Nyt kaivataan uutta pvp mmorpg'ia

Nimetön

Elikkäs olen "tuhlannut" monta vuotta pelatessani erästä peliä nimeltä runescape.. tai no nyt ruinedscape...

Sattuuko kukaan tietämään mitään nettiroolipeliä missä olisi edes lähelle samantyylinen pvp systeemi mikä runescapessa oli ennenkuin tekijät pilasivat sen?

Elikkä tärkein asia on se että toisen tappamisesta on jotain todellista hyötyä sekä jos kuolee niin siitä tulee paljon miinusta (esim menettää kamat mitkä on käytössä ym)

Valaiskaa jotta sais hieman vaihtelua!

1

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PvP painotteinen

      Air Rivals on ilmainen PvP painotteinen peli. Siinä valitaan itselle pilotti ja alus neljästä erilaisesta. PvE on suurpiirt pelkkää levelin grindausta.

      Kyse ei ole kuitenkaan leveleistä eikä hyökkäyksistä pelkästään vaan myös lentotaito on erittäin hyvä asia. Pelissä siis lennetään valitsemallaan futuristisella taisteluasluksella.

      I-Gear Nopein ja ketterin hävittäjä
      B-Gear Melko nopea pommittaja
      A-Gear Ground-to-Air lentävä tankki
      M-Gear Mekaanikko, healer, buffer

      Pelissä on PvP todella tärkeässä roolissa. Valtio vs kapinalliset (saat valita puolen lvl 11) Vihollisen pudotuksista saa pisteitä itselleen pudotukset nopeuttaa eventtien tapahtumista. Erilaisia taistelueventtejä on muutamia. Pitää puolustaa/hyökätä mothershipin kimppuun, puolustaa/valloittaa randomspawn strateginen alue... yms. Hyvä peli ja ilmainen 2g Clientilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe