...Olisi Kiva Kartoittaa 50 Palstalaisten AsumisKaupunkeja...tai lähintä kaupunkia:)
Minun KotiKaupunkini on Helsinki....mistä Sinä olet Kotoisin?=D
Siitä saisi osviittaa TapaamisKaupungille=D
KotiKaupunkisi!
43
1754
Vastaukset
- HTZA
avasi jo ketjun.
Kirjoita sinne.- namisuku
...KotiKaupunkeja, en ole järkkäämässä tapaamista, PÖÖ...Sullekkin:(
- HTZA
namisuku kirjoitti:
...KotiKaupunkeja, en ole järkkäämässä tapaamista, PÖÖ...Sullekkin:(
on keskellä ihmisiä, ei keskellä korpea, siksi sinne päin.
Luonteeni mukainen kotikaupunki olisi Jyväskylä.
Sivistynein ja älykkäin paikka Suomessa.
Koko elämäni olen elänyt kaupungeissa, niin Suomessa kun ulkomaillakin.
Nyt asun aika lähellä Tallinnaa, joku 80 kilsaa vain, on etäisyyttä. - sie asut
HTZA kirjoitti:
Nyt asun aika lähellä Tallinnaa, joku 80 kilsaa vain, on etäisyyttä.Turbassa, kun toi sun suuvärkkis soi...
- HTZA
sie asut kirjoitti:
Turbassa, kun toi sun suuvärkkis soi...
mutta epäilen sinun tarkoittaneen Tuubaa.
Ja jos se oli Tuuba, niin olisi kiva jos kertoisit mitkä jutuistani ovat sinulle läheisiä? - sitä taannnoista
HTZA kirjoitti:
mutta epäilen sinun tarkoittaneen Tuubaa.
Ja jos se oli Tuuba, niin olisi kiva jos kertoisit mitkä jutuistani ovat sinulle läheisiä?Tavisotaa...tee nyt jotain että pääsen siitä ohi ja yli...
- namisuku
HTZA kirjoitti:
Nyt asun aika lähellä Tallinnaa, joku 80 kilsaa vain, on etäisyyttä.... Stadista ole Tallinaan jotain alle 100 km?
- Pakkasakka
Ja jos ette vielä tiijä , niin ; lähin kaupunki on Tromssa ja Suomen puolella Rovaniemi!! Mitäs siihen sanotte?
- namisuku
...tässä ON niiiin paljon Ihmisiä, ei kaikkien KotiKaupunkia voi Muistaa=(
- Pakkasakka , taas
Sorppa , jäi kertomatta se, että mistä olen kotoisin!! - mie mistään ole kotoisin - Syntynyt jossain sisä savossa ja maailmaa kiertänny ja kirrän vieläkin!!!
- namisuku
...nyt jossain vaiheessa Itsesesi tänne Hesaan Treffeille kaikkien halukkaiden kanssa, kunhan nyt sovitaan Tapaamis- ajankohta, eiks je?=D
Saatas ainaskin muutama "naputtelija" Paikalle:D
Savonlinna ja Kittee, siinä keskellä noin..
- namisuku
....Muistan=D
- Otto-Vaan
Ensivuoden Maaliskuussa tulee 40:ä vuotta täyteen,
ensin Helsingin maalaiskuntana.Sitten nimi muuttui
Vantaan kauppalaksi ja vähän myöhemmin Vantaan kaupungiksi.
Tässä se on samoissa maisemissa koko ajan posti
osoite ollut, silloin liikkuvasta työstä huolimatta.- namisuku
...päin, kuiteskin=D
- Pöntine
suurin, Espoo.
- namisuku
...Täällä "Helmoissa" (SuomiTytön)=D
- Sinimarjanen
kuluttua tulee 42 vuotta Vantaalla täyteen.
Eräässä galleriassa, josta lainaus tähän, oli
mielestäni hyvin sanottu.
"Kerran savolainen, aina savolainen."
Pitää myös minun kohdallani paikkansa.
Olen edelleen savolainen ja haluan sen erikseen
aina mainita.:)- namisuku
....Savolainen...OK=D
- silema
Asuinkaupunkini on Espoo, kotikaupungiltä seei tunnu.
- pidän itseäni
enemmän henkisesti hesalaisena...espoossa ei ole mittään
- namisuku
...kummiskin Budjaat siellä=)
- namisuku
pidän itseäni kirjoitti:
enemmän henkisesti hesalaisena...espoossa ei ole mittään
...Sinäkin=D
- silema
namisuku kirjoitti:
...kummiskin Budjaat siellä=)
Onhan sitä jossakin asuttava. Työpaikka löytyi lähelta asuntoa. Onneksi bussit kulkevat Helsinkiin.
- Heikunkeikku
...lännessä asustelen. Vaasassa, joka on mukava kaupunki. Meren raikas tuoksu kesällä ja paljon luontoa ympärillä. Minun paikkani :)
- namisuku
...Muistin;)
- namisuku
...että, kun on aikas monta Immeistä Stadista, Vantaalta ja Espoosta, niin voisi vaikka kokoontua Aleksis Kiven Patsaalla...ne jotka haluu ja ON Kiinnostuneita....jos jollain on dösä tiedossa , vois vuokrata sen , jos treffit olis pidemmällä?
Ideana olis ett. kaikki Halukkaat (lähiympäristöstä) treffais ekaks ja sitten kaikki joukolla johonkin päin Suomea (mitä olette Päättäneet)....- voisi olla
Meillä voisi olla jo niin hauskaa, että ei Kiven luota tarvi dösää ottaa, vaan jäädään seurustelemaan. Jyväskylä on vähän vaikeasti saavutettava kaupunki, tai ainakin Viherlandia, kun se oma auto puuttuu.
Niin miksi ei voitaisi tässä Hesan tienoilla asuvat tavata Hesassa, turhaa menee aikaa matkustamiseen ja seikkailemiseen ja löytääkö koskaan perille. Liekö Viherlandiaan julkista kyytiä? Sen verran vihreä olen, että käytän vain julkisia kulkuvälineitä. - et pysytte siellä, tympäänt...
voisi olla kirjoitti:
Meillä voisi olla jo niin hauskaa, että ei Kiven luota tarvi dösää ottaa, vaan jäädään seurustelemaan. Jyväskylä on vähän vaikeasti saavutettava kaupunki, tai ainakin Viherlandia, kun se oma auto puuttuu.
Niin miksi ei voitaisi tässä Hesan tienoilla asuvat tavata Hesassa, turhaa menee aikaa matkustamiseen ja seikkailemiseen ja löytääkö koskaan perille. Liekö Viherlandiaan julkista kyytiä? Sen verran vihreä olen, että käytän vain julkisia kulkuvälineitä.Miten totta kirjoitat, meitä ei hesalaiset kovin teidän jutut kiinnosta.
Kun on sieltä pois päässyt ei ole ikävää.
Parempi et jokainen "lääni" etsii sopivaa.
Teillehän se meitin pitäisi tulla, ehei, se on unelmaa.
Nostakaa persuksenne vaan , muuallakin on elämää, unohditteko sen ? - namisuku
voisi olla kirjoitti:
Niin miksi ei voitaisi tässä Hesan tienoilla asuvat tavata Hesassa, turhaa menee aikaa matkustamiseen ja seikkailemiseen ja löytääkö koskaan perille. Liekö Viherlandiaan julkista kyytiä? Sen verran vihreä olen, että käytän vain julkisia kulkuvälineitä....Olla Järkevää ja Makeeta;D
Minulla ei ainaskaan olisi niin kauheasti "varaa" Matkata, peukkuKyydillä Kylläkin, jos joku tällasen suonikohjusen vanhan akan kyytiin ottaisi sitten Pensaan takaa kaikki (muut)Esiin Hyppäävät...heh...;D - namisuku
et pysytte siellä, tympäänt... kirjoitti:
Miten totta kirjoitat, meitä ei hesalaiset kovin teidän jutut kiinnosta.
Kun on sieltä pois päässyt ei ole ikävää.
Parempi et jokainen "lääni" etsii sopivaa.
Teillehän se meitin pitäisi tulla, ehei, se on unelmaa.
Nostakaa persuksenne vaan , muuallakin on elämää, unohditteko sen ?...kun Olet Pahalla Päällä...älä Ole ...haliPusu(poskelle)...heh...Leikkiähän Tämä=D
Nähdään jos Nähdään ja Luoja Suo;)
- on kotipaikkani
onkohan täällä muita turkulaisia?
- Turkulainen...
Tuu sinäkin, ei siellä enää muita Turkulaisia palstalaisia ole, kaikki muutti jo perässäni TAMPEREELLE..:DD
- namisuku
...ensimmäinen KoiruudenPentu haettiin Turuust, Tosi kivoja ihmisiä ja Kaunis Katsella (tämä oli 70-lukua):)
- mies*
sitten mistään kotoisin mutta asustelen Järvenpäässä.
- namisuku
...lähteä SokkoTapaamiseen Ouluun vai Aleksis Kiven Patsaalle (aluksi) Kokoontumaan...ja siitä sitten mihin nokka näyttää?
- mies*
namisuku kirjoitti:
...lähteä SokkoTapaamiseen Ouluun vai Aleksis Kiven Patsaalle (aluksi) Kokoontumaan...ja siitä sitten mihin nokka näyttää?
meikäläinen "tapailee" teitä ihan vaan täällä palstalla, sen minkä tapailee. Mutta jos te muut jossain tapaatte, niin pitäkää hauskaa minunkin puolestani.
- namisuku
mies* kirjoitti:
meikäläinen "tapailee" teitä ihan vaan täällä palstalla, sen minkä tapailee. Mutta jos te muut jossain tapaatte, niin pitäkää hauskaa minunkin puolestani.
...toki tehköön Mielensä Mukaan:)
- Angel of The Morning
Syntynyt ja kasvanut aikuiseksi asti
Helsingissä.
Nyt Helsingin naapurikaupungissa,
mutta kotiseutu kutsuu. Haluaisin
muuttaa takaisin saareen, missä olen
viettänyt lapsuuteni- namisuku
...Sanomaan Vastaa;)
- RosaLiiin
...täältä akselilta Jyväskylä - Kuopio
- namisuku
...Terkuista...Sieltä Kaukaa...=D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783