Mistähän löytyisi...

???

Osaisikohan kukaan antaa vinkkejä,mistä saisi ostettua 60-,70-,80- ja 90-luvunkin aikaisia levyjä..siis ihan sigleja sekä lp-levyjä?Olen paljon saanutkin kerättyä,mutta paljon olisi vielä kerättävääkin ja haaveena olisi saada mahdollisimman kattava kokoelma Katri Helenan musiikkia.

9

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo kokeillut löytää

huutonetistä,minä olen sieltä saanut kerättyä Kari Tapion tuotannon.

• epävarmana...

olen pitänyt kyseistä vaihtoehtoa.Oletko saanut laadukkaita levyjä?Ja onko hinta vastannut sitten laatua?Onko luotettava.. Tuossa selasin nettikaupoista ja sieltä jotakin löytyi,myös todella arvokkaita levyjä.Tämä on semmoinen haave saada joskus toteutumaan..jospa hiljalleen.

• minä olen ollut
        epävarmana... kirjoitti:

olen pitänyt kyseistä vaihtoehtoa.Oletko saanut laadukkaita levyjä?Ja onko hinta vastannut sitten laatua?Onko luotettava.. Tuossa selasin nettikaupoista ja sieltä jotakin löytyi,myös todella arvokkaita levyjä.Tämä on semmoinen haave saada joskus toteutumaan..jospa hiljalleen.

tyytyväinen ostamiini levyihin ja hinta-laatu mielestäni ok.Kyllä uskallan suositella ja se tunne on aivan upea kun pitkäaikainen keräily on viimeinkin täyttynyt:)

• Viisastenkerho

Kyselit mistähän löytyisi Katri Helenan aikaisempia
      levyjä-ehkä LP tai sitten CD:nä!
      No muuta neuvoa en osaa antaa,kuin että divareista kannattaa kysellä!
      Saattaa olla ettei muualta ehken enää löydy!
      Tietysti levyn kunnosta on vaikee sanoa,mutta kannattaa silti yrittää!
      Jospa tärppäis!
      Mitäs kaikkee sulta mahtaa puuttua?

• keräilijä

Katri Helenan levyistä puuttuu kaikki 60-luvun levyt sekä 70-luvulta,Ei kauniinpaa,Lauluja meille kaikille,Kun kohdattiin,80-luvulta Almaz,90-luvulta Lähemmäksi,Vie minut.Divareista löytynyt yllättävän hyvin!

• Viisastenkerho
        keräilijä kirjoitti:

Katri Helenan levyistä puuttuu kaikki 60-luvun levyt sekä 70-luvulta,Ei kauniinpaa,Lauluja meille kaikille,Kun kohdattiin,80-luvulta Almaz,90-luvulta Lähemmäksi,Vie minut.Divareista löytynyt yllättävän hyvin!

Hei vaan!
        Sultahan puuttuu suurin osa Katrin tuotantoa!
        60-lukua on jo tosi vaikee saada tänäpäivänä! Kuten sanoin divarit voi olla ainuita paikkoja mistä (hyvällä tuurilla)saattas löytyä mistä oot varmasti löytänytkin hyvä niin!
        70-luvun levyt on jo helpommin löydettävissä,mutta kovan on työn takana nekin.
        80,ja90-lukua varmasti löytyy,kun pitää silmänsä auki!
        Onnee sulle etsintään!

• etsintä jatkuu...
        Viisastenkerho kirjoitti:

Hei vaan!
        Sultahan puuttuu suurin osa Katrin tuotantoa!
        60-lukua on jo tosi vaikee saada tänäpäivänä! Kuten sanoin divarit voi olla ainuita paikkoja mistä (hyvällä tuurilla)saattas löytyä mistä oot varmasti löytänytkin hyvä niin!
        70-luvun levyt on jo helpommin löydettävissä,mutta kovan on työn takana nekin.
        80,ja90-lukua varmasti löytyy,kun pitää silmänsä auki!
        Onnee sulle etsintään!

Onhan mulla tosiaan siis kokoelmia ja kaikki noi uusimmat cd:t,mutta sitten toi vanhempi on tosiaan hakusessa.Sydämeni laulut 4cd:n boxi on kattava,mutta mie halluun vaan lisää ja noissa kokoelmissa on yleiseti ne hitit ja kuitenkin levyt on pullollaa lauluja,joita ei välttämättä ole edes koskaan kuullutkaan ja sieltä löytyy tosi hyviä kipaleita.Onneksi divareita on ja koko ajan hiljalleen etsintä jatkuu...

• Viisastenkerho
        etsintä jatkuu... kirjoitti:

Onhan mulla tosiaan siis kokoelmia ja kaikki noi uusimmat cd:t,mutta sitten toi vanhempi on tosiaan hakusessa.Sydämeni laulut 4cd:n boxi on kattava,mutta mie halluun vaan lisää ja noissa kokoelmissa on yleiseti ne hitit ja kuitenkin levyt on pullollaa lauluja,joita ei välttämättä ole edes koskaan kuullutkaan ja sieltä löytyy tosi hyviä kipaleita.Onneksi divareita on ja koko ajan hiljalleen etsintä jatkuu...

Hei vaan!
        En oo nähnyt edes divareissa Katrin tuotantoa 60- luvulta!En toki tarkoita etteikö kannata yrittää!
        Nimittäin Katrin vanhemmista LP-levyistä saa maksaa maltaita!Itseltänikin puuttuu pari 70-luvun alkupuolen kokoelmalevyä,ja oon niitä hissukseen etsinyt!Ei oo mitään kiirettä! Kaikki muu tuotanto on jo kerätty!(Tosin aloitin jo 70-luvulla)!
        Onhan siellä oikein "aarteita" sen voin sanoa.
        Onko minusta apua?
        Voisin katsella täältä päin mikäli haluat??

Terveisin
        Katri fani

• hei laulaja
        Viisastenkerho kirjoitti:

Hei vaan!
        En oo nähnyt edes divareissa Katrin tuotantoa 60- luvulta!En toki tarkoita etteikö kannata yrittää!
        Nimittäin Katrin vanhemmista LP-levyistä saa maksaa maltaita!Itseltänikin puuttuu pari 70-luvun alkupuolen kokoelmalevyä,ja oon niitä hissukseen etsinyt!Ei oo mitään kiirettä! Kaikki muu tuotanto on jo kerätty!(Tosin aloitin jo 70-luvulla)!
        Onhan siellä oikein "aarteita" sen voin sanoa.
        Onko minusta apua?
        Voisin katsella täältä päin mikäli haluat??

Terveisin
        Katri fani

missäpäin Suomea asut? Kävin tänään Helsingin mainiossa Black & white levydivarissa, ja useita Katrin vinyylejä oli. Hyväkuntoisia, eivät ota varmaan vastaankaan oikeassa levydivarissa mitään sellaista b-luokan tavaraa, mitä kierrätyskeskuksista ja kirppareilta voi löytää eli naarmuisia. Eläköön kunnon levydivarit. Helsingin Popparienkelistä voisi myös löytyä, molemmat liikkeet harjoittavat tietääkseni myös postimyyntiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2705
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1109
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1025
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      5
      958
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      916
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      827
    Aihe