Kännimokat tähän!!!!

neitokainen

Jaetaan nyt sitten hirvittävimmät mokat, mitä kännissä on tullut tehtyä. Nyt kaikki kertomaan ja annetaan toisillemme vertaistukea tässä asiassa. Muistetaan myös!: Emme ole yksin mokinemme!!! Kaikki mukaan huutamaan! Minä muun muassa kerran kävin kaupunkiin kävellessäni hivittävässä humalassa puskassa paskalla. Sitten hokasin, et hei! Mulla ei ole paperia. Ei muuta kuin hyökkäsin takaisin kävelytielle ja pakotin jonkun ohikulkijan repimään kädessään olevasta kirjekuoresta mulle paskapaperia. aamulla kun heräsin, ihme kyllä kotoa, huomasi, että mun housun lahkeet on aivan paskassa. On ollut mukava tanssia diskossa, jeah...

9

5176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kännin syyksi

      voi laittaa, huonon itsetunnon ehkä.
      Samat hemmot koheltavat selvinpäin ja kännissä.

    • säätöjä

      Baarista kotiin kävellessä käynyt pissalla keskellä katua, työpaikan bileissa haukkunut työni & firman pomolle, pannut työkaverin kanssa jne jne. Always classy ja kyllä, kaduttaa.

    • *Bilettäjä*

      Olen sekoillu random jätkien kanssa(vapaana ja varattunakin).
      Olen harrastanut seksiä baarin vessassa jonkun jätkän kans(oltiin tunnettu n.15min).
      Mua vaivaa ns luurijuoppous eli kännissä baari illan jälkeen on pakko soittaa kavereille, exille, puolitutuille yms.
      Olen myös soitellu entisille ja nykyiselle pomolle; puhunut kaikkea asiatonta, pervoa tai haukkunut nämä työpaikat.
      Olen oksentanut päälleni jonka jälkeen kävellyt ympäri kaupunkia, ollut busseissa, metrossa yms vaatteet ja laukku täysin yrjössä :(

      • nuppu-85

        Tässä meillä on tyypillinen lutka. Ihme et jätkät ees viittii nussii tollast saastaa.


      • mene sinä
        nuppu-85 kirjoitti:

        Tässä meillä on tyypillinen lutka. Ihme et jätkät ees viittii nussii tollast saastaa.

        sinne aborttipalstalle noiden typerien lutkajuttujesi kanssa. Vaikea uskoa, että -85 on syntymävuotesi. Kasva aikuiseksi.


      • akat on, ei moni
        nuppu-85 kirjoitti:

        Tässä meillä on tyypillinen lutka. Ihme et jätkät ees viittii nussii tollast saastaa.

        niitä viitti panna. Mut aina joku löytyy.
        Käyttäsivät vaikka jotain kevyempää päihdettä.
        Pysyisivät järissään.
        Mut misä sillon väliä. Kai niitä baarihorojakin tarvitaan.
        Saa sellasetkin piparia jotka ei muuten sais.
        Ja voi paineitaan purkaa. Muttei nyt itte viitti, kyllä sellasiin koskea enää. joskus tuli pokattua huono nainen. Kyllä se vitutti, muttei sille viittinyt sitten sanoa. Mitään.
        No mä opin kerrasta, kännissä olin ittekin, joten no exuse


      • nuppu-85
        mene sinä kirjoitti:

        sinne aborttipalstalle noiden typerien lutkajuttujesi kanssa. Vaikea uskoa, että -85 on syntymävuotesi. Kasva aikuiseksi.

        ihmettele jos tolle lutkalle on tehty abortti, just tollaset ämmät niitä teettää.


      • käyttäytymistä
        nuppu-85 kirjoitti:

        Tässä meillä on tyypillinen lutka. Ihme et jätkät ees viittii nussii tollast saastaa.

        sinulta tuon viestin lähettämisen suhteen. Tämä on "päihdepalsta", jossa osa ihmisistä kuitenkin lopulta purkaa sydäntään ja huonoa oloaan, jonkinlaista tukea pyytäen. Tavoitteena varmaankin itsensä armahdus tehdyistä mokista.

        Mokia sattuu kaikille. Toisille kännissä ja kaikille viimeistään selvinpäin (mokat ovat vain erilaisia). Sun "lutka" -viestisi on täysin ajattelematon ja kertoo susta ihmisenä paljon. Ehkä pidättäydyt alkoholista, kun sä et näköjään ole hairahduksia pöllypäissä tehnyt - hyvä niin, mutta tuollaisen viestin jälkeen on pakko ulkopuolisena sanoa, että enemmän inhimilliseltä ihmiseltä toi puskassa paskalla käynyt tai työkaverinsa kanssa vehdannut vaikuttaa kuin sinä.

        Koita keskittyä omaan elämääsi ja ole ylpeä, jos kännimokia ei ole. Me huonommat ihmiset saatamme täällä jonkin verran rypeä. Tuollainen lutkittelu on kuitenkin alempiarvoisempaa kuin mikään kännimoka, mitä tässä viestiketjussa on kännissäpäiten kukaan tehnyt.

        Tiedätkö, nämä ihmiset kokevat morkkista siitä, mitä ovat kännipäissään tehneet. Sinun pitäisi kokea morkkista tuosta mitä selvinpäiten tänne kirjoittelet.


    • silläonainastondis

      Firman bileissä menim panemaan naispuolista colleegaa...himoissani vaihdoin kesken kaiken pimpistä pyllyreikään ja nyt muijalla on joku nasty infection..mulla ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe