Miten Laguna 1.6 -01 huollon merkkivalon saa nollattua? Eli kyseessä on se pieni jakoavain joka vilkkuu näytössä. Kiitos avustanne näin etukäteen.
Lagunan huoltovalo
6
2390
Vastaukset
- Yleensä jotain vikaa
Mahdollisesti jopa joku moottorianturi rikki.
Tarkistuta 25 eurolla vikakoodit Relluhuollossa.
Siellä se varmaan ainoastaan saadaan nollattua.
Joissakin Relluissa myös pissapojan säiliön tyhjeneminen saa valon palamaan tai öljyn tai jäähdytinnesteen vähyys taikka huolto on tulossa ajankohtaiseksi: Öljynvaihto tms.- Lagger
Siis auto on juuri huollettu, mutta kyseinen merkki jäänyt nollaamatta. Kyseessä ei siis ole "SERV" valo, vaan jakoavain joka ilmoittaa paljonko on kilometrejä seuraavaan huoltoon.
- Laguuna
Lagger kirjoitti:
Siis auto on juuri huollettu, mutta kyseinen merkki jäänyt nollaamatta. Kyseessä ei siis ole "SERV" valo, vaan jakoavain joka ilmoittaa paljonko on kilometrejä seuraavaan huoltoon.
Mene takaisin huoltofirmaan ja pyydää heitä nollaamaan se. Se kuuluu huoltoliikkeen hommiin; turha ruveta itse räpeltämään. Mulla on käynyt sama juttu Biliassa; nollasivat sen maksutta, oli heiltä kuulemma unohtunut tehdä se. Turha ruveta itse räpeltämään, voi tulla pelkkää vahinkoa.
- lagunisti
Laguuna kirjoitti:
Mene takaisin huoltofirmaan ja pyydää heitä nollaamaan se. Se kuuluu huoltoliikkeen hommiin; turha ruveta itse räpeltämään. Mulla on käynyt sama juttu Biliassa; nollasivat sen maksutta, oli heiltä kuulemma unohtunut tehdä se. Turha ruveta itse räpeltämään, voi tulla pelkkää vahinkoa.
näppäile huoltoilaisimen kohdalle (moottori pysähdyksissä) ja paina reset painiketta 2 sekkaa näyttöön tulee 30000 se on siinä
- Pena.xx
Jos sen verran näkisit ensin vaivaa ja katsoisit ohjekirjasta etkä tänne kirjoittelisi turhanpäiväsiä. No, alimaisessa viestissä on se sama joka löytyy siis ohjekirjasta. Ja hitto, joku neuvoo menemään huoltoon ton takia....
- tapa ittes
Anna toisen vittu kysellä.. Mikä jengiä vaivaa, kun pitää alkaa vittuilemaan kaikilla palstoilla ensimmäiseksi.. Ja toinen tumpio käskee menemään huoltoon.. voi helvetti..
Kaikilla ei välttämättä ole sitä vitun ohjekirjaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882