Näppylä

????

8kk vanhalla koirallani on korvan juuressa sellainen vaalea patti,ensin luulin että on punkki,mutta kyllä se ihan koiraa on.
Vähän samantyylinen kuin joillain ihmisillä on luomia jotka on koholla...
Onko teillä tietoa mikä se voisi olla,rasvapatti vai vakavampaa?

8

4174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaalea punkki

      Oletko aivan varma, ettei ole punkki??

      Mä melkein erehdyin kerran myös, kun koirasta löytyi vaalea patti. Punkki se kuitenkin oli!

      Tutkippa uudelleen ja kaiva vaikka suurennuslasi esille...

      Jos et uskalla punkkipihdeillä kokeilla niin ota vanhanajan konsti käyttöön.
      Eli laita margariinia (mummoni käytti voita) patin päälle ja hiero sitä....jos punkki niin jonkin ajan kuluttua irtoaa! (joskus kestää aika kauankin, ennenkuin punkki irrottaa otteensa).

      • kyllä

        punkki ole,ihan on koiraa itseään :)


      • ei missään

        nimessä punkin niskaan mitään rasvaa tai muutakaan tötkyä isketä! punkki oksentaa sitten kaiken maailman basiliskot mahastaan (esim borrelioosi ym muuta mukavaa) ja sitten on koiralla tulehdus tai vielä pahempaa...
        nämä vanhanajan konstit vois jo unohtaa...


    • reppuli

      meillä ihan samanlainen tilanne.myös korva takana.Olen seurannut näpyn muuttumista ,mutta ihan samanlaisena on pysynyt.Jos se olisi pun kki niin eikö näppy olisi turvonnut ja muuttunut tummaksi?

    • T!!@

      Meidän pienellä koiralla on myös pieni valkea patti jalassa eikä se ole punkki, mikä se voisi olla? Help?:)

      • BlaahBlaahBlaah

        Tää on aika vanha viestiketju :D mutta siis jos on jo vanha koira niin pieniä vaaleita patteja voi ilmestyä jokapuolelle ja se ei ole vaarallista ellei patti kasva isoksi. Se saattaa vaan olla merkki siitä että koira on jo aika vanha, jos siitä ei ole kyse niin en oikeen tiedä mikä se vois olla. Ja se voi olla myös hyttysen pistos jos siinä ei kauheesti oo karvaa. Omia koiria hyttyset pistää kokoajan kuonosta kun siinä on sen verran vähän karvoja.


    • Anonyymi

      Meidänkin koiralla (4v.) on valkoinen suht pieni patti kyljessä, siihen ehkä jäi kerran punkin leuat, voisiko se tulla siitä, jis ei niin mikä se on, help?

    • Anonyymi

      Kuulostaa syylältä.. niitä nyt tulee koirille eikä ne oo vaarallisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe