Katselin eilispäivän videoita.Kyllä Hurrignes veti lujaa. Remu,Kisse ja Aldert on jotain joka sbadaa rokkia ja rollia niin että vanhakin sukat saa kyytiä ja hilse haihtuu.Kyllä meissä viiskymppississä on vetoa...
Hurriganes.
4
364
Vastaukset
- suosikkejani. Olen
aina ollut rock-ihminen, ja tykkään edelleen, -50 luvun amerikkalaisesdta kevyestä rokista, hieman raskaammasta hard-rockista ja niin edelleen. Oli just Led Zeppeliniä ämyreissä kun 19v poikani tuli ja sanoi ettei mun ikäset enää kuuntele rockia, niitten PITÄÄ kuunnella iskelmiä!
Vetäsin kyl koko hernelitran nenään!
Rokkimummo on rokkimummo, siinä ei kuule Kari Tapiot taivu, eikä Eino Grönit!
Pojan kaveri on hevari ja kyllä on mukava puhua yhteistä kieltä hänen kanssaan!
(oman lempparilaji on se lökäpöksy-gangstarap!)hmphmf....vai iskelmiä...eija sinikkaa ko pitäs...kissan peräviikset ja pussihousut soikoon! EI IKINÄ....kyllä mulle tulee kurjaa vanhainkodilla jos ei saa rokkia korviin! aaaarrggghHyvä hyvä!
Just noin pitää vastata! Rokettirolli on parasta musaa! Itsekin kuuntelen ja joskus KOVAA!!!
Ei mitään iskelmiä. Kunnon rokkia sen olla pitää.
Luulenpa että ei poikasikaan musiikkimaku muutu vanhenmiten, ei hänkään varmaan ala kuunnella iskelmiä vaikka ikää karttuu. Jos jostain on pitänyt nuorena, siitä pitää myös vanhana.
Ei missään sanota mitä minkäkin ikäisten pitää kuunnella.
Omia suosikkejani on Popeda ja Hurriganes. Yleensä kotimainen, mutta jonkinverran myös ulkomainen, esim. CCR.
Jatketaan me rokki-mimmit vaan samaa rataa loppuun asti! Kauhistelkoot vanhainkodin tädit ja lapsemme! Ei haittaa!!!
- HTZA
no, ehkä takahuoneessa?
:)- miehiä...
niin ne salaisuudet tuppaa paljastumaan....mutta ei sulla kovin kummonen miesmaku ole...Albert ois olli somempi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671