Lagunan huoltovalo

Lagger

Miten Laguna 1.6 -01 huollon merkkivalon saa nollattua? Eli kyseessä on se pieni jakoavain joka vilkkuu näytössä. Kiitos avustanne näin etukäteen.

6

2408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä jotain vikaa

Mahdollisesti jopa joku moottorianturi rikki.
      Tarkistuta 25 eurolla vikakoodit Relluhuollossa.
      Siellä se varmaan ainoastaan saadaan nollattua.
      Joissakin Relluissa myös pissapojan säiliön tyhjeneminen saa valon palamaan tai öljyn tai jäähdytinnesteen vähyys taikka huolto on tulossa ajankohtaiseksi: Öljynvaihto tms.

• Lagger

Siis auto on juuri huollettu, mutta kyseinen merkki jäänyt nollaamatta. Kyseessä ei siis ole "SERV" valo, vaan jakoavain joka ilmoittaa paljonko on kilometrejä seuraavaan huoltoon.

• Laguuna
        Lagger kirjoitti:

Siis auto on juuri huollettu, mutta kyseinen merkki jäänyt nollaamatta. Kyseessä ei siis ole "SERV" valo, vaan jakoavain joka ilmoittaa paljonko on kilometrejä seuraavaan huoltoon.

Mene takaisin huoltofirmaan ja pyydää heitä nollaamaan se. Se kuuluu huoltoliikkeen hommiin; turha ruveta itse räpeltämään. Mulla on käynyt sama juttu Biliassa; nollasivat sen maksutta, oli heiltä kuulemma unohtunut tehdä se. Turha ruveta itse räpeltämään, voi tulla pelkkää vahinkoa.

• lagunisti
        Laguuna kirjoitti:

Mene takaisin huoltofirmaan ja pyydää heitä nollaamaan se. Se kuuluu huoltoliikkeen hommiin; turha ruveta itse räpeltämään. Mulla on käynyt sama juttu Biliassa; nollasivat sen maksutta, oli heiltä kuulemma unohtunut tehdä se. Turha ruveta itse räpeltämään, voi tulla pelkkää vahinkoa.

näppäile huoltoilaisimen kohdalle (moottori pysähdyksissä) ja paina reset painiketta 2 sekkaa näyttöön tulee 30000 se on siinä

• Pena.xx

Jos sen verran näkisit ensin vaivaa ja katsoisit ohjekirjasta etkä tänne kirjoittelisi turhanpäiväsiä. No, alimaisessa viestissä on se sama joka löytyy siis ohjekirjasta. Ja hitto, joku neuvoo menemään huoltoon ton takia....

• tapa ittes

Anna toisen vittu kysellä.. Mikä jengiä vaivaa, kun pitää alkaa vittuilemaan kaikilla palstoilla ensimmäiseksi.. Ja toinen tumpio käskee menemään huoltoon.. voi helvetti..

Kaikilla ei välttämättä ole sitä vitun ohjekirjaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8437
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3612
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2358
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe