näytelmäkäsikirjoituksessa tarvittaisiin apua?!

123456789

Moi! Eli pitäs keksii näytelmä pienelle näytelmäryhmälle. Ja aiheena täälläne yksityisetsivä juttu. Eli olen jo suunnitellut että siinä joku henkilö lukee aamulla lehdestä ilmoituksen jossa lukee yksityisetsivän yhteystiedot, ja niimpä tämä henkilö päättää ottaa yhteyttä siihe. Eli miten tämä homma saatas käyntiin? Olisko jtn varastettu ja sitten yksityisetsivä lähtis etsimään sitä? Entä miten se loppu? Saako se yksityisetsivä sen kiinni? Vai kuka saa, ja miten koko juttu päättyy? Olisin todella kiitollinen jos joku voisi avustaa. Ei sillä väliä onko kokenut, kunhan vain saisin hieman avustusta. Koska on hirmu vaikea yksin työstää näytelmiä pienille näyttelijöiden aluille kuukaudesta toiseen, ilman apua! Kiitos jo etukäteen ! (:

3

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öäå

      ihan kiva idea harmi et en voi auttaa mut mistä toi juttu kertoo?

    • 123456789

      Elii se kertoo eri vaihein siitä miten yksityisetsivä lähtee etsimään jtn varasta. Ja miten sitten tämä yksityisetsivän apua tarvitseva liittyy tähän. En oikein vielä ole alkua pidemmälle päässyt. On kyllä aika rankkaa, niinkuin tossa aikasemmassakin viestissä sanoin, niin keksiä niitä näytelmiä yksin. Mutta eiköhän se tästä, ja hyvät pikku näyttelijät mulla ainakin on tukea ja joskus jopa omia ideoita antamassa!:)

      • Pierua komisario Pulmu

        vois olla uus pomo, joka ei tiedä mitään yksityisetsinnästäkään. Sit tää pomo tieteski vaatis silt yksityisetsivält, jok on olt 40 vuotta hommis kirjallisii ohjeit ja toimenkuvia niist kakist yksityisetsivän hommiin kuuluvist tehtävist, että siihen voitais palkata uusii yksityisetsivii, jotka lukis ne ohjeet ja vois alkaa niitten avulla yksityisetsii.

        Siit tulis markkinoitten tehokkain yksityisetsivätoimisto, kun jokainen yksityisetsivä istuis päivittäin tuntikausii sen pomon kanssa palaverieissä esittelees laatimiaan ohjeistuksiaija kuuntelees muitten laatimii ohjeistuksii. Ja sit ne laatis kauheesti pöytäkirjoi ja raporttei niist kokouksist ja sillä aikaa ne roistot pääsis vaik karkuun tai jonnei. Ja sit siihen yksityisetsimöön tulis tarkastus ja siin ilmenis, etä läheskään kaikkii roistoi ei oo tutkittu taik edes etsitty ja se pomo sais kaik syytteet niskoil, kun se oli käskenny jättää ne sillai yksityisetsimättä ja siit tyntyis kauhea soppa, kun se yrittäis ylennyksen ja pelastuksen toivos vierittää syyt sen 40 vuotta niis hommis olleen yksityisetsivän niskoil.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe