Eli ostin muutama vko sitten The Sims (1) Deluxe Editionin tietokoneelleni. Takakannessa luvataan "suomenkielinen manuaali ja teksti", mutta kielen määrittelyvaiheessa ei löydy edes vaihtoehtoa että sen saisi suomenkielelle! Onko kenelläkään samaa tilannetta?
Kuinka The Sims Deluxe edition suomeksi??
18
1904
Vastaukset
- propellipää
Täsmälleen sama ongelma oli minulla ja kyllästyin etsimään kohtaa mistä kielen saa vaihdettua.
Rekisterieditorilla saat homman kuntoon.
1. Windowsissa valitse Start / run (tai käynnistä / suorita)
2. Kirjoita regedit ja paina ok
3. paina regedit ohjelmassa F3 ja kirjoita etsimisikkunaan SIMS_language
kone etsii hetken ja löytää oikean lohkon rekisteristä, Siellä on oletuksena arvona UKEnglish. Vaihda se Finnish arvolle niin alkaa toimimaan.- sh-opiskelija
Paljon kiitoksia sulle :) Heti toimii, on paljon kivempi pelata. Eipä olisi kyllä itse keksinyt ratkaisua :D
- Avuton:(
Onnistuin nou probleemo enää
- ei vaa osaa
mulla ei onnistu siltikää, mikä vika??? siis tein kaiken tollee mut silti??
- tietsikkatunari
Vanha ohje jo, mutta edelleen loistava! En ikimaailmassa olisi itse osannut tällaista. Kiitos!
- deluxefani
tietsikkatunari kirjoitti:
Vanha ohje jo, mutta edelleen loistava! En ikimaailmassa olisi itse osannut tällaista. Kiitos!
Ihanaa tepsi!
- deluxefani
deluxefani kirjoitti:
Ihanaa tepsi!
ei sittenkää
- miullakaaneivaa
ei vaa osaa kirjoitti:
mulla ei onnistu siltikää, mikä vika??? siis tein kaiken tollee mut silti??
mul ei myöskää onnistu help!? läppäri oisko siin vika?
- Ihan pihalla
deluxefani kirjoitti:
ei sittenkää
Mä en tajuu. Voisko joku selventää??
- Ihan pihalla
Se sanoi siellä: "
Arvoa SIMS_LANGUAGE ei voi muokata. Virhe kirjoitettaessa arvon uutta sisältöä"
- kiiiiiiiiiiiiiiiitos
aaa kiitos!! :)
- 46654564564534
apua mistä voin ostaa sims pelejä esim. sims editionin tai muita sims pelejä esim. sims3.
apuaaaaaaaaaaaaa - JP Games
46654564564534 kirjoitti:
apua mistä voin ostaa sims pelejä esim. sims editionin tai muita sims pelejä esim. sims3.
apuaaaaaaaaaaaaaKauppasta eims prisma Cittari Pelikauppat.
- Tyhmä ja onneton
Öööh, mistä saan ton windowsin auki? Kun siis en oo hyvä koneiden kanssa, nii vaikuttaako ku tää kone on wista? Vai siis häh, en osaa! XDD
- robetti
mulla ei toimi mikä vika?
- avutonnyyh
vanha keskustelu mutta jos nousis kun vasta pelin ostin ja sama ongelma mutta tuo regedit ei anna vaihtaa suomeksi tulee vaan error :(
- Eihh
"suomenkielinen manuaali ja teksti" Manuaali = ohjekirja :D
- avutonnyyh
haha totta miks en oo ite tajunnu :DDDD Mut kauheeta huijausta ku mennään näin tyhmiä huijaamaan ku helposti saa käsityksen että peli ois suomenkielinen -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765