Näin meillä kunta toimii!!!

ofelia73

Meillä on kaksi lasta. Toinen 5 vuotias ja toinen justiin täyttänyt 7 vuotta. Nuorempi aloittaa syksyllä esikoulun ja vanhempi ala-asteen ja onneksi kunta tulee meitä vastaan kun muutenkin joudun hankkimaan yksityisen hoitajan, kun työ aikani ovat niin ihmeelliset ja hoitajallani ei ole edes ajokorttia saatikka autoa.

Eli kunta ilmoitti että tyttärien pitää nyt mennä kouluun oma aloitteellisesti, kun 8 tie on laskettu turvalliseksi vuonna 2002. Saamme mennä taksilla kun se muutenkin hakee naapuristamme lapsen kouluun, jos siellä on tilaa siis JOS ja tietenkin että maksamme kyydin.

Onneksi justiin 8 tiellä kuoli nuori nainenkin, että kynttilät valaisevat ainakin lastemme koulu tietä. Kyrönjoen sillan yli lasten pitää mennä ja siinäkin on vain 100m ritilää. (Sieltähän lensi Kurun Piiakin alas. Osa aikuisista, eivätkä koirat laisinkaan uskalla siitä mennä, mutta se on kuulema eri asia kun pienet lapseni, ne voi opettaa. Mutta kuka uskaltaa päästää 5 vuotiaan yksin menemään 2,7km mittaisen koulumatkan ilman aikuisen valvontaa????? Kun on loppu matkalla kaksi tien ylitystäkin mutta ei suojatietä saatikka kevyeen väylän tietä. Mutta liikennettä kyllä on rutkasti!

Nyt olen pyytänyt kuukausi tolkulla että saisin mustaa valkoisella tuosta mutta enpä saa kiinni sitä henkilöä joka vain tietää tuosta. Oli aluksi lomalla ja kun taas soitin niin oli kuulema ollut eilen töissä, mutta nyt on lomalla ja tänään soitin niin on koulutuksessa ja soitto pyyntö taas lähetettiin, mutta en oikein luota yhteyden ottoon kun eivät edelliseenkään ole reagoineet.

Mitä ihmettä teen? Kun pitäisi saada mustaa valkoisella että voisi edes tehdä valituksen!!

4

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luuluu

      LAITA KYSELY KUNNALLE KIRJALLISENA JA LAITA KIRJATTUNA KIRJEENÄ TAI VIE SUORAAN SOSSUN LUUKULLE JA PYYDÄ VASTAANOTTAMAAN VALITUKSESI JA VASTAANOTTAJALTA VAADI ALLEKIRJOITUS SEKÄ PÄIVÄMÄÄRÄ NIIN TULEE NIILLEKKIN LAKI VASTAAN

    • ofelia73

      Asiasta ei voi valittaa kun se on periaate päätös :DD, että jos haluan muuttaa, että koulutie lasketaan vaaralliseksi niin kouluhallintoon tutkimus pyyntö?

      Tai jos lapsellani on joku ongelma että sen takia ei pysty yksin matkaa taitamaan niin sit siitä kirjallinen vapaamuotoinen ilmoitus :) käyköhän se että lapsi on 5 vuotias ja laki syyttäisi mua heitteille jätöstä jos päästän sen yksin :O

      • luuluu

        no eihän se periaatepäätös ole laillinen.pyydä päätös ehdottomasti kirjallisena!!tutkintapyynnön voit kyllä tehdä


      • noinni :

        muuta Laihialle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe