Olen tilannut itselleni lääkäriajan puhuakseni syömishäiriöstäni -ensimmäistä kertaa. Olen kuullut, että bediin saisi jotain lääkitystä -onko kellään? Olen kärsinyt aik. bulimiasta ja alipainoinenkin olen ollut (jossain anoreksian rajamailla). Bedin ansiosta lihoin 40kg ja nyt olen saanut pois jo 30kg, mutta ahmiminen jatkuu. Harrastan sairaan paljon liikuntaa päivittäin, mutta mikään ei estä ahmimiskohtauksia. Vinkkejä kaivataan. Kuinka perillä lääkärit ovat bedistä?Mitä kannattaa ottaa esiin? Mitä kannattaa vaatia -mitä hoitoa?
HOITOKEINO
BEDIIN
1
844
Vastaukset
- tässä tapauksessa
psykiatrilta. Itselläni on lääkitys, useita kokeiltu, tämä nykyinen, fluoxetin korkealla annoksella tuntuu auttavan. Lisänä terapia, peräti kaksi terapiaa, hypnoositerapiaa (lääk.antamaa) harvakseltaan ja sitten kognitiivista psykoterapiaa kahdesti viikossa, vajaa 6 kk nyt takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942573- 196980
- 55782
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti120702- 51592
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 51515
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40474