Maahantuojaa

Lasuur

Maahantuojaa etsin Suomalaisesta, joka asuu tai on yhteyksissä Kiinaan

15

2019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se, helppo juttu

      Mene syömään kiinalaiseen ravintolaan, kyseleppä sieltä, kyllä alkaa löytymään, mutta mikä on motiivisi TEHDÄ BUSINETIA , onko €;ja, korruptio maksaa Kiinassa paljon...

      • Lasuur

        Hyvää ruokahalua, sulle "helppo juttu"


    • olen

      asustellu 3:sen vuotta kiinassa. kaverini on asunut 5 vuotta. tuntee monia tehtaita kiinassa, toimii itsekin vaatepisneksessä kiinassa. oma liike kiinassa. jos kiinostaa, niin varmaan voimme auttaa.

      • Lasuur

        Saatko mun s.postiosoitteen, laitoin kyllä viestiäkin, mutta en ole varma tuliko se perille.
        Laitoin siihen mun puhelin numeron, olen kiitollinen viestistäsi, jos tämä oikeasti johtaa eteenpäin.


      • jonkillaisia
        Lasuur kirjoitti:

        Saatko mun s.postiosoitteen, laitoin kyllä viestiäkin, mutta en ole varma tuliko se perille.
        Laitoin siihen mun puhelin numeron, olen kiitollinen viestistäsi, jos tämä oikeasti johtaa eteenpäin.

        yhteys tietoja mulle. [email protected] ni katellaan mitä te tarvitsette ja miten me voimme auttaa.


      • on mun
        jonkillaisia kirjoitti:

        yhteys tietoja mulle. [email protected] ni katellaan mitä te tarvitsette ja miten me voimme auttaa.

        sähköposti. n. 3 vuotta kiinassa ja kaveri 5 vuotta kiinassa.


      • Lasuur
        on mun kirjoitti:

        sähköposti. n. 3 vuotta kiinassa ja kaveri 5 vuotta kiinassa.

        En saanut yhteyttä tähän s.postiin, minkä laitoit.


      • sitten
        Lasuur kirjoitti:

        En saanut yhteyttä tähän s.postiin, minkä laitoit.

        tälläiseen [email protected] siinä jippiin osoitteessa on ollu jotaan häikkää vähän aikaa.


    • kiinassa

      Moi,
      Olen asunut Kiinassa viimeiset 13 vuotta ja asun edelleen, jos kaipaat informaatiota niin voin ehka olla avuksi.
      [email protected]

      • Lasuur

        Laitoin sulle s.postia, mutta ei ole vielä lähtenyt, en tiedä missä vika.Yritää vielä kaksi päivää.Sellaisen kommentin sain tuonne s.postiini. Jos sulla on jokin muu s.postiosoite, vai odotellaanko tää kaks päivää?


    • kiinansuomalainen

      Tämä kiinnostaisi kuuulla.

      • Lasuur

        Kyllä vaan,ottaisitko yhteyttä.Kiitos


      • yhteyttä
        Lasuur kirjoitti:

        Kyllä vaan,ottaisitko yhteyttä.Kiitos

        mielellään, mutta ei ole tietoa osoitteesta, josta tiedustella.


      • Lasuur
        yhteyttä kirjoitti:

        mielellään, mutta ei ole tietoa osoitteesta, josta tiedustella.

        Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe