Laitilassa kulttuuriväki...

Laitlalaine

...kusettaa päättäjiä. Aijemmin on saatu maksaa itsemme kipeiksi uudesta hienosta kirjastosta, jossa ei nyt sitten käykään niin paljoa porukkaa, kuin aluksi luvattiin. "Hieno" ulkopenkkialuekin on vain pultsareiden pesäpaikka, ihan niin kuin pelättiinkin. Taiteiden talo maksoi veronmaksajille moninkertaisesti sen, mitä alkujaan oli tarkoitus. Noo, ei se mitään, kyllä me taas maksetaan, saadaanhan yksi näyttelytila harrastelijasutareille ja valokuvaajille sekä kaikenkarvaisille pillipiipareille treenikämppä lisää. Viimeisin on tämä Kauppilan umpipihan kahviorakennus. Piti niin tulla rakennetuksi talkoilla ja lahjoituksilla ja ihan vähän vaan veroeuroja jonoon. Ja kuinkas sitten taas kävikään. kaikki menee kaupungin piikkiin ja kymmeniä tuhansia kalliimmalla kuin piti. On kupariset muurit ja muut hienoudet - kahvituvassa ! Ja nyt kun homma on levällään on perinteinen PAKKO tehdä homma säälliseen loppuun. Milloin ja miten tämä kultturelli porukka saadaan ruotuun tai ainakin sen touhukas ja laitilalaisille jumalattoman kalliiksi tullut puuhanainen ???

15

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivustaseuraaja

      Kyllä sitä rahaa kuluu, kun pidetään kivaa. Ja kyllähän sitä nyt aina voi kulttuuririentoihin joku kymppitonni panna, kun koulujen lopetuksella säästetään teoriassa puolet siitä.
      Tämäkin kuvio menee hallituksen ja valtuuston lisäbudjettikäsittelyyn, joten saas nähdä, miten valtuutetut asiassa toimivat varsinkin näin vaalien alla.

    • mites

      tuo pesis kenttä. tuntuu olevan aikast käyttämätön ja joillekki firmoil rakenneta ensin suuret laajennukset ja kun ollaan takaamas ni pakko lunastaa muutamal miljoonalla.Eikö se Kaunistokaan saa mitään aikaisexi muuta kun omia luomu tukiaisia. Aivan tyhjän pantti mies.......

    • Toinen laitlalaine

      Kyllä ne aina tahtonsa läpi saavat. Todella härskiä porukkaa. Ja kukaan ei uskalla panna kampoihin. Minä ainakin tulen ensi vaaleissa etsimään ehdokkaan, joka ei mene massan mukana kuin muut pässit. Jos mukana ovat esim. V.A. (SDP) tai J.M. (kok) niin jonpikumpi noista. Kepu pettää aina, niitä en äänestä.

      • kävi

        Ei uskaltanut tekninen lautakunta ruveta ryppyilemään, vaan kuin lampaat antoivat taas periksi. Eikö kellään riitä munaa pistää tyhjänpäiväisyyksille hanttiin ? Teklan pj-rouva on kans yks tyhjän kanssa.


      • Poliitikoksiko?

        V.A. loikkaa ja J.M. lopettaa kyllästyneenä.


      • kepukepu
        kävi kirjoitti:

        Ei uskaltanut tekninen lautakunta ruveta ryppyilemään, vaan kuin lampaat antoivat taas periksi. Eikö kellään riitä munaa pistää tyhjänpäiväisyyksille hanttiin ? Teklan pj-rouva on kans yks tyhjän kanssa.

        Pyhärantalaisen sossun muija. Taitaa ittekin olla mitä sattuu. Tiukan kuvan ainakin antaa, mutta näin siinä sitten taas kävi, kun tosipaikka tuli eteen.


      • Ei varmaan
        Poliitikoksiko? kirjoitti:

        V.A. loikkaa ja J.M. lopettaa kyllästyneenä.

        ...tiedät ? Mä olen osittain kuullut muuta. Mitähän tekevät herrat Hilakari ja Rinne ?


      • ...sitten...
        Ei varmaan kirjoitti:

        ...tiedät ? Mä olen osittain kuullut muuta. Mitähän tekevät herrat Hilakari ja Rinne ?

        ...vasta sekaisin meneekin, kun kepulaisia ja demariääniharavia heittää pyyhkeen kehään, Lassen porukasta tuli porvareita ja ensimmäinen loikkarikin tuli esiin. Ketäs tässä nyt sitten enää uskaltaa äänestää ???


      • Poliitikoksiko?
        Poliitikoksiko? kirjoitti:

        V.A. loikkaa ja J.M. lopettaa kyllästyneenä.

        V.A. sitten loikkasi, mikä J.M.:n tilanne? Vieläkö jatkaa?


      • Äänestäjä
        Poliitikoksiko? kirjoitti:

        V.A. sitten loikkasi, mikä J.M.:n tilanne? Vieläkö jatkaa?

        Ja.Ma. lopettaa ja Ja.Mä. jatkaa...


      • Poliitikoksiko?
        Äänestäjä kirjoitti:

        Ja.Ma. lopettaa ja Ja.Mä. jatkaa...

        Eihän toi toinen ole muusta käsittänyt kuin että saatiin pesäpallokenttä. Loppu huuhaata taiperässähiihtoa. Tää mun tuleva ehdokkaani on sentään joihikin juttuihin yrittänyt tuoda maalaisjärkeä mukaan. Hyvä jos jatkaa, onko varma?


      • Äänestäjä
        Poliitikoksiko? kirjoitti:

        Eihän toi toinen ole muusta käsittänyt kuin että saatiin pesäpallokenttä. Loppu huuhaata taiperässähiihtoa. Tää mun tuleva ehdokkaani on sentään joihikin juttuihin yrittänyt tuoda maalaisjärkeä mukaan. Hyvä jos jatkaa, onko varma?

        Ei ainakaan ollut mukana viime paikallislenden lopettajien joukossa. Vaikka voihan sekin lista vielä elää ennen kuin määräpäivä lähestyy.


    • Jaa mää vai

      Tää juttuhan on alkulauseesta lipsunut aika kauas. Nythän tää menee jo melkein vaalimainonnan puolelle.

      • Poliitikoksiko?

        Jos oikeaa miestä mainostaa?


      • Laitlalaine
        Poliitikoksiko? kirjoitti:

        Jos oikeaa miestä mainostaa?

        Ja mun puolestani saa käyttää aloittamaani viestiketjua mainostarkoituksiinkin, jos tosiaan mainostaa oikeita tyyppejä. Tsemppiä vaan ko. ehdokkaallekin, äänestetään kaveri toiselle kierrokselle panemaan hanttiin kulttuurihörhöille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe