mulla on 2 ihanaa kummipoikaa,vm 2004 ja 2005.
toinen on ystäväni lapsi, toinen veljeni lapsi.
ystäväni lasta näen todella harvoin sillä he muuttivat n. 500km päähän muutama vuosi sitten, mutta tätä toista, veljeni poikaa näen useamman kerran kuukaudessa.
siskoni ja minä olemme kummeja tälle veljemme pojalle, ja veli ristiäisissä kysyi olemmeko me heidän lapsensa aikuisia ystäviä, ja osaammeko auttaa poikaa kun hän tarvitsee apua mm "mopon pytyn viilaamisessa". :)
meillä ei tuosta kristillisestä kasvatuksesta niin välitetä mutta että kummius on erityisesti sitä että lapsi pystyy kertomaan asioita mistä on hankala puhua ja tietää että kummiin voi luottaa. toista kummipoikaani haluaisin ehdottomasti nähdä useammin kuin jouluna ja syntymäpäivänä (ei aina silloinkaan), sillä ihan yhtä lailla hän on tärkeä minulle, samoin hänen vanhempansa.
kunhan poitsuilla on hieman enemmän ikää niin haluaisin aloittaa jonkun yhteisen kivan harrastuksen heidän/hänen kanssaan. toisen kanssa on välimatka esteenä.
2 kummipoikaa
Liliander
0
473
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623