Tänään sain itseäni niskasta kiinni ja lopetin vajavaisen suhteeni, koska tunsin olevani hyväksi käyttäjä. Tutustuimme viime syksynä, mutta jo alkumetreillä mulle selvis, ettei häh ole se jonka kanssa voisin jakaa elämääni. Kerroin sen silloin hänelle. Hän oli tosi pettynyt, mutta kuitenkin ehdotti, että jos vaikka voisimme olla kavereita ja myöskin harrastaa seksiä silloin tällöin. Sopi mulle, mutta kerroin että hänen täytyy ymmärtää ettei siihen liity muuta. Hän on kiltti ja nätti nainen, niin en nähnyt mitään syytä, ettenkö voisi josku mennä hämen kanssaan jonnekin tapahtumiin jne. No joka kerta kun kävimme jossain, niin hän alkoi elämään satumaailmassa. Hän alkoi aina tivaamaan, että kai mä hänestä tykkään, kun liikun kanssaan. Kerroin, että hän on aivan ok, mutta itse en saa sellaista tunne kipinää, jota kaipasin varsinaiselta suhteelta. Muutaman kerran ilmoitin tämän kapula kielellä, niin ettei tulkinnanvaraa varmasti ollut. Joka kerta kun erosimme, niin mulla oli tosi kurja fiilis. Tunsin käyttäväni häntä hyväksi, siitäkin huolimatta että hän hyväksyi tällaisen suhteen. Tänään, kolmen viikon tauon jälkeen tapasimme. Hän teki aloitteen, mutta kieltäydyin seksistä. Sanoin, etten voi koska kärsin siitä jälkeenpäin tunnetasolla. Tämä oli todellinen shokki hänelle. Jos mies kieltäytyy seksistä, niin se näyttää olevan naisille todella loukkauksien loukkaus. Ja vaikka tämä asia ei edes tullut hänelle kuin pommi, niin silti hän ei meinaa sitä kestää . Ymmärrän kyllä, että naiseus kärsii, mutta silti tein omasta mielestäni oikein. Mutta nyt mulla vasta kurja olo onkin. Valitettavasti myös hänelläkin.
Onko teillä muilla lukijoilla mitään vastaavaa tapahtunut? Onko mies kieltäytynyt, miten olet sen ottanut naisena? Myös miehet mielellään kertokaa omista kokemuksista.
Karvas loukkaus naiselle
3
2061
Vastaukset
- Lína
Hei
Oletko aivan varma, että teit alussa selväksi suhteenne laadun? Siis selkokielellä... huomaathan, että se mikä on omasta mielestäsi selkeää, ei välttämättä ole sitä toisen mielestä.
Seksisuhteet ovat ok, mutta kirjoitat huomanneesi jo aikaisessa vaiheessa, että hän elätteli toiveita, kun tapasitte. Ehkä hän ajatteli voivansa kääntää mielesi "omalla ihanuudellaan". Tästä sinä et ole vastuussa, jos olet ollut selväsanainen sen suhteen, mitä suhteeltanne haluat.
Toisaalta (tämä on jossittelua, eli turhaa ja myöhäistä), jos olisit heti alussa (kun huomasit hänen elättelevän toiveita), viheltänyt pelin poikki, olisi teidän molempien olo nyt parempi.
Tämä ei ole syytös eikä haukku, vaan pelkkä toteamus! Uskon, että olet onneton asian tähden, joten en halua kaataa suolaa haavoillesi.
Minulla on kokemusta vain oman puolison torjumisesta. Eli se on hieman eri asia kuin seksikumppanin torjuminen. Torjuttuna naisena koen olevani ruma, köpelö, epähaluttava, tyhmä, ääliö, tylsä, huono sängyssä, liian löysä "sieltä", jne. jne. Tällainen tunne ei kuitenkaan ole syntynyt yhdestä torjunta-kerrasta, vaan mieheni vuosia kestäneestä haluttomuudesta. En siis osaa täysin asettua kertomasi naisen kenkiin. Voin vain kuvitella, että hän on kiintynyt sinuun, haluaisi viettää aikaa kanssasi, mutta koska et tunne samoin, on hän onneton.
Et voi kuitenkaan ottaa vastuullesi hänen onnellisuuttaan. Jos ette mielestäsi kuulu yhteen, ole reilu ja rehellinen, älä enää tapaa häntä. Kyllä te molemmat selviätte, kunhan aika hieman puhdistaa tämän tapauksen aiheuttamia haavoja.- mieltä.
Luultavasti se että olet kuitenkin halunnut naista on naiselle tarkoittanut sitä että teillä on jotain suhteen tapaista. Teit oikein lopettaessasi, mutta kyllä sinun olisi pitänyt tajuta jo alunperin ettei homma toimi, jos kerran tiesit että toinen elättelee jotain sinusta. Jatkossa pysy kaverina tai ala seksisuhteeseen vain jos uskot toisenkin sitä vain haluavan.
- se on naisesta
aivan kamalaa kun mies kieltäytyy seksistä, mutta pidemmän päälle ratkaisusi oli oikea. Kukapa nainen haluaa sääliseksiä?
Teit siis aivan oikein, vaikka se hänelle ja näköjään sullekin vähän, on kamalaa jonkun aikaa. Aika parantaa tässäkin tapauksessa haavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194