osaatte olla niin ärsyttäviä... Mut on se niin hauska katsoa, kun kiusaatte muita ihmisiä :D
Vitsi että
24
2155
Vastaukset
- saa olla
ei kai sitä tarvitse tuppisuuna olla. Eikä me ketään kiusata, rauhaa rakastava Vaaka joka inhoaa riitoja :-)
- vaakoja kohtaan,
haluaisivat olla heidän kaltaisiaan *salaa ihailevat heitä*, mutta voi, voi
surkeutta kun eivät siihen kykene.
Eikä tätä tarvitse ottaa haudan vakavasti, mutta huomattu on; kun vaaka sanoo jotakin järkevää niin kohta "kalikka kalahtaa", itsepuolustus heikkotuntoisilla iskee rajuna, mutta antaa tulla lunta tupaan, vaakaa se tokko heilauttaa sinne tänne, sillä vahvatuntoisia mokomat vielä kaiken lisäksi ovat :))) - viesti///
vaakoja kohtaan, kirjoitti:
haluaisivat olla heidän kaltaisiaan *salaa ihailevat heitä*, mutta voi, voi
surkeutta kun eivät siihen kykene.
Eikä tätä tarvitse ottaa haudan vakavasti, mutta huomattu on; kun vaaka sanoo jotakin järkevää niin kohta "kalikka kalahtaa", itsepuolustus heikkotuntoisilla iskee rajuna, mutta antaa tulla lunta tupaan, vaakaa se tokko heilauttaa sinne tänne, sillä vahvatuntoisia mokomat vielä kaiken lisäksi ovat :)))osoittaa myös äärettömän ylimielisyyden. Kun niiltä pieniltä vaa'oilta löytyisikin joskus edes syytä siihen..
- mitämitämitä
katsoa kun kiusaatte muita ihmisiä, häh? Ei todellakaan kuulosta kovin vaakamaiselta käytökseltä.
- älä möly hoi!
ei tosiaankaan ole vaakamaista kirjoitusta,
pikkusielukkaat mitkä lie, joilla itsetunto laahaa riekaleina perässä, kohta kulunut täysin olemattomaksi.
Kääntäisitte edes puolta, jos kestäisi edes vähän kauemmin, paha jos romahtaa täysin. - utelias.......
älä möly hoi! kirjoitti:
pikkusielukkaat mitkä lie, joilla itsetunto laahaa riekaleina perässä, kohta kulunut täysin olemattomaksi.
Kääntäisitte edes puolta, jos kestäisi edes vähän kauemmin, paha jos romahtaa täysin.Kuulostaa vähän kierolta vain katsoa kun joku kiusaa jotain ja nauttii siitä vielä, tosi outoa. Mikähän ap. kirjoittajan horoskooppimerkki on...?
- jatkuvasti
älä möly hoi! kirjoitti:
Kääntäisitte edes puolta, jos kestäisi edes vähän kauemmin, paha jos romahtaa täysin.itseäsi.
- totta..................
jatkuvasti kirjoitti:
itseäsi.
Kyllä se näin on että vaaka on varsinainen riidanhaastaja ja eläinradan säälittävin tosikko. Ei tiedä mitä nauraminen on.Paitsi toisen selän takana.
- voeee
totta.................. kirjoitti:
Kyllä se näin on että vaaka on varsinainen riidanhaastaja ja eläinradan säälittävin tosikko. Ei tiedä mitä nauraminen on.Paitsi toisen selän takana.
kaahistuksen kanahäkk senttää ! Onks me jouduttu jonkin sorttisee suurennuslasin all. Naarraa saa vae ei toilsll senttää...;)
- viell
voeee kirjoitti:
kaahistuksen kanahäkk senttää ! Onks me jouduttu jonkin sorttisee suurennuslasin all. Naarraa saa vae ei toilsll senttää...;)
ett ei toisill senttää..;)
- totta.............
Todella ärsyttäviä, eivätkä itse edes huomaa sitä :)
Hoi vaa'at, pää pois perseestä! :)- oihhhh
jeps, jeps otetaan pois..;)
- etkö nää
siellähän se, ilmankos happi loppunut ja ajatukset sieltä ittestänsa,
hyi kun haisee ja lemuaa!! - näin o
etkö nää kirjoitti:
siellähän se, ilmankos happi loppunut ja ajatukset sieltä ittestänsa,
hyi kun haisee ja lemuaa!!vaakaa.Mee nyt vaa sänkyys makkoomaan!
- vaakanainen
Mikäs sen neititäydellisen itsensä horoskooppi on kun vaakoja haukut :F horoskooppihan on vain syntymäajan perusteella annettu nimike. miten siitä voi päätellä että kaikki vaa'at ovat ärsyttäviä ja ilkeitä ja yms. monta vaakaa oikein tunnet??
- horoskooppimerkki
on sinulle vain syntymäajan perusteella annettu nimike,
a) miksi olet kiinnostunut haukkujan merkistä?
b) olisitko kysynyt merkkiä, jos ap olisi antanut kehuja?
t, utelias tyttökauris - parempikinko
horoskooppimerkki kirjoitti:
on sinulle vain syntymäajan perusteella annettu nimike,
a) miksi olet kiinnostunut haukkujan merkistä?
b) olisitko kysynyt merkkiä, jos ap olisi antanut kehuja?
t, utelias tyttökaurisArvatkaas kuka? No kauris on parempi. Sen katse on rauhallinen ja viisas toisin kuin vaa'an, joka aina etsii uhria. Kauris on vakaampi ja sillai jotenkin vaan viisas.
- Lammas....
parempikinko kirjoitti:
Arvatkaas kuka? No kauris on parempi. Sen katse on rauhallinen ja viisas toisin kuin vaa'an, joka aina etsii uhria. Kauris on vakaampi ja sillai jotenkin vaan viisas.
"Etsii uhria". Siis vaaka on saalistaja. Tosiasiassa olen pannut merkille, että vaa´assa on aika lailla tiettyä levollisuutta.
- vaakanaiset
Olen ollut erilaisissa koulutustehtävissä jo 15 v ja yhtään älykästä vaakaa en ole tavannut. Hyvää sihteeritasoa olisivat, mutta eivät osaa viedä asioita eteenpäin. Uusien asioiden oppiminen on vaikeaa ja silloin vaaka ottaa toiset aseet käyttöön. Mielistelee ja keikistelee ja yrittää saada sillä parempia pisteitä. Erityisesti monivalintatehtävät vaikeita, tarvitsee lisäaikaa tehtävien tekemiseen. Esseet kyllä sujuvat paremmin. Vaakaihmisen erottaa suurestakin joukosta. Se on se, joka tulee ensiksi keskustelemaan. Läpinäkyvää.
- ??????
Kyllä nyt täytyy kyseenalaistaan kirjoittajan älykkyysosamäärä!!!! Olet varmaan kysynyt jokaiselta naiskoulutettavalta hänen syntymäaikansa kun noin voit yleistää??? Meitä on todellakin moneksi ja sinä tunnut kuuluvan tyh.....
t: Teknisen korkeakoulun käynyt toimitusjohtaja ja vielä Vaaka nainen :-) - Anteeksi
?????? kirjoitti:
Kyllä nyt täytyy kyseenalaistaan kirjoittajan älykkyysosamäärä!!!! Olet varmaan kysynyt jokaiselta naiskoulutettavalta hänen syntymäaikansa kun noin voit yleistää??? Meitä on todellakin moneksi ja sinä tunnut kuuluvan tyh.....
t: Teknisen korkeakoulun käynyt toimitusjohtaja ja vielä Vaaka nainen :-)Mitä helvettiä sinä täällä teet? Jos nyt sitten olet noin sivistynyt. Itse olen herättelemässä noita astrohörhöjä, jos vaikka syntyis keskustelua. Turha toivo. Ei vaaka osaa väitellä kuin selän takana.
- kiinnostunut astrologiasta??
Anteeksi kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä täällä teet? Jos nyt sitten olet noin sivistynyt. Itse olen herättelemässä noita astrohörhöjä, jos vaikka syntyis keskustelua. Turha toivo. Ei vaaka osaa väitellä kuin selän takana.
Niin töissä kaikki toimii fysiikan lakien mukaan, jotka nekin on joku hörhö joskus oivaltanut.
Kyllä tämä ihan harrastukssta käy ja olipa toinenkin ammatti nuorena mielessä nimittäin psykologia, mutta tekniikka vei voiton.
Ihmisluonto on todella mielenkiintoinen tutkisteltava koska olemme kaikki erilaisia ja mitkään lait eivät tunnu tässä viidakossa pätevän. :-) - ja itsekin
kiinnostunut astrologiasta?? kirjoitti:
Niin töissä kaikki toimii fysiikan lakien mukaan, jotka nekin on joku hörhö joskus oivaltanut.
Kyllä tämä ihan harrastukssta käy ja olipa toinenkin ammatti nuorena mielessä nimittäin psykologia, mutta tekniikka vei voiton.
Ihmisluonto on todella mielenkiintoinen tutkisteltava koska olemme kaikki erilaisia ja mitkään lait eivät tunnu tässä viidakossa pätevän. :-)olen matikisti FK. Keskustelut ovat vaan niin typeriä.
- vai mitä
ja itsekin kirjoitti:
olen matikisti FK. Keskustelut ovat vaan niin typeriä.
Ei kai looginen ajattelu ole kiellettyä FK, FM jne. Älykkyyttäkin on niin monen sorttista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972