TE-HO

muulimus

Onko kokemuksia Te-ho merkkisestä kärrystä? Mielessä uusi kärryn hankinta. Kaikenlaiset palautteet kiinnostaa.

5

2136

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyyyy

Itellä 331 metrin kuomulla ja kipillä. Olen ollut tyytyväinen, jämäkkää tekoa. pitkä v-aisa.

• taitaapi

tulla paksummasta pohjalevystä ja olisikohan jousituskin aika huono.

• Kestää ja kestää
        taitaapi kirjoitti:

TE-HO on minun ja lähipiirin mukaan tosi kestävä ja fiksu kärry, vaikka sen perusratkaisut poikkeavatkin perinteisistä. Eikä se ole ollenkaan huono juttu.
        Hinta-laatu suhde taitaa olla yksi parhaista.

Mutta makuasioista on turha kiistellä, voihan sitä osta tuplahintaisen kärryn ja nauttia niistä vieterijousista.

Kärryillä on myös hyvin erilaisia käyttökohteita ja käyttötarkoituksia. Niin että sen mukaan kannattaa elää, eikä orjallisesti uskoa johonkin yhteen totuuteen.

Yhtä totuutta kun ei ole olemassakaan.

• kumijousia
        taitaapi kirjoitti:

On kiinalaisia kumijousia ja parempia kumijousia (eurooppalaisia). kiinalainen on neliskulmainen, löysempi ja pomppii. Eurooppalainen on kuusikulmainen, jäykempi ja pomppii vähemmän. Tehossa jälkimmäinen

• Mate

Mulla 321 ja ihan tyytyväinen olen ollut.
      Kumijouset tietty vähän pompottaa mutta kärry kuormattuna tulee hyvin perässä. Taitaa olla kaikkien kumijousikärryjen ominaisuus.

Lavan sisäpituus on kolme metriä joka riittää esimerkiksi normaaleille rakennuslevyille.

Kaikin puolin siis ihan hyvä mutta suurimpana miinuksena näkisin sen että etulaitaa ei saa irrotettua kuomullisesta kärrystä. Tämähän olisi tarpeen esim pitkää puutavaraa kuljetettaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      297
      1223
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      308
      1166
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      958
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      914
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      879
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      742
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      13
      594
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    Aihe