Mistähän löytyisi...

???

Osaisikohan kukaan antaa vinkkejä,mistä saisi ostettua 60-,70-,80- ja 90-luvunkin aikaisia levyjä..siis ihan sigleja sekä lp-levyjä?Olen paljon saanutkin kerättyä,mutta paljon olisi vielä kerättävääkin ja haaveena olisi saada mahdollisimman kattava kokoelma Katri Helenan musiikkia.

9

1035

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo kokeillut löytää

huutonetistä,minä olen sieltä saanut kerättyä Kari Tapion tuotannon.

• epävarmana...

olen pitänyt kyseistä vaihtoehtoa.Oletko saanut laadukkaita levyjä?Ja onko hinta vastannut sitten laatua?Onko luotettava.. Tuossa selasin nettikaupoista ja sieltä jotakin löytyi,myös todella arvokkaita levyjä.Tämä on semmoinen haave saada joskus toteutumaan..jospa hiljalleen.

• minä olen ollut
        epävarmana... kirjoitti:

olen pitänyt kyseistä vaihtoehtoa.Oletko saanut laadukkaita levyjä?Ja onko hinta vastannut sitten laatua?Onko luotettava.. Tuossa selasin nettikaupoista ja sieltä jotakin löytyi,myös todella arvokkaita levyjä.Tämä on semmoinen haave saada joskus toteutumaan..jospa hiljalleen.

tyytyväinen ostamiini levyihin ja hinta-laatu mielestäni ok.Kyllä uskallan suositella ja se tunne on aivan upea kun pitkäaikainen keräily on viimeinkin täyttynyt:)

• Viisastenkerho

Kyselit mistähän löytyisi Katri Helenan aikaisempia
      levyjä-ehkä LP tai sitten CD:nä!
      No muuta neuvoa en osaa antaa,kuin että divareista kannattaa kysellä!
      Saattaa olla ettei muualta ehken enää löydy!
      Tietysti levyn kunnosta on vaikee sanoa,mutta kannattaa silti yrittää!
      Jospa tärppäis!
      Mitäs kaikkee sulta mahtaa puuttua?

• keräilijä

Katri Helenan levyistä puuttuu kaikki 60-luvun levyt sekä 70-luvulta,Ei kauniinpaa,Lauluja meille kaikille,Kun kohdattiin,80-luvulta Almaz,90-luvulta Lähemmäksi,Vie minut.Divareista löytynyt yllättävän hyvin!

• Viisastenkerho
        keräilijä kirjoitti:

Katri Helenan levyistä puuttuu kaikki 60-luvun levyt sekä 70-luvulta,Ei kauniinpaa,Lauluja meille kaikille,Kun kohdattiin,80-luvulta Almaz,90-luvulta Lähemmäksi,Vie minut.Divareista löytynyt yllättävän hyvin!

Hei vaan!
        Sultahan puuttuu suurin osa Katrin tuotantoa!
        60-lukua on jo tosi vaikee saada tänäpäivänä! Kuten sanoin divarit voi olla ainuita paikkoja mistä (hyvällä tuurilla)saattas löytyä mistä oot varmasti löytänytkin hyvä niin!
        70-luvun levyt on jo helpommin löydettävissä,mutta kovan on työn takana nekin.
        80,ja90-lukua varmasti löytyy,kun pitää silmänsä auki!
        Onnee sulle etsintään!

• etsintä jatkuu...
        Viisastenkerho kirjoitti:

Hei vaan!
        Sultahan puuttuu suurin osa Katrin tuotantoa!
        60-lukua on jo tosi vaikee saada tänäpäivänä! Kuten sanoin divarit voi olla ainuita paikkoja mistä (hyvällä tuurilla)saattas löytyä mistä oot varmasti löytänytkin hyvä niin!
        70-luvun levyt on jo helpommin löydettävissä,mutta kovan on työn takana nekin.
        80,ja90-lukua varmasti löytyy,kun pitää silmänsä auki!
        Onnee sulle etsintään!

Onhan mulla tosiaan siis kokoelmia ja kaikki noi uusimmat cd:t,mutta sitten toi vanhempi on tosiaan hakusessa.Sydämeni laulut 4cd:n boxi on kattava,mutta mie halluun vaan lisää ja noissa kokoelmissa on yleiseti ne hitit ja kuitenkin levyt on pullollaa lauluja,joita ei välttämättä ole edes koskaan kuullutkaan ja sieltä löytyy tosi hyviä kipaleita.Onneksi divareita on ja koko ajan hiljalleen etsintä jatkuu...

• Viisastenkerho
        etsintä jatkuu... kirjoitti:

Onhan mulla tosiaan siis kokoelmia ja kaikki noi uusimmat cd:t,mutta sitten toi vanhempi on tosiaan hakusessa.Sydämeni laulut 4cd:n boxi on kattava,mutta mie halluun vaan lisää ja noissa kokoelmissa on yleiseti ne hitit ja kuitenkin levyt on pullollaa lauluja,joita ei välttämättä ole edes koskaan kuullutkaan ja sieltä löytyy tosi hyviä kipaleita.Onneksi divareita on ja koko ajan hiljalleen etsintä jatkuu...

Hei vaan!
        En oo nähnyt edes divareissa Katrin tuotantoa 60- luvulta!En toki tarkoita etteikö kannata yrittää!
        Nimittäin Katrin vanhemmista LP-levyistä saa maksaa maltaita!Itseltänikin puuttuu pari 70-luvun alkupuolen kokoelmalevyä,ja oon niitä hissukseen etsinyt!Ei oo mitään kiirettä! Kaikki muu tuotanto on jo kerätty!(Tosin aloitin jo 70-luvulla)!
        Onhan siellä oikein "aarteita" sen voin sanoa.
        Onko minusta apua?
        Voisin katsella täältä päin mikäli haluat??

Terveisin
        Katri fani

• hei laulaja
        Viisastenkerho kirjoitti:

Hei vaan!
        En oo nähnyt edes divareissa Katrin tuotantoa 60- luvulta!En toki tarkoita etteikö kannata yrittää!
        Nimittäin Katrin vanhemmista LP-levyistä saa maksaa maltaita!Itseltänikin puuttuu pari 70-luvun alkupuolen kokoelmalevyä,ja oon niitä hissukseen etsinyt!Ei oo mitään kiirettä! Kaikki muu tuotanto on jo kerätty!(Tosin aloitin jo 70-luvulla)!
        Onhan siellä oikein "aarteita" sen voin sanoa.
        Onko minusta apua?
        Voisin katsella täältä päin mikäli haluat??

Terveisin
        Katri fani

missäpäin Suomea asut? Kävin tänään Helsingin mainiossa Black & white levydivarissa, ja useita Katrin vinyylejä oli. Hyväkuntoisia, eivät ota varmaan vastaankaan oikeassa levydivarissa mitään sellaista b-luokan tavaraa, mitä kierrätyskeskuksista ja kirppareilta voi löytää eli naarmuisia. Eläköön kunnon levydivarit. Helsingin Popparienkelistä voisi myös löytyä, molemmat liikkeet harjoittavat tietääkseni myös postimyyntiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1335
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1219
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      64
      1118
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1111
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      996
    6. 63
      881
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      861
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      667
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      31
      634
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      540
    12. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      530
    13. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    14. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      529
    15. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      498
    16. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      469
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      465
    18. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51
      451
    19. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24
      437
    20. Olet komea ja kaikkea

En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o
      Ikävä
      19
      423
    Aihe