Tämä se oli, jonka kadotin.
Sen, mikä oli yhteinen,
rakkautemme salaisuuksien paikka.
Yksinäisen mieli kuljetti
minua kuin tyhjää sydäntä,
sielustani ulos, kauas pois..
Kunnes vihdoin käännyin..
Kunnes vihdoin katsoin sisään päin ..
Nyt seison täällä jälleen.
Seinättömän lasikuution sisällä,
kahden sydämen väliin
jäävällä alueella ja huudan
äänelläni etten eksyisi,
että kuulisit minua..
Se yrittää olla ovela, toistaa itseään..
Se on naamioitunut ilmaksi
mutta…
- nyt täällä tuoksuu otsoni -
Oikea paikka..
13
313
Vastaukset
- *Rakkaudenlahja*
on paikka salaisuuksille ja rakkaudelle.Koskaan sydän ei ole tyhjä vaikka rakkainta ei ois vierellä.Hyvin kauniin rakkausrunon kirjoitit jossa on tunnetta.Sydämelliset kiitokset!
Kaunis kiitos sinulle lämpimistä sanoista. Sitä vaan rukoilee, että välimatka ei kasva liian suureksi. Toivossa eletään ja toimitaan. Rutistus sinulle, Tarkkis
- lindalinda1
että runosi on tajuttoman ihana mies,
siinä on kaunis kaiku ja haikeus. Sukellat syvälle,
mutta nouset pintaa kohti!
Minä lataan lamppuun hyvät patterit
ja näytän valoa:)
Koskettava teksti jälleen!No katsos ku, kun yx marifristiläinen opetti minnuu uimaan ja hengittämään. Se alkaa sujua jo sydämen kanssa..:) Kiitos ku kävit, Tarkkis
- Mysteriet
Eikä mittä virkannu!!
Sun runosi koskettaa minua, Tark!
Sydän rakkuloilla - kato ny!
Kaunis
Vaikka, ettei täällä vaan tuoksuisi hieman rikki...?
HmmmKa kuulehan sie. Mie puhallan niit rakkuloit. Sit Betadinee pintaan, kyl se pompottaa siit hyväst sitten. Juuh, kananmunil äityy haissee joskus, mut sit mää tuuletan, kunnoll ;D Tarkkis
P ja s. Helevetinisohalaussulle
Hyviä kielikuvia ja hitunen symboliikkaa. Tykkäsin:) Kiitos
Seinättömän lasikuution sisällä,
kahden sydämen väliin
jäävällä alueella ja huudan
äänelläni etten eksyisi,
että kuulisit minua..
Tämä oli mielestäni sun runon huippu.Kiitos itsellesi kommentista. Symboliikkaa ja omaa elämää, hyvässä ja pahassa..:) Kaunista päivän jatkoa, Tarkkis
- Yölintu**
ja lukemaan,
mitä täällä on kultaisissa raameissa,,,
sen voi kadottaa,
mutta onneksi sen voi löytää uudelleen**
kiitos lämpöisen
halin ja hymyn keralla**Kuulehan vauhtihirmu! Sinä saat varmaan kivetkin hyvälle päälle. Ne alkaa taatusti rokata;), kun sie tuut paikalle, Kiitos sinulle, Tarkkis
- Yölintu**
tarkampuja kirjoitti:
Kuulehan vauhtihirmu! Sinä saat varmaan kivetkin hyvälle päälle. Ne alkaa taatusti rokata;), kun sie tuut paikalle, Kiitos sinulle, Tarkkis
*naurr* nooh,
onhan toi vauhtihirmu peree kuin pirttihirmu :)))
juups, ei mius saa tekmälläkään pirttihirmuu, oon sen verran lempee ja hempee,,, :)))))
kivetkin alkaa rokata *naur* huh sinnuu, mahoton mies!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt464944Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622787Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2281104Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391094Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055- 1271026
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72984- 137895
- 49884