Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Karvaton perheenäiti

Olenko ainoa

Kuinka yleistä alapään karvojen ajelu on ns. normaalien perheenäitien keskuudessa vai onko tämä vain seksityöläisten ja sinkkujen "harrastus"?
Itse olen yli nelikymppinen ns. normi perheenäiti, joka silloin tällöin ajelee pimpin enempi vähempi paljaaksi. Jos teitä muitakin on niin ajeletteko ihan omaksi iloksenne vai miehenne pyynnöstä. Oma mieheni ei ole suoraan sanonut tykkääkö paljaasta vai luomusta enempi, mutta itse tykkään kyllä enempi paljaasta, on jotenkin seksikkäämpi olo, jos nyt enää tämän ikäisenä niin voi sanoa.

136

29382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perheenäiti, 43 v

      Itse olen tällä hetkellä täysposliini, koska rakastajani on ihan hulluna posliiniin. Väliin mietin kyllä mitä murrosikää lähestyvät lapset miettivät kun äiti on karvaton..

      • sitten

        et mieti mitä hän ajattelee, kunhan rakastajalla on hyvä olla?


      • rakastajalle karvatonta
        sitten kirjoitti:

        et mieti mitä hän ajattelee, kunhan rakastajalla on hyvä olla?

        herkkutussua ja miehelle ei mittään. No, kunhan antaa luvan miehenkin mennä naimaan karvattomia teinipilluja, niin mikäs siinä.


      • Avion rikkojiakin

        Lapsesi eivät ajattele karvatonta alapäätäsi,lapsesi varmaan sensijaan miettivät miksi sinulla pitää oman miehesi lisäksi olla rakastaja jolle posliinipilluasi esittelet.


      • Anonyymi
        sitten kirjoitti:

        et mieti mitä hän ajattelee, kunhan rakastajalla on hyvä olla?

        Tässä on hyvä kommentti joka sopii myös suihinottoon! Kysyin tätä asiaa eräältä alle 30v naiselta niin hän sanoi juuri noi. ” tykkää kun mies (miehet) vain nauttivat. ”. Olisiko pitänyt kysyä onko hän tehnyt asioita rahasta- en olisi yhtään ihmetellyt. Miksi itse ei nauti.


    • Aivan luonnollista

      Jo seurusteluaikana mieheni ajeli pilluni usein karvattomaksi, ja avioliiton alkuvuosista lähtien olen ollut alapäästä karvaton. Aluksi mieheni ajeli minut, mutta nyt on ladyshave ahkerassa käytössä ja ajelen sängen itse, koska posliinina on kivamman tuntuista. Kumpikaan lapsistamme, tyttö ja poika, ei ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota, ja nyt he ovat jo maailmalla. Kerran kesällä näin tyttäreni posliinina, mutta ei siitä puhuttu. Onkohan saanut tartunna kotoaan vai onko sen nyt niin yleistä ja muodissa?

    • kuvitella..

      että mun muija ajelisi pillun karvat. Pitäisikö aikuisen miehen (isän) nussia karvatonta naista, siis melkein kuin omaa pentua,,ei helskutissa,.

      • karvattoman ystävä

        Pitäiskö sun hieman miettiä mistä sulle tulee mieleen, että nussisit "melkein kuin omaa pentua"!?
        Onko vika karvattomuudessa vai sun mielikuvituksessa.... Haloo!!!


      • Oma pentu

        Näissä karvakirjoitteluissa usein joku väittää, että karvaton pillu on kuin naisi alaikäistä lasta tai kuten tämä nimimerkki tytärtään. Enpä tiedä kirjoittajien näkökyvystä, mutta onnetonta on, jos joutuu mahdollisesti jopa sormikopelolla tunnustelemaan pilluja ja sen perusteella päättelemään, että onkohan tämä nyt alaikäinen vai taysi-ikäinen. Itse osaan tehdä sen arvion pelkästään katsomalla.


    • myös nelikymppinen

      Olen ollut ensimmäisen lapsen odotusajasta alkaen kokonaan ilman karvojani. Siis yli 16 vuotta putkeen.
      Ihan omasta tahdostani aloitin karvanpoiston, koska en yhtään pidä niistä ainakaan siellä alhaalla. Tuttavat ja osa sukulaisistakin (saunavieraat esim. mökillä) tietävät tämän. Karvattomuuteeni en liitä mitään salailua tai sen tapaista, niin ei ongelma tilanteita tule.

    • Niina.iina

      No ihan normaali tilanne, itse 36v äiti, lapset 11 ja 14. Kerroin tytöilleni jo pienenä että hienot naiset pitää paikat siistinä joten se on heistäkin ihan normaalia. En tosin aja ihan kaikkee pois, jätän pikkuriikkisen eteen ihan näkö ja häveliäisyyssyistä. Ja näkeehän aika uein esim uimahallissa aikuisia jotka ovat ajelleet, ei kaikki ole nuorisoa vaan on myös keskiikääkin lähestyvii.

      • Hieno??

        hienot naiset ajelevat?? no huh huh! Älä opeta lapsillesi tuollaisia epänormaaleja tapoja kuten pillunkarvojen ajeleminen. Jos he eivät hyväksy itseään sellaisina kun ovat niin heistä ei ikinä kasva tervehenkisiä naisia. Olet aika epänormaali äidiksi.


      • vaihda lääkitystä
        Hieno?? kirjoitti:

        hienot naiset ajelevat?? no huh huh! Älä opeta lapsillesi tuollaisia epänormaaleja tapoja kuten pillunkarvojen ajeleminen. Jos he eivät hyväksy itseään sellaisina kun ovat niin heistä ei ikinä kasva tervehenkisiä naisia. Olet aika epänormaali äidiksi.

        on jossakin hoitolaitoksessa.


      • Anonyymi

        Kyllä nuita keskusteluja on myös käyty lapsen kanssa. Itse myös siistinyt aika reilulla kädellä aina. Muutama vuosi sitten silloin 13v tytär kysyi saunassa että onko haittaa jos ajelee kaikki karvat pois? Vastasin että eihän siitä haittaakaan ole mutta ei erityisempää hyötyäkään ja jos liiaksi kasvaa niin voi siistiä kuten minäkin teen. Huomasin myös sitten myöhemmin että selvästi oli siistinyt karvoitustaan pidemmän aikaa mutta tänä kesänä olikin sitten ajanut kaikki pois. Posliini on näköjään ihan normaalia nuorten keskuudessa niin miksei me vanhemmatkin voida karvattomina olla.


    • sinkkujen "harrastus...

      Niinpä se tuntuu olevan tuo karvattomuus.

