Onko kaksosmies elvistelijä?

jouskariN

Siis, onko kaksosmiehillä perusluonteessa elvistely taipumus, vai vaan mun miehellä? Vai onkohan se perua jostain, ehkä ankeesta lapsuudesta? Välillä hieman ärsyttävää...Ja voiko olla todella niin, että olisi mustasukkainen lapsille aiemmasta liitosta?

22

3785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän

      tarkemmin, mitä tarkoitat elvistelyllä? Jonkinlaista mahtailuako?

      • jouskariN

        Mahtailu oli aika osuva sana. Tuo itseään esille, elvistelee, mitä kaikkea HÄN on tehnyt, mun tekemiset ei saa suurtakaa huomiota. Hän on myös äidissään aikalailla kiinni. Elvistelee myös hänelle ja sit äidin pitää niin maan perusteellisesti kehua tai sen kenelle on elvistelly...Tälläiset pikku jutut pistää silmään ja korvaan, muuten oikein mukava mies.


    • kaksosmieheen tutustunut

      Olen tutustunut kaksosmieheen, jo aikuinen. Viestittelee säännöllisesti ja kun nähdään haluaa mahtailla omilla asioillaan, kehuu paljon lastaan, vaan ei puhettakaan että saisin lapsen tavata. Mies on tavallaan lähellä ja silti hirmuuuu kaukana. Outo on.

      • koen..

        Mun kaksostuttuni taas ei nyt varsinaisesti mahtaile, mutta luulee itsestään liikoja ja että on fiksumpi ja älykkäämpi kuin onkaan.
        Sillälailla kopea, ettei alennu pyytämään keneltäkään mitään, antaa asian mieluummin jäädä.

        Lähellä mutta kaukana on munkin mielestä hyvä ilmaus.


      • .-.-.-
        koen.. kirjoitti:

        Mun kaksostuttuni taas ei nyt varsinaisesti mahtaile, mutta luulee itsestään liikoja ja että on fiksumpi ja älykkäämpi kuin onkaan.
        Sillälailla kopea, ettei alennu pyytämään keneltäkään mitään, antaa asian mieluummin jäädä.

        Lähellä mutta kaukana on munkin mielestä hyvä ilmaus.

        Mies puhuu puhelimessa aina itsestään, kun nähdään puhuu mielellään itsestään. Ja kun kysyn jotain, niin vastaa hyvinkin pitkästi, mutta ei esitä vastakysymystä. Ei kysele minun kuulumisiani tai ylipäänsä jos saan joskus puhua niin tuntuu ettei edes kuuntele..


      • kaksosnaikkonen..
        .-.-.- kirjoitti:

        Mies puhuu puhelimessa aina itsestään, kun nähdään puhuu mielellään itsestään. Ja kun kysyn jotain, niin vastaa hyvinkin pitkästi, mutta ei esitä vastakysymystä. Ei kysele minun kuulumisiani tai ylipäänsä jos saan joskus puhua niin tuntuu ettei edes kuuntele..

        Takana 20v. avista kaksosmiehen kanssa.
        On aika omaan napaansa tuijottaja.Minä ensin ja sitten vasta muut -ajattelutapa.Voin hyvin kuvitella, että on kateellinen lapsille..
        Iloista kesää kaikille,kaikista huolimatta!


      • lievästi sanottu
        kaksosnaikkonen.. kirjoitti:

        Takana 20v. avista kaksosmiehen kanssa.
        On aika omaan napaansa tuijottaja.Minä ensin ja sitten vasta muut -ajattelutapa.Voin hyvin kuvitella, että on kateellinen lapsille..
        Iloista kesää kaikille,kaikista huolimatta!

        Toivottavasti et ole ehtinyt uskoutumaan kaksoselle. Helmiä sioille sanonta osuu siihen.

        Kaksonen elvistelee, mutta on myös mieletön mielistelijä, ja aina sinne päin, mistä haluaa hyötyjä.

        Kolme eri kertaa olen yrittänyt ystävyyttä kaksosen kanssa ja päätynyt aina lopulta pysymään kaukana kyseisistä ihmisistä.

        Kaksoseen ei yksinkertaisesti voi luottaa. He ovat uskollisia vain omille haluilleen.

        Kaikkein kuvottavinta heissä on se lipevyys ja oksettava mielistely. Usein tuntuu, että he pitävät muita vähän tyhminä, niin lipevää mielistely on.

        Niin, kaksonen kertoo sitten eteenpäin ihan kaiken, että sen mukaan kannattaa uskoutua.


      • Fixu,
        lievästi sanottu kirjoitti:

        Toivottavasti et ole ehtinyt uskoutumaan kaksoselle. Helmiä sioille sanonta osuu siihen.

        Kaksonen elvistelee, mutta on myös mieletön mielistelijä, ja aina sinne päin, mistä haluaa hyötyjä.

        Kolme eri kertaa olen yrittänyt ystävyyttä kaksosen kanssa ja päätynyt aina lopulta pysymään kaukana kyseisistä ihmisistä.

        Kaksoseen ei yksinkertaisesti voi luottaa. He ovat uskollisia vain omille haluilleen.

        Kaikkein kuvottavinta heissä on se lipevyys ja oksettava mielistely. Usein tuntuu, että he pitävät muita vähän tyhminä, niin lipevää mielistely on.

        Niin, kaksonen kertoo sitten eteenpäin ihan kaiken, että sen mukaan kannattaa uskoutua.

        Kaksosilla on hyvin korkea tunneälykkyys. He näkivät lävitsesi ja siksi et päässyt heidän ystävikseen. Eikö ylpeytesi kestänyt?

        Tekstisi perusteella myös minä torjuisin sinut välittömästi. Et ole ystävyyden arvoinen. Nyt sitten yrität kostaa tällä palstalla, mutta kehoittaisin sinua mieluummin etsimään itseäsi, olemaan lämpimämpi ja aidompi. Tarvitset myös hoitoa.

        Äh, olkoon, mutta täysin alkeellista on tuollainen yleistäminen ja nimettömänä puskista huutelu.


      • Fixu myös
        Fixu, kirjoitti:

        Kaksosilla on hyvin korkea tunneälykkyys. He näkivät lävitsesi ja siksi et päässyt heidän ystävikseen. Eikö ylpeytesi kestänyt?

        Tekstisi perusteella myös minä torjuisin sinut välittömästi. Et ole ystävyyden arvoinen. Nyt sitten yrität kostaa tällä palstalla, mutta kehoittaisin sinua mieluummin etsimään itseäsi, olemaan lämpimämpi ja aidompi. Tarvitset myös hoitoa.

        Äh, olkoon, mutta täysin alkeellista on tuollainen yleistäminen ja nimettömänä puskista huutelu.

        Sinulle Fixu sanoisin, että kyllä edellinen kirjoittaja oli aivan oikeassa. Samanlaisia kokemuksia on minulla. Kaksosella ei ole mitään persoonaa, se muokkautuu aina vastapelurin mukaan. Kaksonen on aina samaa mieltä ja kun henkilö vaihtuu, hän on silloinkin samaa mieltä.


      • Fixu,,
        Fixu myös kirjoitti:

        Sinulle Fixu sanoisin, että kyllä edellinen kirjoittaja oli aivan oikeassa. Samanlaisia kokemuksia on minulla. Kaksosella ei ole mitään persoonaa, se muokkautuu aina vastapelurin mukaan. Kaksonen on aina samaa mieltä ja kun henkilö vaihtuu, hän on silloinkin samaa mieltä.

        Osasitpa esittää harviasen ristiriitaisen kommentin "edellinen kirjoittaja oli oikeassa" tai "samanlaisia kokemuksia on myös minulla", ja lisäksi (tämä on hyvä) "se muokkaantuu aina vastapelurin mukaan".

        Ja silti kerrot, että kaksonen on aina samaa mieltä ja silloin kun HENKILÖ VAIHTUU, on hän silloinkin samaa mieltä.

        Pakkohan tuohon on kommentoida, että olet itse melkoisen stedeotyyppinen tyyppi, joka toistat itse itseäsi tai vähintään sen, mitä muut ovat kertoneet...ilman persoonaa.

        Pysy hiljaa ja kuuntele. Jutussasi ei ollut mitään rakentavaa, ei mitään josta olisi voinut saada otetta. Sehän näissä horoskooppipalstoissa on ärsyttävää, että katkeroituneet ihmiset käyttävät näitä uloisteinaan, saadakseen hetken tyydytyksen (niinkuin minä).


    • Rittid

      Isäni on kaksonen. Täyttää tasavuosia muutaman päivän päästä.

      Elvistelystä ei hänen kohdallaan voi puhua. Hän on hyvin rauhallinen ja jopa hiljainen. Tarpeen tullen hänestä löytyy monenlaista lahjakkuutta, mutta hän ei pyri koskaan lahjojensa avulla loistamaan. Hänessä on hiljaista karismaa, pyyteetöntä auttamishalua ja toverillisuutta. Hänen ystäväpiirinsä on laaja. Hän on mieluummin tutkija kuin esiintyjä. Puhuttakoonpa kaksosten uskollisuudesta ja luotettavuudesta mitä tahansa, mutta isäni on ainakin osoittanut olevansa sanojensa takana. Sen olen omin silmin kokenut yhteisten vuosien aikana. Hän ei ole koskaan karsastanut minua (eikä yleensä ketään), vaikka hän ei olekkaan oikea isäni. Lämmin, kukoistava ja viisas alkava kesä loistaa hänen silmistään.

      Hän on varmaan paras mahdollinen isä. Hän on ollut aina tukenani vaikeina aikoina, osallistunut koulutehtäviini ja ollessani pikkutyttö aina luovasti osallistunut leikkeihini.

      Rakkaat onnittelut isälleni!

      • kaksosäiti

        Näin lapseni ovat minuakin kuvailleet:)


      • vesimies nainen

        en voi yhtyä todellakaan tässä ketjussa olleisiin viesteihin, jotka käsittelevät kaksosmiesten elvistelyjä.Kirjoitan silti oman kantani tähän ketjuun.

        Tapasin työni parissa aivan loistavan ihmisen.Ihmisen joka tulee toimeen kaiken ikäisten ja kokoisten ja näköisten ihmisten kanssa, itselleen tutussa tai vieraassa ympäristössä. Ihmisen jolla on paljon ystäviä, mutta jolta puuttuu se oma kumppani. En voi käsittää miksi hän ei ole saanut itselleen naista, niin loistava hän on ihmisenä. Ja hän on kaksosmies.

        Hän sai ensi tapaamisesta lähtien minut tuntemaan että olemme olleet parhaat ystävät jo vuosia. Häneen ei sovi ollenkaan mitkään elvistelyt.Ennemminkin hän on jopa vaatimaton.Hän ottaa täydellisesti toiset ihmiset huomioon ja hänestä pulppuaa loputtomasti uusia ideoita.Keskustelin yhden astrologiasta ymmärtävän ihmisen kanssa ja hän sanoi tämän tyypin olevan juuri tyypillinen kaksosmies... joten voiko olla mahdollista että tyypillinen kaksonen on juuri hänen kaltaisensa ja samalla myös omaan napaan tuijottava elvistelijä?


      • varmaa..
        vesimies nainen kirjoitti:

        en voi yhtyä todellakaan tässä ketjussa olleisiin viesteihin, jotka käsittelevät kaksosmiesten elvistelyjä.Kirjoitan silti oman kantani tähän ketjuun.

        Tapasin työni parissa aivan loistavan ihmisen.Ihmisen joka tulee toimeen kaiken ikäisten ja kokoisten ja näköisten ihmisten kanssa, itselleen tutussa tai vieraassa ympäristössä. Ihmisen jolla on paljon ystäviä, mutta jolta puuttuu se oma kumppani. En voi käsittää miksi hän ei ole saanut itselleen naista, niin loistava hän on ihmisenä. Ja hän on kaksosmies.

        Hän sai ensi tapaamisesta lähtien minut tuntemaan että olemme olleet parhaat ystävät jo vuosia. Häneen ei sovi ollenkaan mitkään elvistelyt.Ennemminkin hän on jopa vaatimaton.Hän ottaa täydellisesti toiset ihmiset huomioon ja hänestä pulppuaa loputtomasti uusia ideoita.Keskustelin yhden astrologiasta ymmärtävän ihmisen kanssa ja hän sanoi tämän tyypin olevan juuri tyypillinen kaksosmies... joten voiko olla mahdollista että tyypillinen kaksonen on juuri hänen kaltaisensa ja samalla myös omaan napaan tuijottava elvistelijä?

        Kaksosella on kaksi erilaista luonnetta ja ne vaihtelevat sen mukaan keiden ihmisten kanssa hän on tekemisissä. Tuttava kaksosmies kertoi että hän on kotona hiljainen eikä puhu paljoa,se oli todella vaikeata uskoa koska olen saanut hänestä eivan erilaisen kuvan.

        Kaksonen on kaikkein joustavin eläinradan merkeistä, hän sopeutuu ihan mihin tilanteeseen hyvänsä.

        Toki kaksonen on hyväntuulinen, miellyttävä, ottaa toiset huomioon jne. mutta osaa myös käyttäytyä päinvastoin eli olla täysin kylmä ja välinpitämätön.


      • älä uskoudu
        vesimies nainen kirjoitti:

        en voi yhtyä todellakaan tässä ketjussa olleisiin viesteihin, jotka käsittelevät kaksosmiesten elvistelyjä.Kirjoitan silti oman kantani tähän ketjuun.

        Tapasin työni parissa aivan loistavan ihmisen.Ihmisen joka tulee toimeen kaiken ikäisten ja kokoisten ja näköisten ihmisten kanssa, itselleen tutussa tai vieraassa ympäristössä. Ihmisen jolla on paljon ystäviä, mutta jolta puuttuu se oma kumppani. En voi käsittää miksi hän ei ole saanut itselleen naista, niin loistava hän on ihmisenä. Ja hän on kaksosmies.

        Hän sai ensi tapaamisesta lähtien minut tuntemaan että olemme olleet parhaat ystävät jo vuosia. Häneen ei sovi ollenkaan mitkään elvistelyt.Ennemminkin hän on jopa vaatimaton.Hän ottaa täydellisesti toiset ihmiset huomioon ja hänestä pulppuaa loputtomasti uusia ideoita.Keskustelin yhden astrologiasta ymmärtävän ihmisen kanssa ja hän sanoi tämän tyypin olevan juuri tyypillinen kaksosmies... joten voiko olla mahdollista että tyypillinen kaksonen on juuri hänen kaltaisensa ja samalla myös omaan napaan tuijottava elvistelijä?

        Oikein pelotti lukea viestiäsi; kaksosmies toimii juuri tuolla tavalla käyttäessään sinua hyväkseen. Muista, että hän mielistelee aina sinne päin, mistä ajattelee hyötyvänsä.

        Kaksosmies on todella taitava manipuloimaan ja mielistelemään toisia sekä vaistoamaan toisen herkimmät kohdat. Juuri sillä hän saa sinut tuntemaan, että olisitte tunteneet maailman alusta. Todellisuudessa hänellä ei ole hajuakaan ihmisyydestä tai siitä kaikesta, mitä sinä olet, puhumattakaan rehellisyydestä ja luottamuksesta tai Ystävyydestä (!).

        Saattaa olla, että kaksonen ei tee tuota kaikkea pahuuttaan, vaan yksinkertaisesti siksi, että hänelle vain oma napa merkitsee.

        Kaksonen suhtautuu ikäänkuin halveksuvasti muita kohtaan. Ja samalla osaa esittää niin uhria että!!

        Olehan varovainen!

        ps. oikein ällöttää kun kuvailemasi kaksosmies, ..kuinka tulee toimeen kaikkien kanssa ..pah! naureskelee muille, kun uppoavat ansoihin! Kaksosmies on jopa minulle myöntänyt tämän!! Petti sitten minutkin, kun sopiva hyötymisen hetki tuli. Että se siitä "ystävyydestä".


      • jouskariN
        vesimies nainen kirjoitti:

        en voi yhtyä todellakaan tässä ketjussa olleisiin viesteihin, jotka käsittelevät kaksosmiesten elvistelyjä.Kirjoitan silti oman kantani tähän ketjuun.

        Tapasin työni parissa aivan loistavan ihmisen.Ihmisen joka tulee toimeen kaiken ikäisten ja kokoisten ja näköisten ihmisten kanssa, itselleen tutussa tai vieraassa ympäristössä. Ihmisen jolla on paljon ystäviä, mutta jolta puuttuu se oma kumppani. En voi käsittää miksi hän ei ole saanut itselleen naista, niin loistava hän on ihmisenä. Ja hän on kaksosmies.

