Ongelma on joillekkin ennestään tuttu NAT-ongelma, joka löytyy mm. Azureuksesta...
Eli, mulla on siis tuo Azureus, ja ne hymiöt näyttää keltasta... Ne, mitkä kuvaa siirtotilaa...
Mulla on ollut kauankin se ja nyt alkoi viimeistään nyppiä se... Muuta tietoa vielä: Seurasin muutamia ohjeita, mutta niistä ei tullut mitään...
Tiedettävä: Mulla on käyttiksenä W Vista ja boxina TW-EA510 ADSL...
So, kertokaas tarkasti sitten:
1.Mistä löytää tuon NAT-jutun asetukset, eli mistä löytyy koko boxin/modeemin/ADSL:n asetukset?
2.Mitä pitää pistää mihinkin?
3.Ja jos jotain muutakin pitää tehdä ni sekin selitetään tarkasti mulle...
NAT-ongelma Azureuksessa...
Tarkkaa apua!
2
467
Vastaukset
- omaankin ohjeet löytänyt
Apua voi löytyä tuolta
http://www.portforward.com/
En jouda itse katsomaan nyt, onko juuri sinun modeemimallisi ongelmaan ratkaisua, mutta tsekkaa ja jos ei löydy, niin kysy lisää. - Nimetön
Toi ongelma muistaakseni tulee myös silloin kun on modeemi määritelty reitittäväksi kun pitäisi olla siltaavana.
Yhteen telewelliin olen törmännyt jossa tehdasasetuksilla on väärässä asennossa.
Kerro sun IP-osoitteen alkupuolikas niin siitä voi päätellä jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1855054SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p774135Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.732855SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2312270Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202088Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2431275Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur17923Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49905- 62836
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24825