      • Olenko ainoa

        Kiva huomata, että meitä posliinipilluisia perheenäitejä on muitakin. Itse tosin ajelen säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta ajelen kuitenkin. Yleensä jätän kyllä siistityn tupsun eteen ihan häveliäisyyden takia, mutta huulet ajelen paljaaksi. Ajelun jälkeen on sitten jotenkin niin seksikäs olo, tosin jos yli nelikymppinen voi oloaan seksikkääksi sanoa, mutta olo on kuitenkin todella ihana. Ja se tunto mikä paljaissa häpyhuulissa on, on aivan uskomaton. Tulee tässä kirjoitellesssa ihan sellainen olo, että illalla taitaa tulla höylälle käyttöä.


    • Itse olen ajellut alapääkarvat kokonaan pois jo vuosia. Karvat ovat mielestäni epähygienisiä ja inhottavia muualla paitsi päässä :) Sitä paitsi posliinipimpsa näyttää ja tuntuu hyvälle...ja miehetkin kiittelevät, kun suuseksiä antaessa ei tarvitse syljeksiä karvoja suusta :)

    • olen

      minäkin ja 38 v. Ajelen kohtuullisen säännöllisesti tai pidän karvaston lyhyenä. Kiitorata pitää kuiten olla. Kavereiden kanssa on juteltu ja osa ajaa osa ei. Aivan se on minunkin miehen mieleen, joskin ei ole koskaan karvoista valittanut. Miten on mieli siten on karvat eli usein kun on menossa semmonen ns. kiihkeämpi kausi niin saatan olla posliini taas kun on kuivaa niin antaa karvan kasvaa... Toki ajelu kesken kuivaa kautta saapi monasti taas mahlan juoksemaan..

    • Ilman karvoja

      Olin 15-vuotias poika, ja kesämökillä aina saunottiin ja uitiin alastomina. Pidin karvoitusta itsestään selvänä. Kerran tätini, vähän yli nelikymppinen, nojasi kaiteeseen saunan tauolla ja näytti karvatonta pilluaan. Hänen miehensä, joka seisoi vieressä naama punaisena, oli ajellut vitun paljaaksi. Aikuisilla riitti siitä vitsailun ainesta.

      Parin viikon päästä he olivat taas meidän mökillä, ja silloin huomasin, että oma äitini ja tätini parikymppinen tytär olivat myös ajalleet tai ajeluttaneet pillunsa posliiniksi. Taas riitti kikatusta. Seuraavilta kesiltä en muista vastaavaa.

    • normaalia..

      ..eipä tietenkään. Ajeltuja pilluja naivat miehet ovat pääsääntöisesti ns. piilohomoja, turha sitä on kieltää. Ja jokaisella kunnon perheenäidillä on varmasti muuta tärkeämpää tekemistä kuin ajella pillun karvojaan. Sinkut ovat sitten asia erikseen, ja heidänkin suhteen voi todeta, että heillä ei ole paljon muuta vaihtoehtoa kuin ajella karvat, ja yrittää sitä kautta näyttää nuoremmalta ja haluttavammalta. Kypsä NORMAALI mies kuitenkin on enemmän sievän karvapeittoisen pillun perään.

      • Pillunkarvat

        Olisi mielenkiintoista tietää, mikä ajatuskuvio liikkuu päässäsi, kun väität, että karvaton pillu - siis naiseuden kaikkein selkeimmin näyttävä yksityiskohta - ja homoilu liittyvät toisiinsa. Mielestäni asia on täysin päinvastainen. Tietääkseni kunnon homo ei naisista välitä eikä varsinkaan naisellisten paikkojen esteettömästä esittelystä.


      • yleensä..
        Pillunkarvat kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää, mikä ajatuskuvio liikkuu päässäsi, kun väität, että karvaton pillu - siis naiseuden kaikkein selkeimmin näyttävä yksityiskohta - ja homoilu liittyvät toisiinsa. Mielestäni asia on täysin päinvastainen. Tietääkseni kunnon homo ei naisista välitä eikä varsinkaan naisellisten paikkojen esteettömästä esittelystä.

        karvattomia ja siksi myös karvaton pillu voi kelvata piilohomoille..siis viiva kuin viiva, kunhan on karvaton..


      • Naurattaa

        ...taas kirjoittelee yksi katkera perusjuntti, joka ei ole koskaan saanut itsestään huolta pitävää/miehestään välittävää nykynaista. Homoudella, pedofilialla tai millään muullakaan vastaavalla ei ole mitään tekemistä karvaisuuden tai karvattomuuden kanssa, se on ihan jokaisen oma asia. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Nuole vaan onnellisena sitä omasi karvareuhkaa, jos siitä tykkäät. Mitähän sinäkin tällä sivustolla teet? tai sitten kirjoitus oli provo?


      • niin kuin sinä.. hah hah...
        Naurattaa kirjoitti:

        ...taas kirjoittelee yksi katkera perusjuntti, joka ei ole koskaan saanut itsestään huolta pitävää/miehestään välittävää nykynaista. Homoudella, pedofilialla tai millään muullakaan vastaavalla ei ole mitään tekemistä karvaisuuden tai karvattomuuden kanssa, se on ihan jokaisen oma asia. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Nuole vaan onnellisena sitä omasi karvareuhkaa, jos siitä tykkäät. Mitähän sinäkin tällä sivustolla teet? tai sitten kirjoitus oli provo?

        Onnetonta todistelua sinulta itsellesi tuommoinen selitys karvattomuuden puolesta, myönnä vaan ne tosi asiat tosiasioina, eikös joo.


    • Sileä ja pehmeä

      Kun karvojen ajeluun tottuu, siihen menee ladyshaverilla aikaa joka aamu puoli minuuttia. Teen sen säännöllisesti ennen hampaiden pesua, ja koko päivän on alapää pehmeä ja sileä.

    • ajattelua

      Minusta on aika erikoista että se, että on perheenäiti, jotenkin muuttaisi suhtautumista karvoihin tai karvattomuuteen.

      Minua ei perheellisyys määrittele ihmisenä sen enempää kuin karvoituksenikaan...

      Mutta joo, ajelen alapääni aina vähintäänkin häppäreiden alueelta ja usein täysin posliiniksikin. Olo tuntuu puhtaammalta ja seksi paljon paremmalta näin.

      Pienet poikani kyselevät minulta spontaanisti myös seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, niinkuin lapsilla on tapana. En ole todellakaan tuntenut tarvetta heille alkaa karvaisuudesta/karvattomuudesta selvittämään. Varmasti aikanaan huomaavat että osa miehistä ja naisista ajelee karvansa ja päättävät sitten oman preferenssinsä mistä pitävät.

    • Mies vaan

      Vaimollani on karvaton alapää ollut vuosia, jota olen myös saanut joskus höyläillä. Ei ole mikään sen hienompaa kuin nuolla vaimoni karvatonta alapäätä ja tuntea orgasmin lämpö. Vaimoni ajelee välillä kassejani mikä tuntuu tosi hyvältä.

    • Pimpelipompelipom

      Pidän pimppikarvani siistissä kunnossa, olen 37 vee perheenäiti, enkä pidä itseäni rinnastettavan seksityöläisiin. Itseni ja isännän iloksi niitä ajelen ja onhan se ihan seksikäs olo kun karvat ei rehota.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä.


    • Tyytyväinen ja karvaton

      Ei minulla alapäässä ole ollut karvoja eikä sänkeä enää aikoihin. Mieheni nauttii karvattomasta eikä siinä minunkaan mielestäni ole mitään hankalaa. Jos joku väittää minua huoraksi karvojen ajelun takia, onpa äijällä kumma käsitys naisista.

    • Mallia

      Äiti on ollut posliini niin kauan kuin muistan, ja minusta se on normaalia. Olen itsekin ajellut alapääni karvattomaksi jo kauan, eivätkä poikaystäväni ole siitä koskaan sanoneet muuta kuin myönteistä.

    • Anonyymi

      Karvaton vittu on parasta ja nussin 70 vuotiaanakin yhä samaa sileää vittua. Kyrpä seisoo kun saan VITTUA ja PALJASTA PALJAANA.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­­ts­um­­­me sinu­­­t käym­ään uudess­a cha­­­tissa! Meitä on yli mil­­jo­­­ona! 👉 http://6453777.com/H/7xXdH 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ehkä liikaakin on tuota ajatellut että tohtiiko sitä olla posliinina kun lapset kasvaa, nyt vielä sen verran pieniä etteivät osaa kiinnittää huomiota asiaan. Lienee normaalia nykyisin, huomasin kylpyläreissulla erään äidin ja teini ikäisen tyttären joilla molemmilla posliini, tytär oli kyllä mielestäni jo karvankasvu iässä eli ei se näköjään ihan outoa ole.

    • Anonyymi

      U­u­­s­i s­­­ek­­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­u Su­­ome­en! Kutsu­mme kai­­­kk­­­i­­. Il­­mo­ittau­­­tum­­ine­­n ry­hmä­­­ämme tääl­­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J2k3U1

    • Anonyymi

      Käyn 4 viikon välein alapään sokeroinnissa, käynyt jo varmaan 10 vuotta. Olen 45-v perheenäiti. Käyn uimahallissa ja avantosaunassa normaalisti, enkä ole ajatellut että posliinipillua tulisi jotenkin peitellä tai häpeillä.

    • Anonyymi

      Äiti on melkein karvaton, ainoastaan pieni tumma tupsu ihan siinä yläosassa, eikä siinä mielestäni ole mitään omituista. Äiti on ihan normaali perheenäiti, 40+ ja näyttää kyllä aika seksikkäältä tuollaisena "semiposliinina". Tykkään kovasti.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Se näyttää todella kiihottavalta, kun kalu levittää paljaita häpyhuulia...se saa tulemaan melkein heti.


    • Anonyymi

      Posliini ilman muuta. Etenkin varttuneemmalle naisella todella hienoa, kun pillu on kunnolla näkyvillä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä 😍❤️💋


      • Itse ollut posliini parikymmentä vuotta, mies tykkää suuresti ❤️


      • Anonyymi
        Janette47 kirjoitti:

        Itse ollut posliini parikymmentä vuotta, mies tykkää suuresti ❤️

        Samoin myös meillä. Tuntee myös itsensä seksikkäämmäksi arjen keskellä. Ehdottomasti suosittelen muille naisille.


      • Janette47 kirjoitti:

        Itse ollut posliini parikymmentä vuotta, mies tykkää suuresti ❤️

        Varmasti tykkää, Meillä molemmat.....


      • aviopari kirjoitti:

        Varmasti tykkää, Meillä molemmat.....

        Kiva kuulla!


      • Nimenomaan varttuneilla :-D Kuitenkin, kiva näin.


    • Anonyymi

      En ajellut ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Tai ajelin kerran ensimmäisessä avioliitossani, mutta mies vain katsoi sitä ja nauroi "miksi näytät lapselta? " . Sen jälkeen ajattelin, ettei muutkaan miehet tykkää.

      Näin meni kauan kunnes meillä meni exän kanssa lopullisesti sukset ristiin ja minä läksin. Vietin hiukan villiä sinkkuelämää, eikä kukaan kommentoinut negatiivisesti vaikken edes siistinyt sitä. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja hän halusi että ajelen karvattomaksi.

      Nyt olen ollut täysin vailla karvaa kuusi ja puoli vuotta. Ja joka ikinen päivä mieheni kehuu kuinka kaunis pimppa minulla on. Kirjaimellisesti joka päivä. En usko, että antaisin helposti enää karvojen kasvaa sinne, vaikka mitä tapahtuisi. Sen verran mieheni kehut ovat hivelleet itsetuntoani, että havahduin itsekin kuinka pieni ja kaunis pimppi minulla onkaan. Mutta eihän se karvojen läpi näkynyt.

      Olen 45N ja rohkaisen tällä kokemuksella kaikkia muitakin naisia löytämään "kauniin pillunsa uudelleen". Kummasti tuo potkua seksiin ja arkeen, kun jo liikkuessa ulkona tuntuu seksikkäämmältä. Ja jopa naiset tuntuvat pitävän Sen ulkonäöstä, jos joku sattuu sen jossain jostain syystä näkemään.

      Omien lapsien huomiosta vielä. Oma täysi - ikäinen tytär näki minut alasti kun olimme kahden. "Äiti sinulla ei ole karvoja?". Kyllä siitä pieni keskustelu käytiin. En minäkään puutu onko hänellä karvaa vai ei. Se että näät äitisi karvattomana ei taida olla se suurin shokki, vaan se jos näet äitisi karvattomana ja samalla tajuat hänellä siis yhä olevan aktiivinen seksielämä. Varsinkin jo se seksielämä ei ole lapsesi isän kanssa. Luulen se siitä se on enemmän kiinni. Ei varsinaisesti niistä karvojen puutteesta.

      Edelleen sisaret antakaa maailman kauneimman asian näkyä ja ajellaan se tai edes siistikää se. Minkä seksuaalienergian se antaa ja tänä päivänä olen melko varma, että Iso osa miehistä kyllä,tykkää kovasti. Ainakin minun mieheni on ihan hulluna siihen.

      Tähän lopuksi kesäcommandoille - olette ihania. Tuo on se seuraava askel. Suukko kaikille pimpeille, kuten mieheni sanoo. N45

      • Anonyymi

        Ihana kirjoitus! Olen täysin samaa mieltä.
        Suukko kaikille pimpeille, karvattomille kaksi
        M54


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kirjoitus! Olen täysin samaa mieltä.
        Suukko kaikille pimpeille, karvattomille kaksi
        M54

        Kiitos kahdesta suukosta!


      • Anonyymi
        Janette47 kirjoitti:

        Kiitos kahdesta suukosta!

        Suukko sheivatulle pimpillesi myös naiselta N45 ♡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suukko sheivatulle pimpillesi myös naiselta N45 ♡

        Kiitos! <3


      • Anonyymi

        Siis olen täysin samaa mieltä. Puhdas pillu on niin kaunis katsella ettei paremmasta väliä.
        M51


      • Anonyymi
        Janette47 kirjoitti:

        Kiitos kahdesta suukosta!

        Ole hyvä 😍💋💋


      • Anonyymi

        Pidän karvattomista naisista ja tykkäisin ajella naisten alapäitä ja jalkoja ym. Lisäksi pitäisin, jos nainen ajelisi minulta karvat niin alapäästä kuin takaa. Suukko minultakin pimpillesi.


      • Ihanasti kirjoitettu.

        Posliinipillu on parasta. Sitä on ihana nuolla, sitä on ihana hyväillä. Toki eihän se ehdoton ole, mutta huomaa kun rouva ajelee joskus paljaaksi, tulee ihan kauhea panetus ja haluaa antaa suuseksiä heti ja välittömästi. Eikä pelkästään pimppaseksissä. Myös perseeseen pannessa vaikka pöydällä tai sängyn reunalla, niin että nainen on selällään, on ihana katsella paljaaksi ajeltua pillua. Käydä välillä antamassaan kieltä ja jatkaa.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitettu.

        Posliinipillu on parasta. Sitä on ihana nuolla, sitä on ihana hyväillä. Toki eihän se ehdoton ole, mutta huomaa kun rouva ajelee joskus paljaaksi, tulee ihan kauhea panetus ja haluaa antaa suuseksiä heti ja välittömästi. Eikä pelkästään pimppaseksissä. Myös perseeseen pannessa vaikka pöydällä tai sängyn reunalla, niin että nainen on selällään, on ihana katsella paljaaksi ajeltua pillua. Käydä välillä antamassaan kieltä ja jatkaa.

        Tämä on niin totta.


    • Anonyymi

      Vaimollani on huulten ympäriltä aina ajeltu paljaaksi, kummulla on pieni viiva tai kolmio. Hänellä on vakkari ukm, tapaavat silloin tällöin ja silloin vaimo ajaa kaikki pois tai sitten vakkari ajaa kun tapaavat, vakkari on kuulemma ihan hulluna posliinipilluun.

      • Anonyymi

        Hmm..kuulostaa minulta. Ajelen aina yhden varatun naisen haarat juuri tuollaiseksi kun tapaan sitä. Ja ihanat häppärit sillä on joita nuolla..


    • Anonyymi

      Olin 35v kun eka kerran kunnolla siistin alapään karvoitusta olimme lähdössä mieheni kanss metsästämään puumalle nuorta miestä.
      En edes ollut ihan täysillä mukana.
      Mutta toisin kävi.
      Olin eka kerran vieraille miehille ,nuorille miehille kimppana .
      Miehet ihmettelivät kun pillu olikin karvainen,mietin että että eikö siistitty ole tarpeeksi.
      Halusin lisää kun nuoret miehet saivat minut ihan sekaisin kiimasta.
      Miehelleni kollit sanoivat että jos seuraavan kerran vaimollasi ei ole posliini ,niin hän lopettaa pillerit ,ja he naivat minut paksuksi.
      Mieheni kertoi tuon minulle,päätettiin että pillerit lopetetaan mutta posliinia ei tuu.
      Viis kuukautta kivoja viikonloppuja silloin kun kollit pääsivät lomille ,ja menkat jäivät tulematta.
      Mieheni teki minulle posliinin,ainoan joka minulla on ollut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen aina ihmetellyt, kun moni ensin sanoo, että on sheivannut, mutta sitten vähän ajan perästä lisää, että 'ainoastaan pienen kolmion olen jättänyt'. Ei se minusta mikään posliini ole. Paremminkin rinnastuu luomuun.

      Täysposliini on sellainen, että ei ole karvan karvaa. Jos ihoärsytys ei anna myöten, voi sitten leikata tukanleikkuukoneella tasapitkäksi, mutta hyvin lyhyeksi. Minusta tasapitkä ja täysposliini ovat nättejä, muut kaipaavat vielä lisäkäsittelyä.

      Yksi hyvin nätti poikkeus oli eräällä siskolla. Oli ylhäältä vaakatasoinen, niin kuin naisilla yleensä. Yläpuoli oli sheivattu kokonaan niin pitkälle, että koko klitoris näkyi sievästi, ja alempi karvoitus sitten oli lyhennetty. Aivan erityisen kaunis.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä.
        Kerran on kaunis alue kyseessä miksei se saisi näkyä koknaan.
        M51


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        No normaalisti se pieni kolmio on jätetty häveliäisyys syistä että näyttää aikuiselta, alta kuitenkin ajellut kaikki pois ihan posliiniseksi. Nyt kuitenkin loman alkajaisiksi tuli pikku hiprakassa luvattua miehelle että saa ajaa kaikki pois. Täytyy nyt jotenkin luovia miten selittää teini ikäisille tyttärille että äitillä ei ole karvoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No normaalisti se pieni kolmio on jätetty häveliäisyys syistä että näyttää aikuiselta, alta kuitenkin ajellut kaikki pois ihan posliiniseksi. Nyt kuitenkin loman alkajaisiksi tuli pikku hiprakassa luvattua miehelle että saa ajaa kaikki pois. Täytyy nyt jotenkin luovia miten selittää teini ikäisille tyttärille että äitillä ei ole karvoja.

        Teini-ikäinen tytär on jo muutenkin miettinyt, miten voisi olla äidin ja isän seurassa aivan posliinina. Kun äiti antaa esimerkin, on hyvin luultavaa, että tytär seuraa perässä.

        Karvattomuus ei ole ainoastaan ihanan kaunista, vaan se on myös kannanotto, että seksi on herttaista ja nättiä.


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Teini-ikäinen tytär on jo muutenkin miettinyt, miten voisi olla äidin ja isän seurassa aivan posliinina. Kun äiti antaa esimerkin, on hyvin luultavaa, että tytär seuraa perässä.

        Karvattomuus ei ole ainoastaan ihanan kaunista, vaan se on myös kannanotto, että seksi on herttaista ja nättiä.

        Minulla kävi juurikin toisin päin, 16 vuotiaan tyttären kanssa saunottu aina yhdessä. Molemmat ollaan siistitty aina karvoitusta sopivasti mutta tänä kesänä tytär oli sheivannut kaikki pois. Ihan avoimesti mainitsi että ei tykännyt karvoista ja halusi kokeilla karvattomuutta. Seksielämää ei toki hänellä ole ainakaan siinämäärin että se olisi ajelun syy. Itse mietin myös että nyt voisi myös huoletta sheivata posliinin kun ei tartte miettiä tyttären reaktiota. Tosin itsellenikään ei nyt niin vilkasta seksielämää ole että sen takia tarttis olla karvaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kävi juurikin toisin päin, 16 vuotiaan tyttären kanssa saunottu aina yhdessä. Molemmat ollaan siistitty aina karvoitusta sopivasti mutta tänä kesänä tytär oli sheivannut kaikki pois. Ihan avoimesti mainitsi että ei tykännyt karvoista ja halusi kokeilla karvattomuutta. Seksielämää ei toki hänellä ole ainakaan siinämäärin että se olisi ajelun syy. Itse mietin myös että nyt voisi myös huoletta sheivata posliinin kun ei tartte miettiä tyttären reaktiota. Tosin itsellenikään ei nyt niin vilkasta seksielämää ole että sen takia tarttis olla karvaton.

        Jos et seksin takia tunne tarvetta sheivata, tee se kuitenkin kauneuden takia. Mikään ei ole niin kaunis kuin aivan paljas vittu. Ihana.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimoni on ollut aina täysin posliini. Itsekin olen sheivannut koko aikuisikäni, yleensä lähes posliiniksi myös. Mielestäni paljas pillu on kyllä kaikkein kaunein, ja myös paras nuoltava :P Voisin helposti nuolla vaimoni pillua tuntikaupalla, sen verran nätti pillu hänellä on.
      Itse en ole kyllä ollut mitenkään vaivaantunut uimahallissa tai muissa yleisissä paikoissa, vaikka kullini yleensä karvaton onkin.

      • Anonyymi

        Meillä myös vaimo on ollut aina posliini ja hänen pyynnöstä olen itsekkin posliini. Nykyään molemmat käymme säännöllisesti sokeroinnissa, joka kyllä kannattaa, vaikka maksaakin. Tämä antaa meillä lisää boostia makuuhuoneeseen ;) Itse harrastan uintia epäsäännöllisesti, enkä koe että mitenkään pitäisi hävetä omaa karvattomuutta, ennemminkin päin vastoin annan mielellään toisten katsoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Monesti saunonut aikoinaan äitini kanssa. Yleensä oli aina karvapillu. Sitten jossain kohtaa huomasim, että oli ajellut kaikki pois. Suihkussa aina ajeli karvojaan pois. Ei sitä peitellyt enkä sitä sen enempää ihmetellyt.

    • Anonyymi

      Alopeciaa sairastavat tai jotain pillusyöpää sairastavilla tuota karvattomuutta esiintyy. Harmi, sillä ei ole lainkaan kiihottavaa naisella kalju pillu. Jos vielä äiti-ihminen niin entistä säälittävämpää. Ei sille mitään voi, mutta fakta on että seksikkyys on poissa.

      • Anonyymi

        Tuo on vain ja ainoastaan sinun mielioiteesi asiasta. Monet monet muut ovat asiasta kanssasi eri mieltä. Suotakoon kaikille olla asioista eei mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on vain ja ainoastaan sinun mielioiteesi asiasta. Monet monet muut ovat asiasta kanssasi eri mieltä. Suotakoon kaikille olla asioista eei mieltä.

        Näin on. mutta on silti säälittävää kun aikuisella on kalju pillu. Jos itse ajaa karvat pois, mitä en kylläkään tajua, ne kasvaa takaisin. Mutta syöpäpillu tai alopeciassa ne ei kasva takaisin, yleensä. Onhan se nyt naurattava ja säälittävä näky. Mutta ehkä tykkäät myös kaljupäisistä naisista. Minusta sekin on ruman näköistä. Mutta ikävä tosiasia jos on paha sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. mutta on silti säälittävää kun aikuisella on kalju pillu. Jos itse ajaa karvat pois, mitä en kylläkään tajua, ne kasvaa takaisin. Mutta syöpäpillu tai alopeciassa ne ei kasva takaisin, yleensä. Onhan se nyt naurattava ja säälittävä näky. Mutta ehkä tykkäät myös kaljupäisistä naisista. Minusta sekin on ruman näköistä. Mutta ikävä tosiasia jos on paha sairaus.

        Olet selvästi pahoittanut mielesi näistä posliini jutuista. Eikö ole jokaisen ihmisen oma asia ajaako kainalon karvat vai pillun karvat. Sama asia, kuin miehillä. Osa ajaa parran ja osa taas ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. mutta on silti säälittävää kun aikuisella on kalju pillu. Jos itse ajaa karvat pois, mitä en kylläkään tajua, ne kasvaa takaisin. Mutta syöpäpillu tai alopeciassa ne ei kasva takaisin, yleensä. Onhan se nyt naurattava ja säälittävä näky. Mutta ehkä tykkäät myös kaljupäisistä naisista. Minusta sekin on ruman näköistä. Mutta ikävä tosiasia jos on paha sairaus.

        Just ajoin vaimon posliiniksi ja mennään ulos rauhalliseen paikkaan seksiä harrastamaan.
        Voin sanoa että ei ole vaarallista eikä sairasta.
        Seksissä on monia tapoja tulla tyydytetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just ajoin vaimon posliiniksi ja mennään ulos rauhalliseen paikkaan seksiä harrastamaan.
        Voin sanoa että ei ole vaarallista eikä sairasta.
        Seksissä on monia tapoja tulla tyydytetyksi.

        Samoin kun hiukset ovat ikäänkuin naisen kruunu, on myös pillukarvat 👑, ja jos niitä ei ole naisen arvo on mennyttä. Tippunut alempaan kastiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi pahoittanut mielesi näistä posliini jutuista. Eikö ole jokaisen ihmisen oma asia ajaako kainalon karvat vai pillun karvat. Sama asia, kuin miehillä. Osa ajaa parran ja osa taas ei.

        Huoliteltu nainen ajelee karvat kainaloista sekä pillun seudulta. Paljas sileä iho sitä kiimaisen miehen kelpaa hyväillä, nuolla. Bim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kun hiukset ovat ikäänkuin naisen kruunu, on myös pillukarvat 👑, ja jos niitä ei ole naisen arvo on mennyttä. Tippunut alempaan kastiin.

        Huorakastiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kun hiukset ovat ikäänkuin naisen kruunu, on myös pillukarvat 👑, ja jos niitä ei ole naisen arvo on mennyttä. Tippunut alempaan kastiin.

        Tuolla syyllä mitään karvoja ei kannata leikata. Kasvavat takaisin kuitenkin. Meni vain toisten mielihyvä niin henkilöön niin henkilöön.

        Sillä onhan se nyt naurettavaa, jos seksuaalisesti aktiivisella naisella on hirveä pehko. Vähän siistittynä edes. Mieluiten täysin karvaton.

        Tiedä miten kaunis pillu se vaimollasikin on, se vaan jää sen muslimiparran alle. Kerran ajelee ja huomaa kuinka kaunis se onkaan. Vapauttavaa. Karvatussut alempaan kastiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kun hiukset ovat ikäänkuin naisen kruunu, on myös pillukarvat 👑, ja jos niitä ei ole naisen arvo on mennyttä. Tippunut alempaan kastiin.

        Tuolla syyllä mitään karvoja ei kannata leikata. Kasvavat takaisin kuitenkin. Meni vain toisten mielihyvä niin henkilöön niin henkilöön.

        Sillä onhan se nyt naurettavaa, jos seksuaalisesti aktiivisella naisella on hirveä pehko. Vähän siistittynä edes. Mieluiten täysin karvaton.

        Tiedä miten kaunis pillu se vaimollasikin on, se vaan jää sen muslimiparran alle. Kerran ajelee ja huomaa kuinka kaunis se onkaan. Vapauttavaa. Karvatussut alempaan kastiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huorakastiin.

        Vain majavoille kastiin karvapehkoooooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huorakastiin.

        Ja ainoa sairaus joka kellään on, on se sairaus joka on katsojan päässä. Jos näkee kaikissa alastomissa naisissa, joilla on ajeltu alapää, oman tyttärensä niin vika on katsojassa ei huolitellussa naisessa.

        Kaikki tyylillään. Miten tämä kenellekään käy personaan on kellään karvoja tai ei. Menetkö katsomaan ? Vai haluaaisitko muslimityyppiset moraalipoliisit. Saisivat kaikki huorat mitä ansaitsevat, vai mikä oli ajatuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huorakastiin.

        Ja ainoa sairaus joka kellään on, on se sairaus joka on katsojan päässä. Jos näkee kaikissa alastomissa naisissa, joilla on ajeltu alapää, oman tyttärensä niin vika on katsojassa ei huolitellussa naisessa.

        Kaikki tyylillään. Miten tämä kenellekään käy personaan on kellään karvoja tai ei. Menetkö katsomaan ? Vai haluaisitko muslimityyppiset moraalipoliisit. Saisivat kaikki huorat mitä ansaitsevat, vai mikä oli ajatuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain majavoille kastiin karvapehkoooooo

        Sitä se on kun ihmisyys on menetetty. Normaalit asiat kuten pilluun kasvavat karvat on epänormaalia. Ehkä olet nisti joka on vieraantunut elämästä. Huorien paljaat pillut täyttävät pääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huorakastiin.

        Ittes siis luokittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ittes siis luokittelet.

        Sinä näytit että nainen on sinulle pelkkä pillu, mitään muuta arvoa naisella ei sinulle ole. Ja paljaspillu vetää pedarimiehiä. Huora kun huora kelpaa. Ja paneminen on sinulle elämän a ja o. Olet pelkkä nisti, joka on vieraantunut elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kun hiukset ovat ikäänkuin naisen kruunu, on myös pillukarvat 👑, ja jos niitä ei ole naisen arvo on mennyttä. Tippunut alempaan kastiin.

        Menetkö muka sanomaan kaljulle naiselle, esimerkiksi syövän takia hiuksensa menettäneelle, että hänen arvonsa on mennyttä ja hän on alempaa kastia?

        Olet täysin mielisairas! Siis suoraan sanottuna henkisesti täysin sairas!

        Ne jotka ajelevat karvansa pois, eivät ajattele karvansa ajamatta jättävistä että he olisivat muka alempaa kastia tai menettäneet arvonsa.

        Tajuatko tuon merkittävän eron muissa ihmisissä, eli kaikissa niissä sekä karvansa ajelevissa että karvaisissa ihmisissä, verrattuna sinuun?

        Minä esimerkiksi en aja pillun karvojani pois, enkä ole niitä jaksanut edes elämäni aikana edes siistiä niitä, mutta silti minä pidän pelkästään SINUA mielisairaana joka pitäisi välittömästi kärrätä suljetulle! Tuollainen mielisairas pelle ei jumalauta minunlaisia naisia, eikä mitään muitakaan naisia edusta tai puolusta, tuliko selväksi!

        Tajuatko yhtään kuinka sairas sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se on kun ihmisyys on menetetty. Normaalit asiat kuten pilluun kasvavat karvat on epänormaalia. Ehkä olet nisti joka on vieraantunut elämästä. Huorien paljaat pillut täyttävät pääsi.

        Sinä olet täysin hullu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näytit että nainen on sinulle pelkkä pillu, mitään muuta arvoa naisella ei sinulle ole. Ja paljaspillu vetää pedarimiehiä. Huora kun huora kelpaa. Ja paneminen on sinulle elämän a ja o. Olet pelkkä nisti, joka on vieraantunut elämästä.

        Sinulle nainen on pelkkä pillunkarva, koska et ole henkisesti lainkaan terve!


      • Anonyymi

        Tämän tyyppiset ihmiset ne ensimmäisenä huutaa omaa pahaa oloaan ulos. Milloin homostelu on syntiä, milloin naisten karvojen puute.

        Tällainen todellinen vannoituminen henkilökohtaisen asian eteen yleensä paljastaa omat piilevät piirteet. Jyrkimmin homo/lesbo/what ever ihmisiä vastustavat ovat monesti kaappihomoja.

        Täytyy tällä sairaalla yksilöllä olla jotain traumoja naisista ylipäätään. Kaikki karvattomat ovat huoria ajattelutyyli on kieltämättä erikoisen sairas. En ole koskaan tavannut ketään oikeassa elämässä jolle toisten karvat tai karvattomuus menisi noin ihon alle. Normaali ihminen ei välitä pätkän vertaa kenenkään muiden karvoista. Tykätä kyllä saa ihan mistä tyylistä haluaa. Mutta eipä toisten karvattomuus tai karvaisuus pitäisi ketään oikeasti kutittaa.

        Veikkaan että osun napakymppiin, jos sanon että tämä suu vaahdossa karvattomuutta vastaan taisteleva yksilö on jätetty jonkun kavattoman naisen toimesta. Ehkä jopa useaan otteeseen. Luultavasti joku hänen ex kumppaninsa nauroi hänen pienelle vehkeelleen kun se ei edes ottanut eteen ja siitä tämä karvattomuuden vastainen missio.

        Seuraavaksi hän yhä yltyy. Viha kasvaa ja tähänkin viestiin hoetaan jo hänen mielestään toimivia kliseitä. Jokainen nainen ja mies kuka edes siistii ruokotonta alapäätään on sairas pedarinisti.

        Sinä itse kuulostat pikemmin eläimiin sekaantujalta. Sieltä olet varmaan saanut todella karvaista. Pane foliohattu päähän, tartu pieneen pippeliisi ja anna raivon tulla ulos. Pistä näppäimistö lentämään ja kirjoita tälle ainakin kolme neljä raivopostausta. Odotan innolla. Kyllä tuntuu hyvältä saada pääsi niksumaan karvapelle. Muahahaaa


      • Anonyymi

        Tämän tyyppiset ihmiset ne ensimmäisenä huutaa omaa pahaa oloaan ulos. Milloin homostelu on syntiä, milloin naisten karvojen puute.

        Tällainen todellinen vannoituminen henkilökohtaisen asian eteen yleensä paljastaa omat piilevät piirteet. Jyrkimmin homo/lesbo/what ever ihmisiä vastustavat ovat monesti kaappihomoja.

        Täytyy tällä sairaalla yksilöllä olla jotain traumoja naisista ylipäätään. Kaikki karvattomat ovat huoria ajattelutyyli on kieltämättä erikoisen sairas. En ole koskaan tavannut ketään oikeassa elämässä jolle toisten karvat tai karvattomuus menisi noin ihon alle. Normaali ihminen ei välitä pätkän vertaa kenenkään muiden karvoista. Tykätä kyllä saa ihan mistä tyylistä haluaa. Mutta eipä toisten karvattomuus tai karvaisuus pitäisi ketään oikeasti kutittaa.

        Veikkaan että osun napakymppiin, jos sanon että tämä suu vaahdossa karvattomuutta vastaan taisteleva yksilö on jätetty jonkun kavattoman naisen toimesta. Ehkä jopa useaan otteeseen. Luultavasti joku hänen ex kumppaninsa nauroi hänen pienelle vehkeelleen kun se ei edes ottanut eteen ja siitä tämä karvattomuuden vastainen missio.

        Seuraavaksi hän yhä yltyy. Viha kasvaa ja tähänkin viestiin hoetaan jo hänen mielestään toimivia kliseitä. Jokainen nainen ja mies kuka edes siistii ruokotonta alapäätään on sairas pedarinisti.

        Sinä itse kuulostat pikemmin eläimiin sekaantujalta. Sieltä olet varmaan saanut todella karvaista. Pane foliohattu päähän, tartu pieneen pippeliisi ja anna raivon tulla ulos. Pistä näppäimistö lentämään ja kirjoita tälle ainakin kolme neljä raivopostausta. Odotan innolla. Kyllä tuntuu hyvältä saada pääsi niksumaan karvapelle. Muahahaaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No meillä taasen niinpäin että lapset on posliineja ja äitillä on karvat. Tytöt 15v ja 17v ovat alusta asti kun karvat ovat alkaneet kasvamaan ajelleet ne pois, karvaisina en ole heitä koskaan nähnyt. Meillä tuo on ihan luonnollinen juttu, joten kyllä äitikin voisi halutessaan olla karvaton.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Valitettavasti vaimoni ei ole ajanut koskaan pillin karvojaan, vaikka olen vihjaillut ja kerran pyytänytkin. On vastannut vain, että minä en huoraksi ala.
      Voitteko kuvitella, huoraksiko pitää alkaa jos karvat ajaa pillusta? Minusta karvattomuus olisi kivasti piristänyt elämäämme. Nyt sen sijaan vanhemapana se vittu on kuin risukasa, pitkien käyrien karvojen peittämä kuivahko kolo. Nuorempana se oli märkä ja kostea herkkupesä, joka imaisi lähelleen tulleen sormen tai kullin.
      Olen vuosien saatossa katsellut karvattomia pilluja pornokuvista ja täytyy sanoa, että joku paljas posliini vedättää useamman kerran käteen.
      Tämmöistä tämä suuressa ikäluokassa syntyneen miehen elämä on.

    • Anonyymi

      Olen muuten ihan samaa mieltä kanssasi, mutta miksi kyseenalaistat nelikymmpisen seksikkyyden? Se ei ole millään tavalla iästä kiinni! Säännölinen parturointi on ainskin itselleni yksi hyvä tapa pitää tätimäisyys loitolla...

      • Anonyymi

        Nelikymppinen karvaton pillu on superseksikäs !


    • Anonyymi

      Vaimoni on jo liki 65v...nykyisin ajaa karvat säännöllisesti,,,miksihän??? sekin selvis,,käy tossa naapurissa naitattamassa itseään useamman miehen käytössä. Ihanan liukasta kun kotiin tulee ja kielellä livon tota rietasta pillua

    • Anonyymi

      No juurikin tästä syystä jätän eteen näkyvälle paikalle pienen karvatupsun ettei tarvis selitellä lapsille vaikkakin kyllä se viiva sieltä paljaaksi ajetulta alueelta selvästi näkyy. Samaa havainnut muillakin että ajetaan alta posliiniksi ja jätetään näkösälle karvaa. Ihan hyvä näin, nuoleminenkin mukavampaa kun ei karvoja alhaalla.

    • Anonyymi

      Kyllä äitikin voi olla posliini, itse ajellut karvat vaikka lapsen kanssa aina saunonutkin. Tyttö nyt teini-ikäinen ja siistii kyllä omaansa mutta ei ole kuitenkaan ajanut karvoja kokonaan pois eli ei äidin posliini mikään esimerkki ole jos sitä pelätään.

    • Anonyymi

      Olen myös miettinyt joskus asiaa ja kokonaan posliiniksi en pienten lasten äitinä ole tohtinut ajella, reilu siistiminen on riittänyt. Mutta ei tää nyt ilmeisestikkään ole niin erikoinen iso juttu kun nyt kesälomalla mökkireissulla saunottiin tuttavapariskunnan äidin ja lasten kanssa niin tällä äidillä oli posliini eikä hän sen kummemmin sitä peitellyt. Saunottiin ja uintiin mökkirannassa alasti eikä mun omatkaan lapset mitään kyselly että miksi minulla on karvaa ja toisella äidillä ei.

    • Anonyymi

      Olkoot pillu paljaana jos tahtoo. En vaan arvosta. Lisäksi huono malli kakaroilleen.

    • Anonyymi

      Mieheni vaatii, että pilluni on karvaton. Hän sanoo, ettei ole vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Ymmärrän täysin. Meillä vaimolla ollut myös posliini pitkään ja tulee myös pysymään jos minulta kysytään.


    • Anonyymi

      Vaimolla on ollut posliinipillu jo vuosikymmeniä.

    • Anonyymi

      Viikonloppuna oli ilmestynyt vaimolle taas pitkästä aikaa posliinipillu. Sai aikamoista kielikylpyä ja hullua naintia kyllä siitä hyvästä. Kannattaa kyllä ehdottomasti välillä kokeilla vaikka ei aina posliini olisikaan.

    • Anonyymi

      Kesällä tuli pikku hiprakassa annettua miehen ajaa karvat pois. Tuli pieni tauko lasten kanssa saunomiseen, ei tohtinut posliinina näyttäytyä olisivat saattaneet ihmetellä. Reilu kuukaudessa kasvoi riittävästi, ei sen pidempään mennyt. Ihan kiva kokemus, hieman ehkä hassun näköinen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä sitä nyt jo kehtaa kun lapset on jo isompia. Poika ei enää käy äitin kanssa saunassa ja teini ikäinen tytär sheivailee jo omia karvojaan niin oon tohtinut sheivailla omatkin karvat pois.

    • Alapää karvattomana on tosiaan seksikästä olla.

      • Anonyymi

        Ja on myös kauneimmillaan silloin.


      • Simo69

        Ja kesällä ilman pikkareita tuulettuu kivasti


    • Anonyymi

      Pyysin vaimoa ajamaan karvat pois huulten päältä. Sanoin että haluan nuolla paljaita huulia. Hän sanoi ettei ilkeä kun on niin näkyvät sisemmät huulet. Sanoi että ilettää kun ne näkyy saunassa naisten kanssa. No joo, kyllähän ne hoikalla naisella näkyy ja annoin asian olla kunnes parin viikon päästä sainkin koskea yllätyksekseni karvattomia huulia. Hän oli tavallista kiihottuneempi ja minullakin paloi nalli nopsaan. Ihana yllätys.

    • Anonyymi

      Noloa kun aikuisella naisella ja äidillä karvaton paljas pillu. Huono esimerkki myös lapsille.

    • Anonyymi

      Olemme uusio pari, n 40 v. Vaimolla oli tavatessa melko puska, mutta nyt on vain edessä malliksi karvaa. Sanoi että on helpompi pestä sperma pois paljaista huulista.

      • Anonyymi

        Kenen spermat ?


    • Anonyymi

      Vaimo on normi nelikymppinen perheenäiti niin kuin aloittaja. Normaalisti puska rehottaa. Saunailtoihin ja viihteelle lähdettäessä häpyhuulen on paljaana ja yläpuolella siistitty karvakolmio. Näyttää todella pornolta. Minun pyynnöstä ei siisti.

      • Anonyymi

        Onpas kumma. Taitaa esitellä siistittyä tavaraansa muille. Minä kysäsin vaimolta miten olis ja sanoin että olis parempi nuolla niin viikon päästä sain paljasta.


    • Anonyymi

      Karvat olen aina ajanut pois, nyt 39 vuotias perheenäiti ja en senkoommin esittele alapäätäni missään, näkösällä vaan kotosalla perheen kanssa saunareissuilla. Siellä ei mies eikä lapset ihmettele tätä asiaa, ihan normaalia äidin olla karvaton.

    • Anonyymi

      No turhaan varmaan itse tuollatavalla miettinyt että mitähän muut ajattelee jos ajaa karvat pois. Muutama viikko sitten olimme tuttavapariskunnan kans illanistujaisissa ja kävimme myös saunassa, miehet keskenään ja me naiset keskenään. Huomasin että tuttavani oli ajanut posliinin ja ei senkoommin sitä peitellyt tai hävennyt, oli ihan normaalisti kuten saunareissulla ollaan. Eikä siitä senkoommin tullut puhettakaan. Kerroin sitten miehelleni tästä ja hän hieman kans ihmetteli lapsiperheen äidin posliinia. Kysyin kuitenkin haluisiko hän minullekin posliinin niin meinasi että mielellään voisi kokeilla ja viime viikonloppuna sitten ajoin karvat pois, eikä nyt mitenkään erityisemmin mietityttänyt etteikö voisi karvattomana näyttäytyä saunassa lapsille. Mies on kyllä tykännyt ja vähänväliä kokeilemassa miltä tuntuu, toivotaan että into kestää.

    • Anonyymi

      No miksei äitikin voisi ajaa karvoja pois kun nuoretkin ajaa? Joulusaunassa siskon ja hänen jo aikuisen tyttären kanssa, huomasin että tytär oli ajanut posliinin. Itse pitänyt häpykummulla karvatupsua muuten alta paljas, toki välillä miettinyt ajaako kaikki pois.

      • Anonyymi

        Naisen karvat häpykummulla on kauniit ja kuuluu naiselle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen karvat häpykummulla on kauniit ja kuuluu naiselle..

        juuri näin - paljon seksikkäämmät :)


    • Anonyymi

      Ex- vaimoni ajoi karvat pois ja itse en ollut mieltynyt posliinin ja tästä hänelle mainitsi mutta ei suostunut kasvattaa karvoja ,myös hiuksensa letitti kuin koulutyttö vaikka ikää oli jo 31 v jonkun ajan kuluttua ilmoitti haluavansa avioeron ja ilmeni että hänellä on 60 v rikas mies jonka kanssa ovat paneskelleet jo miltein 2 vuoden ajan ilmeni samalla että tuo mies oli mieltynyt posliiniin sekä ilmeisesti koulutyttö Sexsiin.

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika näitä syytöksiä…. Ensin lähti karvat ja sitten muijja. Luultavasti tässä järjestyksessä ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika näitä syytöksiä…. Ensin lähti karvat ja sitten muijja. Luultavasti tässä järjestyksessä ??

        Mitään oo syyttäny ,totesin vaan miten asia on ja onneks pääsin siittä luuskasta eroon .


    • Anonyymi

      Noinhan se menee meilläkin, vaimolla joka tosin jo 46 on posiliinipillu, letit ja ruutuineen minihame kun makuuhuoneen ovi sulkeutuu. Hän on ymmärtänyt minun fetissin ja haluaa toteuttaa sitä. Muuten eletään ihan normaalia perhe elämää eikä lapsetkaan ole sen koommin äidin posliinipillua ihmetelleet!

    • Anonyymi

      Itse tuli ajeltua karvat vasta sen jälkeen kun ei enää käyty yhdessä saunassa pojan kanssa, poika nyt 15 eikä käy enää äidin kans saunomassa. Luulisin että tyttölasten kans karvattomuus olis luonnollisempaa kun haluavat varmasti jo nuoresta asti siistiä omat karvat.

      • Anonyymi

        No selvästikin noin. Viime syksynä eräässä kylpylässä satuin huomaamaan äidin ja tyttären joilla molemmilla oli posliini. Äiti ehkä +/- 40 v ja tytär n. 15 v.


    • Ex mieheni toivomuksesta olen pitänyt itseäni karvattomana alapäästä jo yli 10 vuotta. Tätä eivät lapsenikaan ole luultavasti hämmästelleet koska ovat tottuneet näkemään minut sellaisena lähes aina. Itsekin siihen olen tottunut olemaan, niin etten osaa olla jos päästän karvat kasvamaan ja onhan näin seksikkämpää myös ollakin, kuten täällä jo mainittu.
      Birgit

    • Anonyymi

      Tääsä setämieskin posliinina, paitsi kärsän yläpuolella pari silmätäplää.

    • Anonyymi

      Meillä perheen äiti on lähes karvaton illan viettoihin ja matkoille lähdettäessä. Vain ihan lyhyt karvoitus on häpyhuulten yläpuolella. Todella pornonnäköistä. Muuten karvat rehottavat.

    • Anonyymi

      Mun äidillä +60v on mustat tuuheat pillunkarvat.

    Ketjusta on poistettu 215 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe