help!
voinko ottaa minkäänlaista kissaa lemmikiksi?
Minulla kun on vähän kissa-allergiaa..
Kaipaisin kovasti kissaa lemmikiksi, niitä on ollut
aiemmin lapsena. Että kokemusta on!
Kertokaapas kissaroduista, mikä voisi sopia!
Kissa-allergia!
6
925
Vastaukset
- .........
Ei kannatta ottaa minkäänlaista kissaa. Jos alatkin saamaan kissasta oireita on sekä sinulle ja kissalle vaikeaa, kun se pitää antaakin pois. Kaikki kissarodut (?) nuolevat itseään, ja kun se sylky haihtuu niistä, niin allergeenit vapautuvat ilmaan (tai jotain tollast..).
- N-81-
..vähän epäilinkin. Harmi juttu! Olen kovin kissa rakas! No, pitää vaan halia naapureiden kissoja!
Kiitos vastauksesta! - ei kannata
N-81- kirjoitti:
..vähän epäilinkin. Harmi juttu! Olen kovin kissa rakas! No, pitää vaan halia naapureiden kissoja!
Kiitos vastauksesta!Itse sain kaupanpäällisenä 2 kissaa, kun muutin mieheni kanssa yhteen. Lapsesta asti minulla ollut allergiaa (vaikka olenkin ollut tekemisissä aina eläinten kanssa), mutta nyt on yhtä tuskaa asua kissojen kanssa. En todellakaan suosittele, että ottaisit kissaa. Jos joku lemmikki niin ota mielummin sellainen, joka ei allergisoi niin paljon.
- N-81-
ei kannata kirjoitti:
Itse sain kaupanpäällisenä 2 kissaa, kun muutin mieheni kanssa yhteen. Lapsesta asti minulla ollut allergiaa (vaikka olenkin ollut tekemisissä aina eläinten kanssa), mutta nyt on yhtä tuskaa asua kissojen kanssa. En todellakaan suosittele, että ottaisit kissaa. Jos joku lemmikki niin ota mielummin sellainen, joka ei allergisoi niin paljon.
..täytyy sitten vain tyytyä akvaariokaloihini.
Ikävää, että kärsit miehesi kissoista. Eikö hän suostu luopumaan niistä? - ei kannata
N-81- kirjoitti:
..täytyy sitten vain tyytyä akvaariokaloihini.
Ikävää, että kärsit miehesi kissoista. Eikö hän suostu luopumaan niistä?Ei suostu luopumaan :(
- N-81-
ei kannata kirjoitti:
Ei suostu luopumaan :(
.. kurja juttu sulle! Kyllä kissoista pitäisi luopua toisen allergian takia. Kissat ei varmasti tee sulle hyvää! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769