        Hän sai ensi tapaamisesta lähtien minut tuntemaan että olemme olleet parhaat ystävät jo vuosia. Häneen ei sovi ollenkaan mitkään elvistelyt.Ennemminkin hän on jopa vaatimaton.Hän ottaa täydellisesti toiset ihmiset huomioon ja hänestä pulppuaa loputtomasti uusia ideoita.Keskustelin yhden astrologiasta ymmärtävän ihmisen kanssa ja hän sanoi tämän tyypin olevan juuri tyypillinen kaksosmies... joten voiko olla mahdollista että tyypillinen kaksonen on juuri hänen kaltaisensa ja samalla myös omaan napaan tuijottava elvistelijä?

        Mieheni on paljolti myös esim. työelämässä juuri kuvaamasi vaatimaton ja herrasmies, aina auttaa muita. Olemme samassa työpaikassa töissä. Kotona sitten kertoilee, mitä kaikkea HÄN on tehnyt, odottaen kehuja. Samanlaista kehujen odottamista ja elvistelyä aivan joka asiassa.


      • ninnuwii
        älä uskoudu kirjoitti:

        Oikein pelotti lukea viestiäsi; kaksosmies toimii juuri tuolla tavalla käyttäessään sinua hyväkseen. Muista, että hän mielistelee aina sinne päin, mistä ajattelee hyötyvänsä.

        Kaksosmies on todella taitava manipuloimaan ja mielistelemään toisia sekä vaistoamaan toisen herkimmät kohdat. Juuri sillä hän saa sinut tuntemaan, että olisitte tunteneet maailman alusta. Todellisuudessa hänellä ei ole hajuakaan ihmisyydestä tai siitä kaikesta, mitä sinä olet, puhumattakaan rehellisyydestä ja luottamuksesta tai Ystävyydestä (!).

        Saattaa olla, että kaksonen ei tee tuota kaikkea pahuuttaan, vaan yksinkertaisesti siksi, että hänelle vain oma napa merkitsee.

        Kaksonen suhtautuu ikäänkuin halveksuvasti muita kohtaan. Ja samalla osaa esittää niin uhria että!!

        Olehan varovainen!

        ps. oikein ällöttää kun kuvailemasi kaksosmies, ..kuinka tulee toimeen kaikkien kanssa ..pah! naureskelee muille, kun uppoavat ansoihin! Kaksosmies on jopa minulle myöntänyt tämän!! Petti sitten minutkin, kun sopiva hyötymisen hetki tuli. Että se siitä "ystävyydestä".

        ei kaikki kaksos miehet niin pahoja ole.. oikeasti herkkiä ja laajan ystäväpiirin omaaviakin on, minulla yksi sellainen odottaa kotona, ei kaikkia voi yleistää ja mieheni tuskin käyttää minua hyväkseen vaikka onkin työttömänä tällä hetkellä.

        mies näyttää tunteensa herkemmin kuin minä ja on romantikko henkeen ja vereen..

        p.s. parempaa miestä mulle ei ole


      • tasa-arvoinen ja ahkera
        ninnuwii kirjoitti:

        ei kaikki kaksos miehet niin pahoja ole.. oikeasti herkkiä ja laajan ystäväpiirin omaaviakin on, minulla yksi sellainen odottaa kotona, ei kaikkia voi yleistää ja mieheni tuskin käyttää minua hyväkseen vaikka onkin työttömänä tällä hetkellä.

        mies näyttää tunteensa herkemmin kuin minä ja on romantikko henkeen ja vereen..

        p.s. parempaa miestä mulle ei ole

        Kaksosmies on lisäksi oikeudenmukainen, tasa-arvoinen kaikkia kohtaan sekä äärimmäisen ahkera.

        Hän myös vaatii muilta näitä ominaisuuksia.


    • toukokuun lapsi

      Seurustelin nuorena siis yli 20 vuotta sitten, kaksoismiehen kanssa. Elimme tuota suhdetta avoliitossa n.7-8v. Mielestäni kaksoismies ei varsinaisesti ole elvistelijä. Mutta, koska usein kaksoismies/nainen on maailmasta kiinnostunut, ulospäinsuuntautunut, innokas uusille asioille ja nopeaälyinen. Hän antaa itsestään "väärän kuvan". Tämä nopea älyisyys ja tietojen määrä jota jotkut kaksosista omaavat on hurmaavaa.

      Kaksoispersoona on myös ammatillisesti hyvä oppimaan ja nauttii työstään. Siksi työ on kaksospersoonille hyvin tärkeää. Lapsiin he eivät oikein suhtaantua. Mutta, jos saavat mahdollisuuden tutustua (vaikka kummilapseen). He tekevät kaikkensa tämän kummilapsen puolesta. Vaikka omia lapsia eivät haluaisikaan. Tämänkin tiedän kokemuksesta. Ex-mieheni on paras kummisetä jo aikuiselle yhteiselle kummilapsellemme. Ylpeä kummisetä joka tukee ja auttaa nuorta. Uskollinen tuki. Omia lapsia nämä kaksoismiehet eivät välttämättä halua. Koska, eivät halua sitoutua perheeseen. Muuten kaksoispersoonat ovat parhaimillaan hyvin avoimia ja hauskoja ihmisiä. Sekä nauttivat sosiaalisista tilanteista ja nauttivat hyvästä seurasta. Ystävinä mitä parhaita. Kaksoispersoona ei mielestäni tahallaan ole sarkastinen. Hän on omien polkujensa sankari. Eräänläinen Camel-bootsman.

      • Kaksonen 77

        No voi öljy noita teidän juttujanne. Ei se ole horoskoopista kiinne kuka elvistelee, se on ihan siitä tyypistä ja sen luonteesta. Itsellä omat piirteet kunnossa ja en esittele ja kehu kun ei vaan tarvitse. Olen perheeni kanssa kaiken hankkinut/ saanut aikaiseksi.
        Älkää hyvät ihmiset olko noin lapsellisia.


      • toukokuun lapsi
        Kaksonen 77 kirjoitti:

        No voi öljy noita teidän juttujanne. Ei se ole horoskoopista kiinne kuka elvistelee, se on ihan siitä tyypistä ja sen luonteesta. Itsellä omat piirteet kunnossa ja en esittele ja kehu kun ei vaan tarvitse. Olen perheeni kanssa kaiken hankkinut/ saanut aikaiseksi.
        Älkää hyvät ihmiset olko noin lapsellisia.

        NO,hei,gamoon!!

        Ei kai kukaan tosissaan, näitä juttuja lue täältä horoskooppipalstoilta. Kyllä kaikki tietävät että, olemme kukin YKSILÖITÄ. On horoskooppimerkimme mikä tahansa.

        On vain kiva elämänsä aikana huomata. Että, tietyt ominaisuudet/omituisuudet. Yleipätevyytenä/ehkä/pitävät paikkansa.Vähän joka horoskooppimerkissä.

        Eli ei kukaan aikuinen tosissaan usko että, vain kakoismiehet elvistelevät etc. Tai että, kaikki kaksoismiehet rakastavat vapautta/enemmän kun haluavat perheen ja sitoutua?

        Itse härkänaisena kuitenkin tunnistan "härän" ns. horoskooppi-piirteitä itsessäni. Elämä ja elämänkokemus kuitenkin muokkaavat meitä ja käsityksiä itsestämme ja muista ihmisistä/kannsakulkijoistamme. Ja kaikilla meillä on oma yksilöllinen lapsuutemme/nuoruutemme/ ja koti-ja kasvu ympäristömme jotka, muokkaavat meitä ja persoonaamme, halusimme sitä tai ei. Onnellakin on osuutensa ihmissuhteissa ja elämässä yleensä.

        En minä ainakaan ole sama persoona. Mitä yli 20 vuotta sitten. Se miten tulkitsemme ja katsomme maailmaa nuorena/vanhempana myös muuttuu ajan kuluessa.


    • titityy*

      On. Juuri tänään taas elvisteli ja se alkoi ärsyttämään minua myöhemmin. Huomaa kyllä itsekin tämän ominaisuuden itsessän joskus. Niin mies on siis kaksonen, itse härkä. Ja tosiaan lähellä-mutta kaukana. Hyppäsi silmään tästä ketjusta tuo edellinen kirjoitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe