Eli ilmastointi haisee startatessa hetken aikaa kun sää on kuuma. Kylmällä säällä lämppärin ollessa päällä ei haise.
Oliko jotain puhdistusvaahtoa tms jota suihkutetaan jonnekin että se tappaisi bakteeri ym hajut systeemistä, vai hoituuko asia huoltamolla pikakäynnillä?
W211 ilmastoinnin haju
10
2792
Vastaukset
- siihen vaivaan
löytyy apu autotarvikeliikkeistä,on spray desinfiointiainetta,jolla saat bakteerikasvustot pois ilmastointi järjestelmästä.
- ensin
vaihda suodatin,siitten käytät sitä desinfiointi spraytä.
- -???+
ensin kirjoitti:
vaihda suodatin,siitten käytät sitä desinfiointi spraytä.
En ole aikaisemmin pulannut ilmastoitujen kanssa, joten kerro vielä tuo. ..kiitos.
- Järkivastaus
-???+ kirjoitti:
En ole aikaisemmin pulannut ilmastoitujen kanssa, joten kerro vielä tuo. ..kiitos.
Siis kyseessä on ohjaamoon tulevan ilman suodatin,joka on vaihdettavissa hantin puolen jalkotilasta käsin,mutta suodattimia on erilaisia riippuen siitä,onko autossasi automaatti-ilmastointi,vai manuaalinen.
- bakteerikasvustot?
Pitäisikö jääkaappikin desinfioida? Ihme tarinoita. Taitaa olla jonkun tosi kalliin "desinfiointiaineen" myyjän jurinoita.
Millä tahansa deodorantilla eli spray ilmanraikastimella sama vaikutus eli haju vaihtuu toiseen. Meidän nokkamme tuntee kosteudenmuutokset herkästi. Bakteerikasvusto... hirvee huuli.
- homma toi
Älä piere pieni pilinen mursumies.
- kullinen
latamies on nyy vääräs!
- vastauksesta.......
Minulle se on kuitenkin vain auto, jolta vaadin turvallisuutta, jonka mieheni minulle hankki.
Jos näet naisen jalkovälissä pienenkin "sellaisen" niin älä ainakaan yhdistä sitä minuun. Ongelma on Sinun. Kiitos. - kääntyä
vastauksesta....... kirjoitti:
Minulle se on kuitenkin vain auto, jolta vaadin turvallisuutta, jonka mieheni minulle hankki.
Jos näet naisen jalkovälissä pienenkin "sellaisen" niin älä ainakaan yhdistä sitä minuun. Ongelma on Sinun. Kiitos.Korjaamon puoleen.
Vianor mainostaa täyttöhuollon hinnaksi 109 euroa
Vaikka et hintaa kysynytkään,kysy heiltä toi putsaus.
www.vianor.fi
- Anonyymi
Hometta kertynyt monimutkaiseen kennostoon, kun on ajeltu hikisenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818