Jousimies nainen

tarvitsee...

Vahvan ja uskaltavan miehen, joka ei pelkää elää. Me jousinaiset kaivataan toimintaa ja seikkailuja. Sekä alituista muutosta elämään. Mitkään ahdasmieliset tuppisuut ei kelpaa.Keskustelutaitoa pitää olla ja vähän hullua huumoria. Karismaakin. Monet asiat saa meidät äkkiä ärsyyntymään. Niin suorasukaisia ja avoimia olemme myös, että harva mies sitä tahtoo kestää ! Tuntuuko tutulta jousinainen?

Ongelmana on vaan se ettei tuollaisia miehiä oikein ole missään, minusta on ainakin alkanut tuntumaan siltä, että olisi parempi elää vaan ihan yksin, ei tarvitsisi turhia tapella. Eikä kukaan olisi ihmettelemässä perään.Toki on hyvä jos toinen huolehtii. Mutta se oman tien kulkeminen on tosi tärkeää.

Skorpionin kanssa olen elänyt pitkään ja nyt tuntuu ettei saa enää yhtään ilmaa ja tilaa. Toinen murjottaa tuppisuuna, edes vastausta ei saa kun jotakin kysyy. Siis aivan mahdoton yhtälö! Ei tietenkään voi yleistää, eikä se yksin mistään merkistä ole kiinni, mutta on totta että toisten merkkien kanssa vaan tulee toimeen helpommin.

Nyt ajattelen, että kun tästä tosi ahdistavasta ja kuollesta suhteesta pääsen, elän hirmu pitkään yksin. Ei sellaista miestä taida olla olemassakaan, että vapautensa kannattaisi menettää!! Toisaalta surku- me tarvitsemme kuitenkin toista ihmistä, ymmärtäjää ja etenkin sielunkumppania jonka kanssa hullutella tässä elämän sirkuksessa!

67

16780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan;)

      kyllä se sielunkumppani sinulle löytyy.

      • olen

        huomannut, että vain toinen jousimies voi ymmärtää sitä vapaudenkaipuuta,seikkailua,hullua huumoria, ym. Jouskarinaista etsiskelen, kunnes löydän ;)

        t.jouskari/m


      • --I-->
        olen kirjoitti:

        huomannut, että vain toinen jousimies voi ymmärtää sitä vapaudenkaipuuta,seikkailua,hullua huumoria, ym. Jouskarinaista etsiskelen, kunnes löydän ;)

        t.jouskari/m

        se on ja tulee aina olemaan... jouskarille ei tarvitse vääntää rautalangasta, vaan sitä huomaa olevansa sillä samalla aaltopitudella aina vaan :)
        Parhaimmat kamut ja ne maailmaa suuremmat ihastuksetkin ovat kyllä meikäläisistä löytyneet.

        "Vieraan" merkin läsnäolo tukahduttaa pitemmän päälle ja sitä on kuin säästöliekillä, odottaen vain milloin tuli pääsee roihahtamaan takaisin omaan olomuotoonsa... no joo, tulipas proosallista tekstiä :D

        Onhan sinulla jousi ja nuoli viritettynä, tiedä missä ilmestyn löydettäväksi;)


      • Uneksinko
        olen kirjoitti:

        huomannut, että vain toinen jousimies voi ymmärtää sitä vapaudenkaipuuta,seikkailua,hullua huumoria, ym. Jouskarinaista etsiskelen, kunnes löydän ;)

        t.jouskari/m

        Kaikista parhaimpia kumppaneita jouskarinaiselle taitaa tosiaankin olla jouskarimies, vaikka siinäkin voi tietty tulla yhteentörmäyksiä, kuten minulle kävi. Mutta se huumori on niin tärkeää, ja yleensä sitä ymmärtää vain toinen jouskari, joka pääsee samalle "hulluuden" tasolle.


      • on kyllä
        --I--> kirjoitti:

        se on ja tulee aina olemaan... jouskarille ei tarvitse vääntää rautalangasta, vaan sitä huomaa olevansa sillä samalla aaltopitudella aina vaan :)
        Parhaimmat kamut ja ne maailmaa suuremmat ihastuksetkin ovat kyllä meikäläisistä löytyneet.

        "Vieraan" merkin läsnäolo tukahduttaa pitemmän päälle ja sitä on kuin säästöliekillä, odottaen vain milloin tuli pääsee roihahtamaan takaisin omaan olomuotoonsa... no joo, tulipas proosallista tekstiä :D

        Onhan sinulla jousi ja nuoli viritettynä, tiedä missä ilmestyn löydettäväksi;)

        ja tarkka olen tähtäämään ;)


        t.jouskari/m


      • ruusun nuppu
        olen kirjoitti:

        huomannut, että vain toinen jousimies voi ymmärtää sitä vapaudenkaipuuta,seikkailua,hullua huumoria, ym. Jouskarinaista etsiskelen, kunnes löydän ;)

        t.jouskari/m

        asiassa olen täysin samaa mieltä. Jouskarinainen olen enkä muuta merkkiä haluaiskaan


      • jouskariii78
        olen kirjoitti:

        huomannut, että vain toinen jousimies voi ymmärtää sitä vapaudenkaipuuta,seikkailua,hullua huumoria, ym. Jouskarinaista etsiskelen, kunnes löydän ;)

        t.jouskari/m

        näin sen täytyy olla:)


      • Just-iina
        Uneksinko kirjoitti:

        Kaikista parhaimpia kumppaneita jouskarinaiselle taitaa tosiaankin olla jouskarimies, vaikka siinäkin voi tietty tulla yhteentörmäyksiä, kuten minulle kävi. Mutta se huumori on niin tärkeää, ja yleensä sitä ymmärtää vain toinen jouskari, joka pääsee samalle "hulluuden" tasolle.

