Onko joku nähnyt noita Kekkilän ruukkukatteita myynnissä jossakin? Olen nähnyt katekiviä ym. vain isoissa säkeissä, mutta huomasin kekkilän sivuilta, että niitä olisi pienemmissäkin paketeissa huonekasveille. Olisi kiva vähän piristää kasvien ulkonäköä :)
ruukkukatteet
2
1148
Vastaukset
- mikä kaupunki
Et kertonut missä kaupungissa tai paikkakunnalla asut. Ainakin Turun seudulla löytyy lähes joka kaupasta mistä kukkamultaa tai ruukkujakin.
Mutta, jos haluat laittaa katetta useammalle ruukulle, tulee se iso säkki (25kg) paljon edullisemmaksi. Pieni pahvirasia 1,5kg maksaa jotain 4-6 € ja säkin saat 7-9€.
Itse ostin juuri sitä rantakiveä 25kg säkin, maksoin 7,9€. Ei ollut yhtään liian iso säkki ja siitä riitti kaikkiin ruukkuihin (12kpl).
Voisithan ostaa sen säkin puoliksi jonkin kaverinkin kanssa? Tai sitten tosiaan otat vaan pienen kopallisen ja vaikka paria erillaista.
Löytyy mm: tavaratalot, kauppojen taimi- ja kesäpihat, halpahallit. - termin
Vastaus Daisylle. Löysin rautakaupasta pienen paketin ruukkukatetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624