Onko kenelläkään kokemuksia USA:n sisäisten lentojen autonvuokran varaamisesta netin kautta? Muutaman hyvän sivuston olen löytänyt (Orbitz.com & Priceline.com). Näissä molemmissa on se ongelma, että luottokortin tietoja syöttäessä ei Suomea löydy valitessani oikeaa maata valikoista. Mikä tähän olisi avuksi??
USA:n sisäiset lennot - bookkaus netissä
5
1921
Vastaukset
- matkailija x
Pricelinen "name yor own price"-osoita olen käyttänyt monta kertaa.
Olen kiertänyt hotellivarauksissa osoiteongelman merkitsemällä jonkun Yhdysvaltojen osavaltion ja postinumeron niille varatuille riveille. Katuosoiteriville ole täyttänyt koko oikean Suomen osoitteen kaupunkeineen ja postinumeroineen. Koskaan ei ole ollut ongelmia. En tiedä ovatko lentoyhtiöt tiukempia kuin hotellit tässä asiassa.
Pricelinen (ja Hotwiren) toimintaa selitetään www.betterbidding.com-sivuilla, siellä on myös FAQ-osio, jossa mm. tätä osoiteasiaa on käsitelty. - american
ostoksiasi suoraan lentoyhtiöiden ja autovuokramoiden sivujen kautta? Kun tiedät mistä lennät mihinkin, etsi yhtiö joka sinne lentää. Autovuokraamoita on maa täynnä; voit jopa vuokrata auton kentältä ilman ennakkobuukkausta (paikasta tietysti riippuen).
Täällä voi ostaa tiketin vaikka kentältä. Rahalla saa ...
Onnea ja menestystä. - keskilännestä
Tee hintavertailut ensin netissä mainitsemillasi sivuilla, joihin voisin lisätä vielä 'travelocity'. Jos ei bookkaminen onnistu, niin kokeile sitten valitsemiesi yhtiöiden omia sivuja tai pahimmassa tapauksessa soita heille. Monilla lento-, autonvuokrausyhtiöillä ja hotelliketjuilla on suomalaisiakin toimistoja.
- Rheissaaaja
OK, eli fiksumpia vastauksia sait jo ylempänä. Mutta, olen itsekin törmännyt tuohon samaan useamman kertaa (mm. verkkokauppatuotteissa). Olen sitten vain antanut keksityn USA-osoitteen (katu, zip, jne pitää kyllä olla realistiset), ja mitään ongelmaa ei ole ollut. Olen mm. käyttänyt Orbizia suomalaisella kortilla. Ei kaikki palvelut tsekkaa todellista laskutusosoitetta näemmä. Tai itseasiassa veikkaampa ettei monikaan. Oma päätöksesi
- onnistu
helposti vaikka Arean sivuilta? Monesti ollut edullisempia hintoja kuin mm. AA:n omilta sivuilta varattaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841