        ..eroa. Itse olen marraskuun jousimiesnainen ja pelkästään marraskuullakin syntyneissä jouskareissa miehissä sekä naisissa on luonteenpiirteissä isoja eroja. Paras on löytää se itselleen sopivan piirteen omaava jouskari!

        *ei taida olla olemassa, toista puoliskoa, etsimällä ei löydy, törmätä pitää*

        50 v/n


    • suopeampia ulkomaisille

      ukoille?

      Jos niin,muuten miksi?

    • Uneksinko

      Se, mitä kirjoitit jousimiesnaisesta, pitää todella hyvin paikkansa. En olisi itse sen paremmin osannut sanoiksi pukea. Yksin ollaan, vaikka ei haluaisi, mutta kun mikään ei "kelpaa". Etsii sitä täydellistä oloa kaiken aikaa, niinkuin täydellisyyttä yleensä kaikessa muussakin.

    • Aloittajalta

      Hei te kaikki vastaajat! Kiitos teille paljon ihanista viesteistänne!

      Yhdessä kun täällä etsiskellään, toivottavasti askeleet vievät joskus samaan paikkaan, jossa me "outolinnut" kohdataan!

      Ulkomaalaiset ovat muuten ihan jees, rennompia monasti kun suomimiehet! Itselleni ehkä kuitenkin vain kaverina.Kokemukseni ulkomailla on ollut, että siellä miehet hakevat vain seksiä hyvännäköisiltä naisilta, pelkkä seksisymbolina olo ahdistaa ja saa myös sen tempperamentin laukeamaan avaruusraketin tavoin (:=. Olemme tosi valikovia sen petikumppanin suhteen myös. Pelkkä seksihän ei johda mihinkään pidemmän päälle...Kansalaisuudella sinänsä ei ole mitään väliä, tärkeintä ihmisessä on kokonaisuus, että natsaa!


      Toivotan ihanaa kesää kaikille! Ne pienet asiat ja kohtaamiset tuovat elämänsisällön ja onnellisuuden!

      • Jouskari-64nainen

        Sun täyty olla mahtava ihminen kun minuun kolahti sun viesti.

        Joku tuolla jo jotain mietti ulkomaalaista.

        Minä itse en halua muita miestä kuin pohjalaisten. Suomi ekana, seuraavana on norja ja ruotsi.

        Okay,okay, iso britannia.


      • Aloittaja
        Jouskari-64nainen kirjoitti:

        Sun täyty olla mahtava ihminen kun minuun kolahti sun viesti.

        Joku tuolla jo jotain mietti ulkomaalaista.

        Minä itse en halua muita miestä kuin pohjalaisten. Suomi ekana, seuraavana on norja ja ruotsi.

        Okay,okay, iso britannia.

        Mäkin satun olemaan jousinainen vm. -64! Samoilla aaltopituuksilla ollaan!


      • Jouskari-64 nainen
        Aloittaja kirjoitti:

        Mäkin satun olemaan jousinainen vm. -64! Samoilla aaltopituuksilla ollaan!

        Olen sieltä loppuajalta jouskari, eli 18.12. ;)


      • MasterZeromus
        Jouskari-64 nainen kirjoitti:

        Olen sieltä loppuajalta jouskari, eli 18.12. ;)

        Kas, kas, sinulla on kuu kaksosissa.


      • Jouskarinainen-64
        MasterZeromus kirjoitti:

        Kas, kas, sinulla on kuu kaksosissa.

        Ja nousumerkkini vaaka. ;)

        Ja sä kerkesit ilmeisesti laskea, vai kuinka ? ;))...et kuitenkaan paikkakuntaa tiennyt missä olen syntynyt, mutta ei kai sillä merkitystä. ;)


    • SheMale

      Kyllä tunnistin kuvauksesta itseni täysin:suorasukaisuus on kyllä avainsana:))
      Hyvä ystäväni on rapu ja siinä kohtaa todella huomaan luonteiden erilaisuuden. Rapu roikkuu epätoivoisesti kiinni suhteessa, joka pelkkää helvettiä. Jousimies yrittää ravistaa, että herää nyt herrantähden ja nosta kytkintä! Elä!
      Kun jouskari huomaa tehneensä väärän miesvalinnan niin poistuu paikalta perävalot vilkkuen. Rapu itkee ja vonkuu elämänsä kovuutta.
      Muista merkeistä löytyy varmasti kosolti niitä ihania naisia, jotka elävät miehelle ja perheelle, mutta jousimies on eri maata. Ja olen ylpeä sellainen: minun mieheni on elämänkumppani ja paras kaverini, jonka kanssa jaetaan arki lenkkeillään matkustellaan, nautitaan elämästä - sielunkumppani. Jousimiehen mies ei halua tiskaria, hellapoliisia tai piipittävää pikkuvaimoa - hän rakastaa temperamenttia, toimintaa ja persoonallisuutta. Jousimies rakastaa rehellisesti ja suoraselkäisesti eikä siedä petosta. Ehkä tämän vuoksi heissä on niin paljon sinkkuja - uskollisuus kun tuntuu nykymiehessä olevan katoavaa kansanperinnettä...

      • Uneksinko

        merkki on tällä ihanalta kuulostavalla sielunkumppanillasi. Tuntui niin tutulta, jotta uteliaani kyselen.,,


      • jousimies nouseva rapu

        Olen jousimies ja nouseva rapu. Olen temperamentinen tunteellinen luova ja energinen oman tieni kulkija .Parisuhteeni on pitkäaikainen ja rakkauteen perustuva. Mun mies tiskaa ja minä tiskaan vuorotellen.Emme pidä lukua vuoroista emmekä ole pikkumaisia. Josimiehen luonteenpiirteet täytän mutta rapuna nautin omasta turvallisesta pesästä kotona ja perheestä.Parisuhde on tärkeä koska yhdessä on mukavaa. Tunteellinen ja haaveellinen olen rakkaus on intohimoista. Ihastun helposti mutta en rakastu helpolla. Olen tosi tunteellinen herkkä rapu ja samaan aikaan sammakkoja suustansa päästelevä jousimies ei millään pahalla . Sen ominaisuuden tahtoisin muuttaa. Muuten olen iloinen ja rauhaa rakastava ja minulla on paljon ihania ystäviä ja paljon tuttuja. Juhliminen on ihanaa ja elämä on seikkailu.


      • muuttaa
        jousimies nouseva rapu kirjoitti:

        Olen jousimies ja nouseva rapu. Olen temperamentinen tunteellinen luova ja energinen oman tieni kulkija .Parisuhteeni on pitkäaikainen ja rakkauteen perustuva. Mun mies tiskaa ja minä tiskaan vuorotellen.Emme pidä lukua vuoroista emmekä ole pikkumaisia. Josimiehen luonteenpiirteet täytän mutta rapuna nautin omasta turvallisesta pesästä kotona ja perheestä.Parisuhde on tärkeä koska yhdessä on mukavaa. Tunteellinen ja haaveellinen olen rakkaus on intohimoista. Ihastun helposti mutta en rakastu helpolla. Olen tosi tunteellinen herkkä rapu ja samaan aikaan sammakkoja suustansa päästelevä jousimies ei millään pahalla . Sen ominaisuuden tahtoisin muuttaa. Muuten olen iloinen ja rauhaa rakastava ja minulla on paljon ihania ystäviä ja paljon tuttuja. Juhliminen on ihanaa ja elämä on seikkailu.

        omaa luonteenpiirrettä? Olet aidosti oma itsesi!
        Ympäristön ja läheisten tehtävänä on ymmärtää ja hyväksyä sinut juuri sellaisena kun olet. Jos olet sammakkoja suustaan päästävä jouskari (kuten mäkin), se nyt ei vielä ihmisestä huonoa tee! Meitä totuudenpuhujiakin tarvitaan, kun meidät on sellaiseksi luotu!
        On siis parempi sanoa asiat suoraan ja avoimesti kun ajatella mielessään pahaa ja halveksivaa ja sitten juoruta naapurille tai kaverille ja "paha" sen kun leviää!! Näin kärjistetysti ajatellen....


      • vai olitko sellainen
        muuttaa kirjoitti:

        omaa luonteenpiirrettä? Olet aidosti oma itsesi!
        Ympäristön ja läheisten tehtävänä on ymmärtää ja hyväksyä sinut juuri sellaisena kun olet. Jos olet sammakkoja suustaan päästävä jouskari (kuten mäkin), se nyt ei vielä ihmisestä huonoa tee! Meitä totuudenpuhujiakin tarvitaan, kun meidät on sellaiseksi luotu!
        On siis parempi sanoa asiat suoraan ja avoimesti kun ajatella mielessään pahaa ja halveksivaa ja sitten juoruta naapurille tai kaverille ja "paha" sen kun leviää!! Näin kärjistetysti ajatellen....

        poikatyttö tai toisin päin. Sellaisten kanssa kyl tulee silloin tällöin toimeen. Se suoraan puhuminen ei niin haitannut.

        Mutta hemmetin itsekehuslija!


    • jousimiesnainen------>jo...

      ota minut jos et tule toimeen ukkos kans:)vitsi vitsi:D T.jouskarinainen ps eikös ole hyvää huumoria ja monet ei tykkää hmm..hyvää päivän jatkoo

      • juomaan alkoholia

        jo ylä-aste ikäisenä. En tiedä vanhemmista, mutta teini-ikäinen jouskari on erittäin ärsyttävä, mutta jokin siinä viehätti.

        Eli vaikka jouskari pompotteli muita, miten häntä huvittaa. Samalla suuttuu itse, jos joku antaa takaisin ja ihmettelee, miksi joku on suuttunut.

        Eipähän tarvitse lähestyä sitä, paitsi jos typykkä on kasvanut.


      • monesti hermot
        juomaan alkoholia kirjoitti:

        jo ylä-aste ikäisenä. En tiedä vanhemmista, mutta teini-ikäinen jouskari on erittäin ärsyttävä, mutta jokin siinä viehätti.

        Eli vaikka jouskari pompotteli muita, miten häntä huvittaa. Samalla suuttuu itse, jos joku antaa takaisin ja ihmettelee, miksi joku on suuttunut.

        Eipähän tarvitse lähestyä sitä, paitsi jos typykkä on kasvanut.

        siihen "suorasukaisuuteen."


    • utelias vaan

      Itsenäinen jouskarinainen on. Kolikon toisella puolella on sitten kyvyttömyys asettua toisen asemaan - empatian puute. Mun kokemukseni mukaan jouskarimerkillä on suuri vaara sairastua narsisimiin. Ota tai jätä asenne tekee jouskareista usein yksinäisiä - muiden hyljeksimiä jotka katkeroituvat ja unohtuvat toisten mielistä.

      • Jousipyssynainen

        Jouskaria pidetään vuosia vankina ja kidutetaan, hakataan, syytetään, uhataan, hyväksikäytetään rahallisesti sekä fyysisesti. Niin varmaan jouskarista tulee sinun kuvailemasi Narsisti koska tämä merkki ei siedä vääryyttä missään tilanteessa. Hän on heikompien puolella ja rohkeasti puolustaa sanansäilällä omiaan. Sanot empatia, se on jouskarille aivan väärä sana. Et taida tietää tästä merkistä mitään.


    • walkwoman

      Skorpioni mies pitää joutskari naista vankina ja sehän ei joutskarille passaa. Vapaus on jousimiehelle kaikkein tärkein asia! Kun seuraavan kerran etsit itsellesi kumppania, niin etsi oinas mies, saat tarvitsemasi vapauden ja suhde toimii täydellä viidellä pisteellä rakkaudessa ja seksissä, napakymppi ehdottomasti!

      • napakymppi jousimiehelle

        Oinas ja jousimies sopii täydellisesti yhteen, ainakin minulla on tällä hetkellä todella hieno ja hyvä suhde oinasmieheen. Emme roiku toisissamme kiinni vaan kumpikin saa tarvitsemansa vapauden. Erittäin antoisa suhde, en olekaan koskaan aiemmin kokenut tällaista, en todellakaan vaihda oinasmiestä toiseen :)


      • jouskari nainen

        Takana monen monta suhdetta, useat jopa aikas pitkiä.. Suurin osa jouskari miesten kanssa.. Ja aina menee metsään.. Ne antaa sitä vapautta jo liikaa ja sit loppupeleissä tulee jo käytettyä sitä miesparkaa orjana tästä syystä. Skorpparitkaan ei käy ja kaksonen vaan kaveriks. Näillä on menty tähän asti. Nyt on jo reilu pari vuotta takana vesimiehen kanssa. Helppoa ei ole ollu, mut ainakin haastetta löytyy.. toistaiseksi paras vaihtoehto (ja haastavin)..


      • raili60
        napakymppi jousimiehelle kirjoitti:

        Oinas ja jousimies sopii täydellisesti yhteen, ainakin minulla on tällä hetkellä todella hieno ja hyvä suhde oinasmieheen. Emme roiku toisissamme kiinni vaan kumpikin saa tarvitsemansa vapauden. Erittäin antoisa suhde, en olekaan koskaan aiemmin kokenut tällaista, en todellakaan vaihda oinasmiestä toiseen :)

        Seurustelen Oinasmiehen kanssa ja yhdyn edelliseen puhujaan.Kummallakin on oma vapaus liikkua ja harrastaa...emmekä tukahduta toisiamme mustasukkaisuudella.Olemme molemmat sanavalmiita ja huumorimme pelaa yhteen...hassuttelemme ja kumpikin pystyy sanomaan asioita, on ne sitten hyviä tai huonoja....kaikesta puhutaan....joo ja edellinen kumppani oli ...kuis muuten JousimiesMies :) pss...hän vaan oli varattu vahvasti...kuis muuten :(
        Mut nyt menee hyvin...ja se tärkeintä ;9)


      • *Jousinainen*

        Pitää varmasti paikkansa että oinas olis nappivalinta, mutta mulla on leijona-mies ja meillä on ihanaa joka päivä, leijona ei oo mustasukkainen, antaa omaa tilaa ja ollaan avomielisiä. :) Sängyssäkin on ihan mahtavaa... ;))


      • j-ouskari
        napakymppi jousimiehelle kirjoitti:

        Oinas ja jousimies sopii täydellisesti yhteen, ainakin minulla on tällä hetkellä todella hieno ja hyvä suhde oinasmieheen. Emme roiku toisissamme kiinni vaan kumpikin saa tarvitsemansa vapauden. Erittäin antoisa suhde, en olekaan koskaan aiemmin kokenut tällaista, en todellakaan vaihda oinasmiestä toiseen :)

        Elän oinasmiehen kanssa ja kyllä, vapautta on kivasti. Mutta en kestä oinaan pomotusta ja ainaista parempana olemista.


    • rapopi

      Moro! Puhut asiaa.Jousimies naista ei voi hallita ja jos hallitsee siitä ei hyvä seuraa.Jousimies nainen tarvitsee vapautensa ja onkin varmaan vaikea kumppani jos mies aliarvioi naisen.Tätä naista on kohdeltava tasavertaisena kumppanina eikä minään vain "naisena". Jousimies nainen on reilu ja oikeudentuntoinen eikä hyväksy alistamista, mikä johtaisi yhä pahempaan tilanteeseen aviopuolison kanssa.Miehet ehkä pelkää jousimies naista koska palautetta tulee eikä nainen alistu miksikään "lattialuutuksi".Välillä tuntuu että jousimies naiselle on vaikea kumppania löytää koska tämä nainen on arvonsa tunteva ja myös haluaa että häntä arvostetaan.Nössö miehiä tämä nainen ei siedä eikä alistoijia.Miehinen nainen tämä nainen ja ansaitsee kunnioitusta eikä turhaa aliarvioimista.Ole ylpeä sillä onni löytyy varmasti jos siihen uskoo.

    • MasterZeromus

      Rapu, neitsyt ja vaaka ovat ihan hyviä kumppaneita jouskarille. No ainakin omieni ja kaltaisteni nousu merkkien keskuudessa. Kuu merkki voi joko tehdä joukkarin hyvin tunteelliseksi(Kuurapu) tai maltilliseksi(Kuukauris) siten olemaan uskollinen ja jopa riippuvainenkin kumppanistaan. Hyi, hyi ja hyi kaikelle tolle törkeälle vapauden kaipuulle. Kas ko niitä klamydioita ja muita sellaisia onkin niin paljon.

      Mutta, mutta, ei kaikilla nousu merkeillä ole sitä samaa lahjakkuutta.

      • jousis-nainen

        Kyllä nämä kaikki .mitä jouskarista sanotaan,on totta.Itse löysin monen
        mutkan kautta Leijona-miehen ja meillä synkkaa todella hyvin.Samalla
        aaltopituudella mennään ja kivaa yhdessä oloa ja hullutteluakin riittää.
        Tämä Leijona on hieman erilainen,myös exäni oli Leijona ja pahimmasta päästä.
        Alistava,joskus puhui myös nyrkki,eikä minkäänlaista arvostusta hältä saanut.
        Nyt olen vihdoin löytänyt kaipaamani kumppanin,samankaltaisen.


      • jouskari71
        jousis-nainen kirjoitti:

        Kyllä nämä kaikki .mitä jouskarista sanotaan,on totta.Itse löysin monen
        mutkan kautta Leijona-miehen ja meillä synkkaa todella hyvin.Samalla
        aaltopituudella mennään ja kivaa yhdessä oloa ja hullutteluakin riittää.
        Tämä Leijona on hieman erilainen,myös exäni oli Leijona ja pahimmasta päästä.
        Alistava,joskus puhui myös nyrkki,eikä minkäänlaista arvostusta hältä saanut.
        Nyt olen vihdoin löytänyt kaipaamani kumppanin,samankaltaisen.

        on kokemukseni mukaan se paras! Reilu kaks vuotta sinkkuna ja ainoat sytyttäneet miehet olleet veskari tai leijona. Tuo veskarin "vaikeus "tuo kai sitä vaihtelua, ne saa pysymään pirteenä, ei mahdollisuuksia sammaloitua tai tylsistyä :) Kun asiat ei vm kans oo ennalta arvattavia läheskään aina, mielen-
        kiinto säilyy. Ja ainaki tää jouskari on ehdottoman uskollinen, vaihtelunhalu ei
        koske ihmissuhteita


      • MasterZeromus
        jouskari71 kirjoitti:

        on kokemukseni mukaan se paras! Reilu kaks vuotta sinkkuna ja ainoat sytyttäneet miehet olleet veskari tai leijona. Tuo veskarin "vaikeus "tuo kai sitä vaihtelua, ne saa pysymään pirteenä, ei mahdollisuuksia sammaloitua tai tylsistyä :) Kun asiat ei vm kans oo ennalta arvattavia läheskään aina, mielen-
        kiinto säilyy. Ja ainaki tää jouskari on ehdottoman uskollinen, vaihtelunhalu ei
        koske ihmissuhteita

        Vaikka ihmisinä minulla ei ole leijonia vastaan mitään ja veskarinkin voi kuuravulla olla hyvä ihminen niin silti vaan ei natsaa minulle. En kiihotu juuri yhtään noista naisista! Johtuneen siitä että minulla ei ole vain mars leijonassa vaan myös ilontappaja saturnus leijonassa ynnä paljon härkää tekijöitä, heh, heh.

        Olen yksinkertaisesti liian ylpeä ja jääräpäinen alistumaan kenelle tahansa.


      • marraskuun loppu
        jousis-nainen kirjoitti:

        Kyllä nämä kaikki .mitä jouskarista sanotaan,on totta.Itse löysin monen
        mutkan kautta Leijona-miehen ja meillä synkkaa todella hyvin.Samalla
        aaltopituudella mennään ja kivaa yhdessä oloa ja hullutteluakin riittää.
        Tämä Leijona on hieman erilainen,myös exäni oli Leijona ja pahimmasta päästä.
        Alistava,joskus puhui myös nyrkki,eikä minkäänlaista arvostusta hältä saanut.
        Nyt olen vihdoin löytänyt kaipaamani kumppanin,samankaltaisen.

        Leijona miehet ovat johtajia mutta jouskari osaa heitä käsitellä. Tulee mieleen lasten laulu " Leijonaa mä metsästän..." Kaksosiin ei jousimies toivottavasti koskaan sotkeudu ne kun ovat kaksimielisiä sekä kielisiä sehän ei meidän mielestämme ole ollenkaan soveliasta vai mitä sielunveljet ja - siskot?


      • pyssytär
        jousis-nainen kirjoitti:

        Kyllä nämä kaikki .mitä jouskarista sanotaan,on totta.Itse löysin monen
        mutkan kautta Leijona-miehen ja meillä synkkaa todella hyvin.Samalla
        aaltopituudella mennään ja kivaa yhdessä oloa ja hullutteluakin riittää.
        Tämä Leijona on hieman erilainen,myös exäni oli Leijona ja pahimmasta päästä.
        Alistava,joskus puhui myös nyrkki,eikä minkäänlaista arvostusta hältä saanut.
        Nyt olen vihdoin löytänyt kaipaamani kumppanin,samankaltaisen.

        Sama juttu, jousisnainen -55 ja leijonamies (-54). Helppoa ei ole aina ollut mutta joku viehätys pitää yhdessä. Rajuja riitoja, tulista sovintoa, joskus myös tasaista arkea. Kuitenkin yli 30 vuotta yhteiseloa, kaksi lastakin. Toisinaan on pakko päästä yksin reissuun että jaksaa ja osaa arvostaa holhoavaa ja kaikkitietävää jellonamiestä. Pärpätetään lisää, kirjoita kokemuksia...


    • Joukkarineiti

      puhut aivan totta! vastaan juuri tota kuvaustas. :) usein käy niin, että mä olen suhteessa se "mies" ja toinen nyyhkyttää sohvan pohjalla ku en jaksa jutella sen kanssa tuntikausia tunteista vaan tahdon MENNÄ ja elää! tielleni on kyllä sattunut sellaisia henkilöitä joiden kanssa on hyvin synkannut, mutta yleensä nämä herrat sattuu olemaan sellaisia pelimiehiä ettei niiden kanssa mitään vakavampaa voi edes kuvitella. :D tällä hetkellä olen kyllä tutustunut toiseen jousimieheen ja tää mies vaikuttaa suht täydelliseltä:) pitää vaan kattoa, että käykö tässä nyt niin, että oon vihdoin kohdannu voittajani :D

    • bi-lehile

      ole ennenkaikkea rehellinen itsellesi! :) ja tsemppiä! Itse olen myös jousimies-nainen ja rakkauteni on (kuinkas ollakkaan) jousimies-mies. Meillä kummallakin taitaa olla jotain rauhoittavaa planeetta-cokctailissa, koska olemme koti-ihmisiä. toki juhlia järjestetään huonommastakin syystä ja vieraita käy kuitenkin harva se päivä. Itse en ikipäivänä ottaisi leijonaa, liian alistavia ja huumorintajuttomia (varsinkin jos se huumorin piikki osuu itseensä). Oinaat on ihania ihmisiä, pidän myös kaksosista. :)

    • Jousimies.

      Voi Aivan Totta tuo että Jousimiesnaisena ei jaksa!! kauaa kattella Skorpionimiestä!!! Yli kaks vuotta ollaan nyt asuttu saman katon alla. Tuntuu että ilma loppuu, samankaltaista huumoria ei ole sitten laisinkaan! Hikeennyn lähes asiasta kuin asiasta, ei kerta kaikkiaan Jaksa enää olla kiinnostunut hänen asioistaan. Kavereina voitaisiin kulkea eteenpäin mutta ei näin, ei enää kauaa!! Sääli sinänsä olla lopettamassa parisuhdetta mutta kun en jaksa!!

      Tiedänpä jatkossa kiinnittää huomiota tähänkin merkkiin kun kumppania on taas etsimässä.

      Sitä parasta vielä odotellessa :)

    • jkd

      humpuukia nää astrologiapuheet.Mäkin olen jousimies-mies,enkä ole koskaan havainnut jousimies-mies piirteitä itsestäni.

    • leijona93950

      Olen kohdannut elämässäni kaksi jousimiestä. Molemmilla samat piirteet. Ensinnäkin - jousimies ei ole perheihminen - käsittelee lapsiaan välinpitämättömästi eikä todellakaan pysty luopumaan omista nautinnoistaan lasten hyväksi. Toinen jousimiehen ominainen piirre on petollisuus. Uskollisuus ja sitoutuminen on jousimiehelle vierasta. Tämä merkki kaipaa hyväksyntää flirttailemalla ja saalistamalla toista sukupuolta jatkuvasti ja kaikkialla. Jousimiehet väittävät olevansa rehellisiä mutta totuus on kyllä aivan toinen. Totuus on vain väline jolla jousimies pönkittää omaa pientä egoansa.
      Narsismi vaivaa ja alkoholismi on jatkuvasti uhkaava vaara.

      • nuuskunuusku

        olipa osuvasti sanottu jouskarista, mie allekirjoitan joka rivin.


      • 16.12-74

        Olen jousimies nainen ja tuo ei kyllä pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla rakastan ja välitän lapsistani joita on 3 olen valmis jättämään kaikki omat menoni lasteni vuoksi. Naimisissa vesimiehen kanssa 14 vuotta nyt kyl eroamassa. Ikinä en ole pettänyt en vieläkään kun ero on harkinta vaiheessa eikä tulisi kyllä mieleenkään ennen kun ero on selvä. Ja olen kyl umpirehellinen vaik mikä olis valehtelu on alhaisinta mitä tiedän. Alkoholia en ole käyttänyt sitten teinivuosien inhoan jo pelkkää hajuakin nuorena se oli tietty kokeiltava niinkuin kaikki muukin mutta nyt jo 20 vuotta raittiina. Olen sitä mieltä että jokainen meistä on omanlaisensa oli se horoskooppi mikä tahansa aina sanotaan että jousimiehet on kovia matkustaan kävin mä kerran etelässä nuorena ja se riitti mulle ei ole tullut mitään tarvetta/kaipuuta käydä uudestaan viihdyn kotona kun vaan olis lämmin kainalo mihin käpertyä.


    • jouskarinna

      kalatmiehestä voisi olla Jousimiehelle haastetta kaiken sen rauhallisen, herkän pinnan alla on kiihkeä ja mystinen mies. Itse seurustelin pitkään kaurismiehen kanssa ja se sai tämän jouskarinaisen laittamaan lenkkarit jalkaan ja juoksemaan kauaksi. Nyt vei kalat jalat alta, enkä muuta halua.

      • kaiken nähnyt

        MOi! Mä olin kalamiehen kanssa naimisissa. Sen kanssa oli vaikea päästä samalle aaltopituudelle. Ainakin se mielellään niittas mua kotiin; kun lapset oli pieniä, niin oli kaikki vapaa-ajat menossa metsällä, kalassa ym. harrastuksissaan. Kaiken vastuun perheestä jätti mulle. Myös raha-asiat sotki ja minä selvittelin. Oli myös sairaalloisen mustasukkainen ja ei kestänyt minun älykkyttä ollenkaan. Huumorintaju ei natsannut yhteen, se yleensä pilkkasi kaikkia ihmisiä ja nosti itteensä paremmaksi. Itselleen se ei kyenny ikinä nauramaan vaan loukkaantui kaikesta. Ja kivasti tuli turpaan jos halusin harrastaa jotain - jopa posliininmaalaus oli sille uhka. Että lähdin sitten lopulta mäkeen, kun lapset sain maailmalle. Että kuka sitten on vastuuntuntoinen loppukädessä? Jouskarinainen! Nyt olen leijonan kanssa ja täytyy sanoo, että se mies osaa arvostaa jouskarinaista!


      • Aloittaja jouskari
        kaiken nähnyt kirjoitti:

        MOi! Mä olin kalamiehen kanssa naimisissa. Sen kanssa oli vaikea päästä samalle aaltopituudelle. Ainakin se mielellään niittas mua kotiin; kun lapset oli pieniä, niin oli kaikki vapaa-ajat menossa metsällä, kalassa ym. harrastuksissaan. Kaiken vastuun perheestä jätti mulle. Myös raha-asiat sotki ja minä selvittelin. Oli myös sairaalloisen mustasukkainen ja ei kestänyt minun älykkyttä ollenkaan. Huumorintaju ei natsannut yhteen, se yleensä pilkkasi kaikkia ihmisiä ja nosti itteensä paremmaksi. Itselleen se ei kyenny ikinä nauramaan vaan loukkaantui kaikesta. Ja kivasti tuli turpaan jos halusin harrastaa jotain - jopa posliininmaalaus oli sille uhka. Että lähdin sitten lopulta mäkeen, kun lapset sain maailmalle. Että kuka sitten on vastuuntuntoinen loppukädessä? Jouskarinainen! Nyt olen leijonan kanssa ja täytyy sanoo, että se mies osaa arvostaa jouskarinaista!

        Katsoin tämän kauan sitten aloittamani ketjun. Olipa ihana huomata, että se edelleenkin täällä elää!
        Sen verran kommentoisin tuota viinapuolta, etten itse ryyppää ollenkaan. En ole juonut aikoihin, sille elämälle ei kertakaikkiaan löydy sijaa eikä tarvetta. Ihanaa olla selvinpäin ja krapulatta. Siispä horoskooppimerkkiin sitäkään ei voi yleistää.

        Ihana kirjoitus ja niin osuva oli otsikolla SAMAA TUNTEVA. Tsemppiä!


    • jouskarinna

      Itse olen Jousimies ja nousevassa merkissä jousimies :D
      Kyllä on parisuhderintama sellainen ainakin tälle naiselle, että ei oo monikaan mies vauhdissa pysynyt.
      Nyt vedellään sit kolmekymmentä ensivuonna ja sinkkuna ollaan :D enkä kauheankaan äkkiä usko et moni mies pysyy vauhdissa. Kuka milloinkin haluaa vangita himaan ja kuka sitten onkaan iian mustasukkainen tai ei vain käsitä mua ollenkaan... kiva huomata että on hengenheimolaisia.

      Kai sitä täytyy alkaa kysellä aina sopivan miehen sattuessa oisko oinas :D

      • jouskarinna

        vielä täytyy sanoa, että kalamies oli vähän flegmaattinen.
        Aivan ihana, suloinen, herttainen, mutta niin hidas!!


    • SM

      Jousimiesnaiset ovat mielenkiintoisia ja vetävät usein myös miehiä puoleensa. On tosiaan hyvä miehen olla henkisesti kovempaa sorttia jousimiesnaisen kanssa .Itse en ollut ja kävi huonosti.
      En suosittele herkille miehille.

      • jjgotit

        On kyllä ollut melko kylmää kyytiä välillä, mutta samalla niin rakastettava pakkaus tuo jousimiesnainen. Itse oinaana osaan antaa aina tarpeen tullen samalla mitalla takaisin enkä suostu jäämään kakkoseksi ja tilaahan me tarvitsemme kumpikin. En tiedä kumpi meistä henkisesti on vahvempi, välillä tuntuu, että minä ja välillä tuntuu, että hän. Hänellä on paljon miespuolisia ystäviä jotka osin tuovat esille mustasukkaisia piirteitä minussa ja kerran on pettänytkin...en tiedä johtuiko siitä, että epäilin häntä ja hän laittoi epäilykseni toteen. Vihaan häntä, rakastan häntä. Tulemme loistavasti toimeen ja seksi on todella intohimoista.


      • Sirie*
        jjgotit kirjoitti:

        On kyllä ollut melko kylmää kyytiä välillä, mutta samalla niin rakastettava pakkaus tuo jousimiesnainen. Itse oinaana osaan antaa aina tarpeen tullen samalla mitalla takaisin enkä suostu jäämään kakkoseksi ja tilaahan me tarvitsemme kumpikin. En tiedä kumpi meistä henkisesti on vahvempi, välillä tuntuu, että minä ja välillä tuntuu, että hän. Hänellä on paljon miespuolisia ystäviä jotka osin tuovat esille mustasukkaisia piirteitä minussa ja kerran on pettänytkin...en tiedä johtuiko siitä, että epäilin häntä ja hän laittoi epäilykseni toteen. Vihaan häntä, rakastan häntä. Tulemme loistavasti toimeen ja seksi on todella intohimoista.

        Oinaasta luovuin kun suhde muuttui pelkäksi riitelyksi, ei sopinut tälle jouskarinaiselle yhtään tuo merkki. Nyt menossa suhde vesimieheen; kiltti ihana huomaavainen mies ja seksi loistavaa. Mutta puuttuu oinaan antama haaste kun veskariin voi luottaa kaikilla tavoin, ja oloni on hieman rauhaton. Vaihtelunhaluni nostaa päätään:)


    • vesimies tosimies

      Kahden jousimiehen kokemuksella voin kertoa että Jousimies nainen on erittäin petollinen merkki. Missään nimessä et voi luottaa tähän tähtitaivaan epäluotettavimpaan merkkiin. Jousimiehet vakuuttavat olevansa rehellisiä ja suoraselkäisiä - totuus kun paljastuu niin huomaat että Jousimies ei pysty mitenkään olemaan uskollinen vaan hänen on saatava vierasta. Rehellisyys on pelkkää puhetta. Alkoholi maistuu ja on hyvin tunnettua että Jousimies on narsistisin merkki.

      • Jousimiesnainen!

        Minä ainakaan en ole koskaan pettänyt ketään. Harvoin seurustelen, mutta jos seurustelen niin pitkään.
        Mun alkoholin käyttö on todella vähäistä, juon korkeintaa 5 kertaa/vuosi.

        Minua on kehuttu, koska olen todella rehellinen ja luotettava. Avioliittoni kauris-miehen kanssa meni nurin koska hän petti minua usein, valheteli ja juopotteli, mutten kuitenkaan yleistä, että kaikki kauriit ovat sellasia.
        Tiedän kyllä muutamia kauris-miehiä, jotka käyttävät alkoholia liian runsaasti ja pettävät puolisoa, mutta tunnenpa hyvin myös vesimieheiä jotka ovat alkoholisteja ja pettureita - yksi hyvä esim. mun siskonmies joka tärisee jo kovasta alkoholin käytöstä.

        Olen mustasukkainen ja en luota miehiin, joten olen jäänyt yksin avioeroni jälkeen ts. en annan kenenkään lähestyä minua, vaikka jotkut ovatkin sitä yrittäneet.

