaan se tulee housuun eli leikkauksen jälkeen minulla vaiva vaan paheni ELI SUORAAN SANOTTUNA KUSI TULEE HOUSUUN ja taas lääkäriin että mitäs nyt tehdään?
onko kellään kyseistä vaivaa tai tehty tot-leikkaus
kirjoitelkaa t.kusihousu
virtsankarkailu
8
1396
Vastaukset
- Menossa vasta
Hei!!!
Eipä mukavalta kuullosta. Olen 35-v. nainen ja menossa tvt-leikkaukseen parin viikon kuluttua. Tvt kaiketi eroaa jonkun verran tuosta tot-leikkauksesta. Tvt.ssä virtsaputken ympärille laitetaan tukinauha. Kuulemma 90% mahdollisuus, että vaiva häviää täysin. Mä varmaan mun säkällä oon just siinä 10% mukana...
Olisin halunnut kysyä, että miten pitkä sairasloma tuosta tuli ja teetkö fyysistä työtä???- luutaliita
hei!!!
sairaslomaa tuli 12päivää ja olen varuskunnassa siivojana ja työ on tosi raskasta.ihmettelen sairasloman pituutta kun se on niin lyhyt koska tot-leikkauksen jälkeen et saa kuukauteen nostaa mitään kiloa painavampaa!en tiedä mitä tuleman pitää sairaalaan menen maanantaina,en haluaisi että toimenpide tehdään uudelleen"inhottaa varsinkin pesuvaihe"toivotaan että sinulla on parempi onni ,ilmoittelen kun pääsen sairaalasta
miten kävi ja mitä tehtiin
tsemppiä! - sirkku66
luutaliita kirjoitti:
hei!!!
sairaslomaa tuli 12päivää ja olen varuskunnassa siivojana ja työ on tosi raskasta.ihmettelen sairasloman pituutta kun se on niin lyhyt koska tot-leikkauksen jälkeen et saa kuukauteen nostaa mitään kiloa painavampaa!en tiedä mitä tuleman pitää sairaalaan menen maanantaina,en haluaisi että toimenpide tehdään uudelleen"inhottaa varsinkin pesuvaihe"toivotaan että sinulla on parempi onni ,ilmoittelen kun pääsen sairaalasta
tsemppiä!Olitko yksityisellä vai julkisella puolella leikkauksessa? Miten pian pääsit ja kuinka paljon tuli maksamaan?
- sirkku66
luutaliita kirjoitti:
hei!!!
tsemppiä!Olitko leikkauksessa yksityisellä vai julkisella puolella? Miten pian pääsit ja mitä tuli maksamaan?
- luutaliita
sirkku66 kirjoitti:
Olitko leikkauksessa yksityisellä vai julkisella puolella? Miten pian pääsit ja mitä tuli maksamaan?
heippa!kävin ensin yksityisellä joka kirjoitti lähetteen naistentautien polille ,se kesti noin 2kk kun pääsin sinne,ja sieltä sain ajan leikkaukseen noin 4 viikon päähän tosi nopeaa toimintaa.tehtiin päiväkirurgiassa ja maksoi 72 e
- Menossa vasta
luutaliita kirjoitti:
hei!!!
tsemppiä!Älä muuta sano, että pesuvaihe on kamal, jos on yhtään samanlainen, kun zuidex-ruiskutuksessa... Mä sain siis ihan paniikkikohtauksen kaltaisen. Mikä on aika yllättävää, sillä yleensä olen erittäin reipas ja rempseä tyyppi. Enkä pienistä hermostu. Se vaan oli jotain niin ikävää, kun jegiä häärää sun omilla alueilla, ihan kuin liukuhihnalla. YÖK! Tänään haastatteluun polille ja viikon päästä toimenpide.
No eipä sitä sairaslomaa paljoo herunut. Mulla kans raskas varastotyö, et saas nähdä miten käy...
