Ku lemmy on melkone naisten mies, nii onkos sillä lapsia? :D
tuli tässä vaa mieleen....
7
1095
Vastaukset
- kaljataiteilija
Lemmyllä on yksi poika nimeltään Paul Inder, joka itsekin on muusikkomiehiä.
Sitten on myös toinenkin lapsi ,josta ei ole pahemmin julkisuudessa tietoa.
Voipi olla myös että liuta "bastardejakin" on siittänyt maailmaan....- santtu
Selvä... Montakos naista lemmy on "selättänyt"? Jostain oon kuullu että toista tuhatta.
- mutta...
santtu kirjoitti:
Selvä... Montakos naista lemmy on "selättänyt"? Jostain oon kuullu että toista tuhatta.
miksi se sua kiinnostaa? :)
- white line fever
santtu kirjoitti:
Joskus Lemmyn kirjan kun lukaisin niin ei tainnut olla määrästä mitään arviota, mutta ilmeisesti korkea luku, sillä Lemmy kertoi että paneminenitsessään on se juttu, eikä vastapuolen yleinen haluttavuus. Ts. tasolla ei niinkään ole väliä.
- 16 v suomalaistakin
white line fever kirjoitti:
Joskus Lemmyn kirjan kun lukaisin niin ei tainnut olla määrästä mitään arviota, mutta ilmeisesti korkea luku, sillä Lemmy kertoi että paneminenitsessään on se juttu, eikä vastapuolen yleinen haluttavuus. Ts. tasolla ei niinkään ole väliä.
Aika runkku taisi olla. Ton näkönen haiseva retku ei laadukasta naista saa, alaikäsiinkin sekaantu Suomessa =)
- lisää
16 v suomalaistakin kirjoitti:
Aika runkku taisi olla. Ton näkönen haiseva retku ei laadukasta naista saa, alaikäsiinkin sekaantu Suomessa =)
harrastuksistasi.
- suosittelen sullekin
lisää kirjoitti:
harrastuksistasi.
Lue lemmy kirja sen omaeläkerta niin tiiät ketä se pani. taisi panna olutta ja jackkeria ja äitiä ja äitin mieskaveria ja puuta ja maata ihan mitä vaan missä oli reikä ja karvoja ympärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.744036Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92151Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2371406- 1531380
- 1161207
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik71056- 60994
- 35926