        Pelkkä horoskooppimerkki ei vielä sano mitään. Pitää tietää enmmän, missä esim. kuu on tai mikä on nousumerkki jne. Älä siis yleistä, koska et ymmärrä astrologiasta mitään, vaan haukut pelkästä horoskoopista. Olet vain itse valinnut naisesi väärästä paikasta ja sinuun selvästi vetoaa jouskari, syytä siis itseäsi.


      • jousiQ
        Jousimiesnainen! kirjoitti:

        Minä ainakaan en ole koskaan pettänyt ketään. Harvoin seurustelen, mutta jos seurustelen niin pitkään.
        Mun alkoholin käyttö on todella vähäistä, juon korkeintaa 5 kertaa/vuosi.

        Minua on kehuttu, koska olen todella rehellinen ja luotettava. Avioliittoni kauris-miehen kanssa meni nurin koska hän petti minua usein, valheteli ja juopotteli, mutten kuitenkaan yleistä, että kaikki kauriit ovat sellasia.
        Tiedän kyllä muutamia kauris-miehiä, jotka käyttävät alkoholia liian runsaasti ja pettävät puolisoa, mutta tunnenpa hyvin myös vesimieheiä jotka ovat alkoholisteja ja pettureita - yksi hyvä esim. mun siskonmies joka tärisee jo kovasta alkoholin käytöstä.

        Olen mustasukkainen ja en luota miehiin, joten olen jäänyt yksin avioeroni jälkeen ts. en annan kenenkään lähestyä minua, vaikka jotkut ovatkin sitä yrittäneet.

        Pelkkä horoskooppimerkki ei vielä sano mitään. Pitää tietää enmmän, missä esim. kuu on tai mikä on nousumerkki jne. Älä siis yleistä, koska et ymmärrä astrologiasta mitään, vaan haukut pelkästä horoskoopista. Olet vain itse valinnut naisesi väärästä paikasta ja sinuun selvästi vetoaa jouskari, syytä siis itseäsi.

        huomaa jo tässä keskustelussa, ettei jousimies nainen kestä itse kritiikkiä, mitä muille jakaa. itse olen jousimiesnainen, ja hyvin ylpeä merkistäni. mutta niinkuin täällä on tuotu esille huonoja puolia, niin niitä tosiaan löytyy. nuorena naisena huomaan alkoholinkäytön olevan iso ongelma. rehellinen ja rehellisyyttä ylistävä merkki, mutta usein jouskari kokee, ettei toinen ymmärrä, jolloin ei edes viitsi olla avoin ja rehellinen. jousimiehenä en kestä, jos toinen yrittää hallita, mutta en kestä jos toinen hallitsee. ikuista kamppailua muiden ja itsensä kanssa. hienoa on kuitenkin jousimiehessä omanlainen filosofisuus, minkä huomaa tässäkin keskustelussa. usein johtaa omalla osalla kuitenkin liika analysointiin, mikä myös aiheuttaa henkisiä ongelmia ja muiden aliarvioimista.


      • höööhhh

        Narsistimerkkejä on kyllä Kauris ja Kaksonen. Ei ikinä jousimies.


    • 124hk

      Ymmärrän täysin tunteen , itse erosin juuri oinas miehestäni , ja oinaiden pitäisi hipoa jouskarin kanss täydellisyyttä , voin sanoa: ei Hivo :D eli mitä jää käteen , leijonat ei toimi, toinen jouskari ei toimi, härkä ei ikinä! Enää , kalat ei, nyt on kiikarissa neitsyt mutta jaa-a huonot on tähtikartta - ennusteet :D vaikka tietenkin asioihin vaikuttaa monet muutkin tekijät ym mutta noh , mua kiinnostaa horoskoopit ja syystä tai toisesta luen niitä paljon ..

      • Anonyymi

        Jousimies ja härkä voi joskus onnistua 🤗


      • Anonyymi

        taisi olla vain väärä jellona 🤭 oinaat voi olla täydellinen match myös kaksosille joka on jousimiehen vastamerkki. Kannattaa kokeilla vielä lämmintä ja leppoisaa leijonaa jos oinas laittoi koville ( ellet tietysti onnistunut neitsyesi kanssa)


    • EriJuku2

      Tuskin onnellinen jousimies nainen pettää?

      • Snow82

        Jousimies naisena voin sanoa, ettei pettäminen ole käynyt koskaan mielessäkään, eikä tule ikinä käymäänkään. Vihaan koko käsitettä. Miksi olla jonkun kanssa, jos tämä ihminen ei kuitenkaan riitä? Rehellinen olen myös ollut aina, enkä siedä valehtelua enkä petollista toimintaa yhtään. Jännästi kuitenkin on muutamakin mies ryhtynyt onneaan kokeilemaan kohtelemalla huonosti ja pettämällä. Joka ikisen olen omakätisesti heittäny pellolle välittömästi ja ilman mitään selitysten kuuntelua kun ovat kiinni jääneet. Tästä syystä tulenkin varmaan sinkku olemaan mahdollisesti jopa aina.. Olen liian rehellinen ja vaadin uskollisuutta, tuntuu olevan sellasia asioita, joita ei nykyään enää arvosteta pätkääkään.


    • kyyhkyläiset

      Ukon kanssa olemme jousimiehiä, joilla sama syntymäpäivä, vuosi on eri. 40 vuotta on ollut myötä- ja vastamäkeä ja edelleen ollaan parhaita kavereita.

    • Jousimiesssss

      Itse olen jousimiestyttö, en ole yhtään suorasukainen enkä vapaudenkaipuinen, rakastan parisuhdetta ja yhdessä tekemistä.
      Minusta jousimiesnaisista annetaan liian usein idiootti kuva :/

      • Minun mielestäni astrologia antaa aina itsestään idioottimaisen kuvan. ; )


    • Anonyymi

      meidän äiti on jousimies tänään meinasi tulla lankoja pitkin kun vähän minuun suuttui ihan olemattomasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe