Yritin etsiä netistä plataniaksen karttaa jossa olisi kadut merkitty yms mutta ei tulosta... Onko kenelläkään linkkiä mistä sellaisen kartan löytää?
Platanias kartta
3
3201
Vastaukset
- google..
Itse etsin Google Map tai Google Earth-sivulta (en muista kumpaa käytin) satelliittikuvan, josta uima-altaan muodon perusteella löysin hakemani hotellinkin =D Tuolta kun ei saa ihan niin tarkkaa karttaa missä olis kaikki tien nimet merkitty, ja on muutaman vuoden vanhaa tietoa mahdollisesti. Mutta näkee aika paljon paikasta kuitenkin...! Ja on siis molemmat vaihtoehdot, satelliitti-kuva ja kartta.
- kreikankulkija
Eipä siellä paljon karttaa tarvitse. Plataniaksen läpi kiemurtelee vanha rantatie (Hania-Kissamos). Sen sivuille lähtee lyhyitä kadun/tien pätkiä. Matkatoimistolta saa piirretyn kartakkeen, josta löytyy tarpeelliset paikat. Yleiskuvan alueesta saa tosiaan täältä:
http://maps.google.com/?t=k&om=1&ie=UTF8&ll=35.51822,23.917623&spn=0.020539,0.040426&z=15 - matkatoimistolta..
mikäli matkustat aurinkomatkoilla,tulee ennen lähtöä sinulle sieltä kartta,toisaalta platanias on niin pieni paikka että siellä ei kyllä karttaa tarvitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701