W211 ilmastoinnin haju

pois pois

Eli ilmastointi haisee startatessa hetken aikaa kun sää on kuuma. Kylmällä säällä lämppärin ollessa päällä ei haise.

Oliko jotain puhdistusvaahtoa tms jota suihkutetaan jonnekin että se tappaisi bakteeri ym hajut systeemistä, vai hoituuko asia huoltamolla pikakäynnillä?

10

2597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihen vaivaan

      löytyy apu autotarvikeliikkeistä,on spray desinfiointiainetta,jolla saat bakteerikasvustot pois ilmastointi järjestelmästä.

      • ensin

        vaihda suodatin,siitten käytät sitä desinfiointi spraytä.


      • -???+
        ensin kirjoitti:

        vaihda suodatin,siitten käytät sitä desinfiointi spraytä.

        En ole aikaisemmin pulannut ilmastoitujen kanssa, joten kerro vielä tuo. ..kiitos.


      • Järkivastaus
        -???+ kirjoitti:

        En ole aikaisemmin pulannut ilmastoitujen kanssa, joten kerro vielä tuo. ..kiitos.

        Siis kyseessä on ohjaamoon tulevan ilman suodatin,joka on vaihdettavissa hantin puolen jalkotilasta käsin,mutta suodattimia on erilaisia riippuen siitä,onko autossasi automaatti-ilmastointi,vai manuaalinen.


      • bakteerikasvustot?

        Pitäisikö jääkaappikin desinfioida? Ihme tarinoita. Taitaa olla jonkun tosi kalliin "desinfiointiaineen" myyjän jurinoita.
        Millä tahansa deodorantilla eli spray ilmanraikastimella sama vaikutus eli haju vaihtuu toiseen. Meidän nokkamme tuntee kosteudenmuutokset herkästi. Bakteerikasvusto... hirvee huuli.


    • homma toi

      Älä piere pieni pilinen mursumies.

      • kullinen

        latamies on nyy vääräs!


      • vastauksesta.......

        Minulle se on kuitenkin vain auto, jolta vaadin turvallisuutta, jonka mieheni minulle hankki.

        Jos näet naisen jalkovälissä pienenkin "sellaisen" niin älä ainakaan yhdistä sitä minuun. Ongelma on Sinun. Kiitos.


      • kääntyä
        vastauksesta....... kirjoitti:

        Minulle se on kuitenkin vain auto, jolta vaadin turvallisuutta, jonka mieheni minulle hankki.

        Jos näet naisen jalkovälissä pienenkin "sellaisen" niin älä ainakaan yhdistä sitä minuun. Ongelma on Sinun. Kiitos.

        Korjaamon puoleen.

        Vianor mainostaa täyttöhuollon hinnaksi 109 euroa

        Vaikka et hintaa kysynytkään,kysy heiltä toi putsaus.

        www.vianor.fi


    • Anonyymi

      Hometta kertynyt monimutkaiseen kennostoon, kun on ajeltu hikisenä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe