Onko kokemuksia Te-ho merkkisestä kärrystä? Mielessä uusi kärryn hankinta. Kaikenlaiset palautteet kiinnostaa.
TE-HO
5
2065
Vastaukset
- löytyyyy
Itellä 331 metrin kuomulla ja kipillä. Olen ollut tyytyväinen, jämäkkää tekoa. pitkä v-aisa.
- taitaapi
tulla paksummasta pohjalevystä ja olisikohan jousituskin aika huono.
- Kestää ja kestää
taitaapi kirjoitti:
TE-HO on minun ja lähipiirin mukaan tosi kestävä ja fiksu kärry, vaikka sen perusratkaisut poikkeavatkin perinteisistä. Eikä se ole ollenkaan huono juttu.
Hinta-laatu suhde taitaa olla yksi parhaista.
Mutta makuasioista on turha kiistellä, voihan sitä osta tuplahintaisen kärryn ja nauttia niistä vieterijousista.
Kärryillä on myös hyvin erilaisia käyttökohteita ja käyttötarkoituksia. Niin että sen mukaan kannattaa elää, eikä orjallisesti uskoa johonkin yhteen totuuteen.
Yhtä totuutta kun ei ole olemassakaan. - kumijousia
taitaapi kirjoitti:
On kiinalaisia kumijousia ja parempia kumijousia (eurooppalaisia). kiinalainen on neliskulmainen, löysempi ja pomppii. Eurooppalainen on kuusikulmainen, jäykempi ja pomppii vähemmän. Tehossa jälkimmäinen
- Mate
Mulla 321 ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Kumijouset tietty vähän pompottaa mutta kärry kuormattuna tulee hyvin perässä. Taitaa olla kaikkien kumijousikärryjen ominaisuus.
Lavan sisäpituus on kolme metriä joka riittää esimerkiksi normaaleille rakennuslevyille.
Kaikin puolin siis ihan hyvä mutta suurimpana miinuksena näkisin sen että etulaitaa ei saa irrotettua kuomullisesta kärrystä. Tämähän olisi tarpeen esim pitkää puutavaraa kuljetettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918