Punapää kysyi blondilta, että miksi tämä sinun vaaka näyttää 5 kg enemmän kun muiden vaa'at?
Siksi, koska mä vaihdoin siihen just uudet patterit...
Vaaka
1
2342
Vastaukset 1
- Pena
Eräs mies meni lääkriin, ja sitten hänet kutsuttiin sinne lääkärin offiisiin, ja lääkäri kysyi että NIMI?
niin se mies sanoi että kenen nimi?
Sinun tietenkin sanoi lääkäri.
Ai minun nimi? minun nimi on Kokkonen kahdella K:lla.
Lääkäri sanoi että eihän siihen voikaan laittaa yksi K silloinhan siitä tulisi Kokonen.
No Herra lääkäri, siksihän minä tulin tänne kertomaan että siinä on kaksi K kirjainta.
Huh ! sanoi lääkäri, mikä teitä vaivaa?
Ei mikään.
No miksi tulitte sitten lääkäriin jos ei mikään vaivaa????
No kun minä sain kulla, että jos ei mikään vaivaa
niin se ei maksa mitään.
ULOS!!!!
Pena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509