Minulle toimenpide tehdään keskussairaalassa päiväkirurgiassa ja yksityisen lääkärin kautta aikoinaan näihin hotoihin pääsin, nyt riitti soitto naistenpolille, että vaiva on uusinut ruiskutuksen jälkeen. Sitten urodynaaminen tutkimus polilla. Siihen oli pitkä jono, mut leikkaukseen täällä pääsi n. 2kk jonon jälkeen. - lemonjuice.n
Menossa vasta kirjoitti:
Älä muuta sano, että pesuvaihe on kamal, jos on yhtään samanlainen, kun zuidex-ruiskutuksessa... Mä sain siis ihan paniikkikohtauksen kaltaisen. Mikä on aika yllättävää, sillä yleensä olen erittäin reipas ja rempseä tyyppi. Enkä pienistä hermostu. Se vaan oli jotain niin ikävää, kun jegiä häärää sun omilla alueilla, ihan kuin liukuhihnalla. YÖK! Tänään haastatteluun polille ja viikon päästä toimenpide.
No eipä sitä sairaslomaa paljoo herunut. Mulla kans raskas varastotyö, et saas nähdä miten käy...
Minulle toimenpide tehdään keskussairaalassa päiväkirurgiassa ja yksityisen lääkärin kautta aikoinaan näihin hotoihin pääsin, nyt riitti soitto naistenpolille, että vaiva on uusinut ruiskutuksen jälkeen. Sitten urodynaaminen tutkimus polilla. Siihen oli pitkä jono, mut leikkaukseen täällä pääsi n. 2kk jonon jälkeen.Olin 2.6.2008 päiväkirurgiassa sairaalassa. Eli viikko on mennyt ja kaikki hyvin. Mikään paikka ei satu. Laitettiin sellainen tukiverkko systeemi paikallispuudutuksessa. Samana päivänä kotiin. Hinta noin 70e. 300ml laitettiin suolaliuosta virtsarakkoon ja leikattiin. Lääkäri pyysi yskimään pari- kolme kertaa, ja kiristi verkkoa. Ei saa kantaa mitään painavaa 4-6 viikkoon. On hankalaa muistaa sitä kun ei ole kipuja. Pyöräily, sexi, uiminen ja ammekylpy ovat kiellettyjä 4 viikon ajan. Olkaa naiset varovaisia raskaissa töissänne. Varasto- ja siivoustyöntekijät pitäisivät saada enemmän lomaa. Alapesu on tärkeää joka WC-käynnin jälkeen. Olen 52-vuotias nainen. Teen toimistotyötä.
- Anonyymi
lemonjuice.n kirjoitti:
Olin 2.6.2008 päiväkirurgiassa sairaalassa. Eli viikko on mennyt ja kaikki hyvin. Mikään paikka ei satu. Laitettiin sellainen tukiverkko systeemi paikallispuudutuksessa. Samana päivänä kotiin. Hinta noin 70e. 300ml laitettiin suolaliuosta virtsarakkoon ja leikattiin. Lääkäri pyysi yskimään pari- kolme kertaa, ja kiristi verkkoa. Ei saa kantaa mitään painavaa 4-6 viikkoon. On hankalaa muistaa sitä kun ei ole kipuja. Pyöräily, sexi, uiminen ja ammekylpy ovat kiellettyjä 4 viikon ajan. Olkaa naiset varovaisia raskaissa töissänne. Varasto- ja siivoustyöntekijät pitäisivät saada enemmän lomaa. Alapesu on tärkeää joka WC-käynnin jälkeen. Olen 52-vuotias nainen. Teen toimistotyötä.
Ei siinä mitään varoatarvi jos on kielletty raskastyö niin sitä EI tehdä ja sillä selvä!!
Älkää olko mitään lampaita jotka tekee kuten työnanataja tahto vaan siten kun lääkärit määrää,sen vuoksi EI voi töistä potkia pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758