Omistaako kukaan muu marsua joka osaa sirkuttaa? Toinen poikamarsuni sirkuttaa ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Silloin se istuu ihan paikoillaan ja pitää kovaa sirkutusta, kuin talitintti. Se on silloin kuin transsiin vajonnut. Toinenkin marsu on silloin ihan hiljaa. Tietääkö kukaan mistä käytös voi johtua?
Haluaisin vielä sanoa että kattokaa muuten ihmeessä millaista heinää syötätte marsuillenne. Palstalla on käyty valtavasti keskustelua pelleteistä mutta ei heinistä. Kaupan Best Friend - heinät ovat huonoja. Itse ostan ruohoheinän nimellä myytävää heinää. Kallista mutta laadukasta. Ennen ostin Hiekkoin tilan heinää, se oli myöskin hyvää, mutta kaupasta ei löydy sitä enää.
sirkutus
3
1683
Vastaukset
- marsu
mulla on marsu, joka sirkuttaa, tarkotusta en tiedä, mutta ehkä noin kahden kolmen kuukauden välein. Usein sen jälkeen jos ne on kinastellu mun toisen marsun kans mutta olen kyllä kuullut muutenkin ja yleesä sirkuttaa öisin. Päivällä en oo kuullu sirkuttavan kertaakaan. Joskus on rauhottunu sen jälkeen kun oon ottanu sen syliin, mutta joskus jatkaa vielä senkin jälkeen.
- x-marsu
Marsuistani vanhin on sirkuttanut kerran, silloin kun sen kaveri kuoli ja oli jonkin aikaa ainut marsu. Sen jälkeen en ole kuullut sen sirkuttavan, en myöskään uusien marsujeni.
Sirkuttamisen syytä ei kai tiedetä, mutta yksinäisyys laukaisee monella marsulla sirkuttamisen (joko yksinäinen marsu tai yksin eri häkissä elävä marsu). Ja mitä olen lueskellut, osa marsuista on sirkuttanut säikähtämisen jälkeen ja useat marsut luultavasti vain "huvikseen". Liittyy varmasti jotenkin kommunikointiin kuitenkin (?).
Tai ehkä marsu lähettää sähkettä avaruuteen, siltä se ainakin näyttää ja kuulostaa ;D - Anonyymi
Mitä tarkoittaa kun marsu sirkuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838